![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
You really need to ask?? ![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En verder klopt heel jouw verhaal aan geen kanten. Zoek voortaan een betrouwbaarder bron. Sterker nog, stuur jouw verhaal naar de pers zodat jouw bron stevig aangepakt kan worden en dergelijke loze verhalen de wereld worden uitgeholpen. Dank u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan toch wel erg naief om te denken dat ze daar ook niet een orgaan als de VBAB voor voor hun kar gespannen hebben. En dat ze dat gedaan hebben (natuurlijk niet op papier) is een feit. De statistieken voor Mo waren slecht en die moesten ten koste van alles verbeterd worden, dat Jan daar dan het slachtoffer van zou worden kon hen geen bal schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbovenop zitten we met enorm zwakke en verdeelde "leiders" die ofwel niet weten hoe ze dit moeten aanpakken ofwel hebben ze ergens een verborgen agenda die ze volgen. Een forse ruk naar rechts in Europa is zeker aangewezen maar ik vrees dat het al te laat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat nog mogelijk is, vrees ik, is de schade beperken.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Het enige wat nog mogelijk is, vrees ik, is de schade beperken.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit. Ik zeg hier al jaren dat ik iemand ken bij de VDAB, het is niet iets wat ik hier plots uit mijn duim kom te zuigen. Maar ineens ken jij daar meer volk dan ik. ![]() En van dat naar de pers gaan is helemaal om te lachen. Van die crapuleuze zaken staat natuurlijk nooit iets op papier. Bovendien zit die mens daar maar gewoon zijn brood te verdienen en gaat hij dat gegeven in ieder geval niet voor iets wat niet materieel te bewijzen valt in de waagschaal leggen. Kortom, datgene wat u stelt is weinig realistisch. Internationaal gezien zijn hier de statistieken voor de Mo slecht en ze willen internationaal scoren door de statistieken van de Mo te verbeteren , desnoods ten koste van die van de Jan . En daarom gebeuren die zaken. Laatst gewijzigd door Pericles : 25 september 2015 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze hebben de problemen altijd onbespreekbaar gemaakt omdat het racistisch of discriminerend was waarmee ze natuurlijk zelf (bewust of onbewust) de deuren opengezet hebben naar een gewapend verzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bekijk jouw reacties vooraleer ik dit stuurde en dan: denk na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Weer wat extra ballast om ons opgedrongen schuldgevoel te sussen.
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat op een dag, wanneer de nood gigantisch groot zal zijn, de maskers wel zullen afvallen en de wapens zullen opgenomen worden. Ik geloof daar echt in.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij een intake worden de vaardigheden en attitudes van de werkloze grondig bekeken en wordt er, indien nodig, geremedieerd (meestal via opleiding al dan niet met derden). Bij een vacature worden werklozen die eventueel in aanmerking komen gescreend en diegenen die over het gewenst profiel beschikken (dus wat competenties, vaardigheden EN attitudes - en daar wringt van tijd tot tijd het schoentje) worden voorgesteld. Of dit nu Jan, Mo, Xi, Boris of eender wie is, maakt niets uit! De statistieken geven enkel een beeld hoe de verhouding autochtoon/allochtoon zit. De essentie blijft WERK! Duidelijk nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof daar geen gram van. Als je ziet wat er nu reeds allemaal gebeurd is en hoe velen nog steeds hun ogen sluiten en zomaar de linkse mantra's blijven beuzelen. Zo'n mensen hun ogen zullen pas open gaan vlak voor ze onthoofd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 september 2015 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |