Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2015, 21:11   #41
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Briefke schrijven, dat gaat de zaak oplossen.
En dan nog naar die extreemrechtse klootzakken in Oost-Europa, die geen enkele moslim willen binnen pakken. Ondertussen blijft Bartje wel het VB verketteren. Waarschijnlijk bang dat zijn grootste aanhang terug overloopt naar het VB

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 november 2015 om 21:15.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 22:51   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Met een politiek correcte visie zal men NOOIT het probleem kunnen oplossen. Moslimradicalen lachen u gewoon uit. Het is alsof men de Duitsers tijdens WOI en WOII alleen mocht beschieten met rubberen kogels.

De tijd van de eindeloze praatsessies en bepampering is voorbij, dat heeft geen zak geholpen. Molenbeek en andere plaatsen zijn geworden tot jihadistische nesten, mede dankzij de lamlendige en besluiteloze politiek. Zeg eens eerlijk, hoe gaan JULLIE dat oplossen? Let wel, de tijd dringt. Hoe langer men wacht, hoe groter de problemen worden. Het volk heeft recht op bescherming.
Het is nutteloos om ons, nva-ers, te verwijten van sossen te zijn.

Maar ik begrijp jullie probleem wel hoor. 't Is gelijk impotent zijn. Dan gaat het niet.

Hoe dan ook: succes bij al jullie pogingen om veel stemmen te winnen, en daarmee dan beleid te kunnen voeren. (ik weet alleen niet goed welke Vlaming, buiten de actuele 5 tot 10 procent, van jullie gedacht zou zijn, om jullie te volgen).

Ik veronderstel dat wij van jullie evenveel succes gewenst krijgen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2015, 22:56   #43
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Maar ik begrijp jullie probleem wel hoor. 't Is gelijk impotent zijn. Dan gaat het niet.

Hoe dan ook: succes bij al jullie pogingen om veel stemmen te winnen, en daarmee dan beleid te kunnen voeren. (ik weet alleen niet goed welke Vlaming, buiten de actuele 5 tot 10 procent, van jullie gedacht zou zijn, om jullie te volgen).

.
Kan uw peetvader van de NVA zijn troepen niet eens tot de orde roepen om nog enige geloofwaardigheid over te houden? Francken voert wel het beleid van een typische sos.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 01:16   #44
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Briefke schrijven, dat gaat de zaak oplossen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 01:17   #45
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kan uw peetvader van de NVA zijn troepen niet eens tot de orde roepen om nog enige geloofwaardigheid over te houden? Francken voert wel het beleid van een typische sos.
Daar kan je niet naast kijken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 01:25   #46
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
Begin al maar te bidden voor Jambonneke. De man die Molenbeek eventjes gaat opkuisen. Ik zie hem eerder een 'soske' doen en de bruine, zweterige aarsen van de imams gaan likken.

Of hij kan zoals BDW in Antwerpen, de overwerkte kwartieragenten op pad sturen om potentiële jihadisten op te volgen. Dat zal veel helpen. Hopeloze sukkels.

En Francken is ondertussen dag en nacht op pad om zoveel mogelijk islamitische 'vluchtelingen' in te kwartieren.

Heel de wereld lacht meewarig met België, het jihadistisch nest van Europa, de moslims op kop.

Ik denk dat de 'A' van NV-A eerder staat voor Allah.

De kracht van de verandering noemen zij dat.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 16 november 2015 om 01:50.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 03:37   #47
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Het "rechtse" asielbeleid
Trachten asielzoekers om te kopen terug te keren. Wat een grap...
Vwala , en met wiens' geld ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 november 2015 om 03:38.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2015, 05:20   #48
Peche
Banneling

Standaard

Wel ik betreur dat het meer een strijd is geworden om kiesvee te houden, dan dat ze samenwerken iets te bereiken. Als men effectief evenveel tijd zou steken in het terrorisme opsporen waren wij misschien een aanslag in Parijs armer.
Er zijn signalen die ze tot in Amerika zien opstijgen, maar onze politici lopen met oogkleppen en beginnen lallen over energie (door hun heibel met Rusland dat ze niet willen toegeven en verouderde centrales omdat ze hun zakken volrijfde).
En alsof dat genoeg was, gaan ze nog wat onderling ruzie maken terwijl de auto's volgeladen met springstof en allerlei Europa bereiken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be