![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alsof deze rechtse regering wakker ligt van de "autochtone tweederangsburgers". deze rechtse regering doet niets anders dan deze "autochtone tweederangsburgers" verder de put in te duwen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 januari 2016 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, stond ik dan nog niet op jou negeerlijst, of was je vorige dreiging een leugen of bluf ? Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 4 januari 2016 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een nva'er die niet liegt, dat bestaat niet. Laatst gewijzigd door Anitta : 4 januari 2016 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, zo gaat dat wanneer zo'n dolle West Vlaamse "ondernemer" geld heeft geroken. De man weet waarschijnlijk niet goed waaraan hij begint want anders zou hij dit nooit doen. Ik zou alvast nooit meer in zijn herberg overnachten mocht ik zoiets ooit willen. Die burgemeester is terecht boos op die clown want dergelijke aantallen asielzoekers is gewoon te veel voor zo'n dorpje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() U vergeet dat een aantal dwangmaatregelen zijn opgelegd door het linkse Europa. Men is verplicht om buitenlandse profiteurs binnen te pakken, ten koste van alles. Zo niet, chanteert men de dwarsliggende landen. En ja, de autochtoon moet het dan uitzweten.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want de NVA ( Sarah Smeyers) maakte in 2012 hiervan geen melding, toen zij opriep om de asielkraan dicht te draaien. Ook voor het VB is dat linkse Europa geen probleem om de vluchtelingenstroom te stoppen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ene die Francken moet bekeren.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 4 januari 2016 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik ooit lieg, dan is het een leugentje om bestwil.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn de asielzoekers vandaag aangekomen in Peace Village?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder , ik heb die serie ivm douane in Australië al gezien , dit zou in België en andere landen ook zo moeten gebeuren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slaapt u rustig verder heren/dames Politici ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2016 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijkaardige situatie in Kallo. Op een bevolking van zo'n 2300 mensen zijn er van de éne dag op de andere bijna 300 asielzoekers bijgekomen. Officieel zitten die niet in Kallo maar in Fort St Marie in Zwijndrecht (handig gevonden nietwaar!) Maar in Zwijndrecht komen de a-zoekers niet want ze zitten op slechts anderhalve km van het centrum van Kallo. Daar hangen ze de hele dag rond te niksen in groepjes, allemaal mannen ...
Een jonge vrouw die ik ken die daar woont en waarvan ik weet dat ze normaal heel kordaat is, zei mij dat ze gewoon verbaasd was hoe intimiderend dat werkt zo om de 100 meter een groep jongemannen met stuurse gezichten die in een vreemde taal spreken en u aanstaren. Hoe lang voor er daar situaties komen als in Keulen met Nieuwjaar?
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee nee niet alleen asielzoekers doen dat, bruingetintedubbelpaspoortigen ook hoor.
![]() |
#59 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: