![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ooit eens gebeten in mijn been door een schepershond. Dat was die van de cafébaas, en ik was op die zijn bakkes aan het kloppen.
Gelukkig was het geen pittbul, want die bijten uw been af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Canadese ganzen zijn ook bewerkelijk om van u af te kloppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik ben ooit bijna vermoord geweest door een dwergkonijn.Door mij te krabben bracht het een bacterie in mijn bloed,het heeft mij verdorie zelfs een overnachting in het ziekenhuis gekost om baxters met anti-biotica te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 mei 2015 om 03:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar stel:
Wat als het wijwater zou zijn ?? Wat als het weiwater zou zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een krolse kattin, die me aanviel. Ze kon immers niet buiten. Katten zijn lenig dus het enige wat ik kan doen was haar weggschoppen.
De eigenaar is erna gelukkig verhuisd naar het platteland, zodat de kattin eindelijk naar katers kon zoeken. Veel minder agressief toen. Laatst gewijzigd door Weyland : 18 mei 2015 om 04:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of toch die tweede die hij bij had daar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over tien jaar lopen er wolven rond in de Ardennen, de Voerstreek, De Veluwe en Drenthe.
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuker zouden beren zijn. Van die Sloveense, zoals men in Frankrijk terug ingevoerd heeft. En ik heb gelezen dat heel vroeger, er ook leeuwen in Europa leefden. De Romeinen hebben die allemaal uitgeroeid en gevangen voor in de circus spelen, daarna gingen ze er in Afrika halen. Misschien ook terug invoeren ? In de bossen rond Rome, vandaag, even er in het wild luipaards en zwarte panters. In de jaren 70/ 80 was het daar mode bij de gegoede bourgeois om zo een dier als huisdier te houden, maar die mode is snel overgewaaid, gezien zo een beestje nogal wat last veroorzaakt in een normaal huis. Zekere mensen lieten die dan gewoon vrij in het bos. Een bepaald aantal overleefden en hebben zich voortgeplant, en leven vandaag in volledige vrijheid . Bswachters hebben de grootste moeite er af en toe één te vangen, of te schieten. In heel Europa ziet men overigens een heropleving der wilde dieren, ook soorten die eerder verjaagd werden, en nu terugkomen. Dat ligt er onderandere aan dat meer en meer landbouwgrond braak komt te liggen, door dat de boeren failliet gaan. Daar waar de grond niet meer bewerkt word, komen de wilde dieren terug. Laatst gewijzigd door griezel : 18 mei 2015 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Rusland leven weer:
![]()
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in Amerika:
![]()
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn hond is eigenlijk erg agressief, maar hij luistert wel zeer goed.
Ooit gaat hij mijn been afbijten, maar ik ben er zeker van dat als ik hem dan zal roepen, hij het gaat terug brengen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |