![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() On Fri, 08 Oct 2004 19:29:17 GMT, "peter govaere"
<[email protected]> wrote: >> > Ik weet het... je mag niet generaliseren.... maar zo stilletjesaan.... > >> Kan je je voorstellen dat er in Palestina en in Irak (plus nog veel andere >> plekken op deze aardkloot) mensen zitten die net hetzelfde denken? > >bwah ....wij pikken hier anders geen arabieren van de straat om ze dan als >een beest te kelen ! misschien zouden we dat langzaam aan moeten gaan doen. voor elke video waarin men iemand dreigt te onthoofden sturen we dan een video terug met een dreiging van hier een of andere moslim te onthoofden. |
![]() |
#42 |
|
![]() "Diva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 08 Oct 2004 19:29:17 GMT, "peter govaere" > <[email protected]> wrote: > > >> > Ik weet het... je mag niet generaliseren.... maar zo stilletjesaan.... > > > >> Kan je je voorstellen dat er in Palestina en in Irak (plus nog veel andere > >> plekken op deze aardkloot) mensen zitten die net hetzelfde denken? > > > >bwah ....wij pikken hier anders geen arabieren van de straat om ze dan als > >een beest te kelen ! > > misschien zouden we dat langzaam aan moeten gaan doen. voor elke video > waarin men iemand dreigt te onthoofden sturen we dan een video terug > met een dreiging van hier een of andere moslim te onthoofden. Je mag je niet verlagen tot hun niveau, maar toch..... Wel zou men het tegenovergestelde kunnen doen van wat de slachters eisen ..... |
![]() |
#43 |
|
![]() uncle wrote:
> "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in message > news:[email protected]... > > >>Je bent pas een échte homo universalis (Latijn), als je het verschil >>kent met een uomo universale (Italiaans). >> > > > Op deze eenzame hoogte, Full, maakt men daar geen verschil meer tussen. Ik ben het eens (bijna) volledig met uncle eens; alleen had ik niet "hoogte" geschreven... -- Karel "de Jazz" Jansens 'There is a deepness in the sky, and it extends forever.' (Sherkaner Underhill, in "a Deepness In the Sky" by Vernor Vinge) |
![]() |
#44 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> "JC" <[email protected]> schreef in bericht >> news:RLC9d.272333$%[email protected] >> >> <snip> >> >>> Meer en meer begin ik die vele islamofielen hier gewoon als vijand >>> te bekijken en te beschouwen. >> >> Idem hier. > > plots pros ?? Al jaaaaaaaaren. |
![]() |
#45 |
|
![]() "Diva" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > On Fri, 08 Oct 2004 19:29:17 GMT, "peter govaere" > <[email protected]> wrote: > >>>> Ik weet het... je mag niet generaliseren.... maar zo >>>> stilletjesaan.... >> >>> Kan je je voorstellen dat er in Palestina en in Irak (plus nog veel >>> andere plekken op deze aardkloot) mensen zitten die net hetzelfde >>> denken? >> >> bwah ....wij pikken hier anders geen arabieren van de straat om ze >> dan als een beest te kelen ! > > misschien zouden we dat langzaam aan moeten gaan doen. voor elke video > waarin men iemand dreigt te onthoofden sturen we dan een video terug > met een dreiging van hier een of andere moslim te onthoofden. OK! Doen we! |
![]() |
#46 |
|
![]() In article <[email protected] >,
[email protected]t says... > > > misschien zouden we dat langzaam aan moeten gaan doen. voor elke video > > waarin men iemand dreigt te onthoofden sturen we dan een video terug > > met een dreiging van hier een of andere moslim te onthoofden. > > OK! Doen we! > > Zeker en vast niet! Sissies! Na elke video of bevestiging van dergelijke moord geven we de coördinaten van een of ander moslimschrijn, moslim-werelderfgoed, bar waar de moslims high op hun niet-alcoholische dranken worden. 24Hr later gooien we er een verouderd type bom op, 2000 pond springstof is voldoende. Hell, daar wil ik zelfs nog een (fiscaal aftrekbare) euro voor dokken. Tom De Moor |
![]() |
#47 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "aghasee" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] i.nl... >> >> Hier moet ik je voor 100% bijtreden u., QT is gewoonweg geniaal. >> Het probleem met mensen als BG is dat ze QT z'n films meestal niet >> uitkijken, waardoor ze het geheel zien als een aantal losse, >> onsamenhangende fragmenten. Ze missen totaal de magistrale >> cameratechniek, de diepte van de (schuttingtaal, fair enough) dialogen >> en de briljante puzzel -bij een QT hoor je na te denken, nietwaar- die >> een QT film altijd weer is, ook na 'm 50 keer bekeken te hebben. >> > > Jij bent 1 echte cinefiel - ilavya. Proest! zoef ( Enkel nog ff opzoeken wat "ilavya" te betekenen heeft.) > u. > > |
![]() |
#48 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > "boutros gali" <[email protected]> wrote in message > >> Uncle, het moet zo langzamerhand toch wel doorgedrongen zijn dat ik >> geen Tarantino-adept ben (en het nooit zal worden), waaruit volgt dat >> scripts die voornamelijk uit schuttingtaal bestaan ook nooit goede >> films kunnen opleveren. > > Sta me toe, waarde Boutros, hier adequaat op te reageren: op zijn Kill > Bill's na (en ook hier waren er magistrale momenten), heeft Tarantino > de cinema enige unieke momenten bezorgd, die alleen door Welles, > Hitchcock en Kubrick geëvenaard werden. > En nou jij. > u. > > Ok, een late reactie toegegeven, maar beter laat dan nooit. Als er al een film van Tarantino zou bestaan waarin "unieke momenten" zouden voorkomen dan heb ik ze vooralsnog gemist. Unieke momenten in een film zijn voor mij bepaalde scenes die voor eeuwig op je netvlies blijven hangen zoals daar zijn (losjes uit de pols): Marcello en la Ekberg in de Trevi-fontein, de grotscene uit Ludwig, de slotsekwens van Casablanca, het sproeivliegtuig en Cary Grant en om bij Hitchcock te blijven uiteraard de douchescene, van Kubrick teveel om op te noemen. Van Tarkovski's Solaris tot "I love the smell of napalm in the morning", van die dingen, ja. Wel, die ben ik niet tegengekomen bij Tarantino en, zoals eerder al aangegeven, ik haat schuttingtaal in films (en boeken). "Qu"est-ce que ça vous fait de tuer un homme?" "ça fait BOUM! dans les oreilles" Alain Delon na een nachtje rampetampen tegen een bedliefje in Le Clan des Siciliens vond ik dan weer onweerstaanbaar Frans realisme. |