![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik merk overigens op dat Italiaanse migranten met behoorlijk wat argwaan werden onthaald toen ze zich massaal in de Limburgse mijnstreek gingen vestigen; idem met Vlamingen die in Wallonië gingen werken. En Oost-Europeanen zijn heden ten dage ook al niet geliefd, gelet op hun grote aandeel in bepaalde criminaliteitsstatistieken. Of je benadering islamofoob is, weet ik niet. Ze is in elk geval nogal selectief. Wat er zich in de jaren twintig, dertig en veertig afspeelde in Europa had niets met de islam te maken en het is een illusie te denken dat dat "maar" het verleden is, een "abnormaal" tijdsgewricht waarvan alle determinanten op mystieke wijze als sneeuw voor de zon zijn weggesmolten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind één hak een betere slachtmanier dan een steniging . Kvindt dat ook beter dan een afgezaagd hoofd met een bot mes . Ik hoef dat niet te doen , dat doen ze zelf wel . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is assimileren of het afbollen. Zoals Geert Van Istendael : integratie is onvoldoende |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() redelijk misplaatst die vergelijking, aangezien ik maar weinig andere inwijkelingen dan moslims ken, waar zoveel eieren werden ondergelegd.
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toevallig heb ik via m'n witte school toch een allochtoonse vriendin die in Amsterdam is geboren. Haar ouders verhuisden naar Antwerpen toen ze 6 jaar was. Ze was een tijd verliefd op een Vlaamse jongen, niet zo heel lang, maar die moest eigenlijk niets van haar hebben en heeft er zich op een gortige manier vanaf gemaakt. Ze heeft een aantal jaar gehoopt dat hij haar toch zou benaderen voor iets serieus, tevergeefs. Ondertussen veranderden op 5 jaar tijd enkele zaken in haar privé-leven. Ze mocht van haar ouders niet trouwen met de Marokkaanse jongen die ze van de hogeschool kende (ja, zelfs allochtonen discrimineren onderling) en haar broers trouwden met iemand uit herkomstland. Ze heeft veel van haar schoonzussen geleerd. Ze was afgestudeerd, had werk en wou ook wel verder in het leven. Dus zette ze de stap om zelf ook te trouwen in herkomstland. Nu vormen ze een groter gezin: vader, moeder, getrouwde kinderen en binnenkort wellicht kleinkinderen. Haar leven nam een draai dat ze nooit had kunnen voorspellen. De kans dat ze zich nu nog gaat "assimileren" is klein tot onbestaande. Daarnaast ken ik nog een allochtone vriendin die wel met een Vlaming is getrouwd... nadat hij bekeerde tot de islam. Zo kan het dus blijkbaar ook: assimileren aan de moslims ipv omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hier komt wonen past zich aan en niet omgekeerd. In Saoedi-Arabië moet je ook niet in je bikini over straat lopen , nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezellig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het fout wanneer een moslim zich bekeerd ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gevatte en goede repliek die zit.
Elke consequente en welingelichte raciale/ethnische nationalist zal u daarop onmiddellijk positief antwoorden, ideologisch en logisch onderbouwd, met respect voor andere ethniciteiten (maar natuurlijk zullen ze door de PC meute gedemoniseerd worden). Wat u hier echter ziet en leest zijn enkel simplistische islam-/moslimhaters voor wie enkel de ''moslimoverlast'' op de zenuwen werkt en waarvoor ze een oplossing willen (maar zelf weten ze niet hoe dat kan en moet zonder tegen de grondprinciepes van het liberale systeem in te druisen ![]() Laatst gewijzigd door Vanguard : 22 oktober 2014 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lees anders eens dit artikel. http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=30 Citaat:
En ze zijn de grootste promotoren van het cultureel marxisme en progressivisme voor ons (=multicul), terwijl ze voor zichzelf ethnisch nationalisme nastreven en de grootste racisten zijn dmv Israel. Dat is trouwens de mede-oorzaak waarom we nu met een immigratieprobleem en multicul probleem (=uw moslimprobleem) opgezadeld zitten. |
||
![]() |
![]() |