Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2016, 23:11   #41
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bwa, zo'n buske pepperspray geeft een krachtige dunne straal af die 4 �* 5 meter ver vliegt en mooi richtbaar is naar 2 of 3 personen.
Een buske autolak vernevelt meer en gaat amper een meter ver, dus dicht genoeg om te laten afpakken of als ge wat pech hebt vliegt dat terug in uw eigen gezicht.
En zoals je schrijft moet dat ding eerst nog goed geschud worden, wat op een precair moment als 'n overval niet echt opportuun te noemen is.
Die test heb ik al in m'n tuin uitgevoerd, dus vertrouw ik liever op het eerste.

En wat dat 'verboden wapen' betreft, ik ga achteraf niet direct staan roepen of bellen voor de flikken, want bij een proces-verbaal kan de tegenpartij uw gegevens opvragen, met mogelijk latere represailles vandien en mss nog 'n veroordeling voor verboden wapenbezit er bovenop.
Nee jong, eens die kerel(s) bezig zijn met hun ogen uit te wrijven en dus afgeleid zijn van mij, geef ik die nog wat welgemikte trappen in hun sjokkedijzen als afscheid en bol ik het af, case closed.
Misschien heb je wel gelijk, zo had ik het nog niet bekeken.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 23:15   #42
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb die test ook eens uitgevoerd en ge moet goed oppassen dat de wind niet in de verkeerde richting staat, want zo'n pepperspray kan aardig pijn doen in je ogen en neus, om nog te zwijgen van je luchtpijpen.
Ja, op zo'n moment kan de wind verkeerd staan, maar door de kracht van de straal krijgt je belager toch wel het gros te verwerken + dat je het verrassingseffect aan jouw kant hebt.
Maar opletten blijft de boodschap, ntl.

Anyway, pepperspray heeft blijkbaar ook z'n goede kanten:

"De pepperspray blijkt niet alleen een wondermiddel in handen van de politie. Dankzij een slimme Amerikaan met een goed ontwikkeld commercieel gevoel is de spray inmiddels als neusspray op de markt tegen hoofdpijn, migraine, verstopte neuzen en loopneuzen."

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...migraine.dhtml

Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 23:20   #43
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja, op zo'n moment kan de wind verkeerd staan, maar door de kracht van de straal krijgt je belager toch wel het gros te verwerken + dat je het verrassingseffect aan jouw kant hebt.
Maar opletten blijft de boodschap, ntl.

Anyway, pepperspray heeft blijkbaar ook z'n goede kanten:

"De pepperspray blijkt niet alleen een wondermiddel in handen van de politie. Dankzij een slimme Amerikaan met een goed ontwikkeld commercieel gevoel is de spray inmiddels als neusspray op de markt tegen hoofdpijn, migraine, verstopte neuzen en loopneuzen."

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...migraine.dhtml

Oei, ik gebruik toch liever iets van de apotheek bij verstopte neus hoor.

Ik was er iig niet goed van toen ik 't uitprobeerde, had 't busje nochtans erg ver van me vandaan gehouden terwijl ik spoot, met m'n gezicht de andere kant opkijkend en nòg kreeg ik zelf 'n boel naar binnen, zelfs nadat ik hard de andere richting uitrende.

Ik heb 't gelukkig nog nooit nodig gehad in 'n bepaalde situatie, stel je voor dat ik zèlf tegen de grond ga, da's niet de bedoeling.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 23:29   #44
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Oei, ik gebruik toch liever iets van de apotheek bij verstopte neus hoor.

Ik was er iig niet goed van toen ik 't uitprobeerde, had 't busje nochtans erg ver van me vandaan gehouden terwijl ik spoot, met m'n gezicht de andere kant opkijkend en nòg kreeg ik zelf 'n boel naar binnen, zelfs nadat ik hard de andere richting uitrende.

Ik heb 't gelukkig nog nooit nodig gehad in 'n bepaalde situatie, stel je voor dat ik zèlf tegen de grond ga, da's niet de bedoeling.
Dat is zoiets als pistoolschieten, die handeling komt ook niet goed van de eerste keer, maar door regelmatig 'n kwartierke of zo een gevaarsituatie in te beelden en dan die bewegingen uit te voeren, 'groeft' ge die beweging in uw limbisch systeem tot 'n gewoontereflex waar ge niet meer moet bij nadenken, wegens de vertrouwdheid ervan.
Oefening baart kunst, eh.
Oud 28 januari 2016, 23:34   #45
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
U vergist zich. De geldbeugel van de grote ondernemer zal intact blijven.

De burger zal echter voor een ander raadsel staan.
Als Europa opgedoekt wordt, verliezen al die Euro-parlementariërs en -commissarissen, etc hun vette, belastingvrije wedde en onkostenvergoeding en, geloof me, d�*t zullen ze ten allen prijze vermijden!
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 23:41   #46
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Hoe gaan de vluchtelingen dat doen? In de meeste gevallen zijn ze geen landstaal machtig, noch hebben ze ervaring met technologie van de 21ste eeuw.
Tegenwoordig moet een simpele rekkenvuller al om kunnen met een barcodescanner en een simpel programmaatje om voorraadbeheer te kunnen bestendigen.

Er is een sterk gebrek aan vacatures in Europa voor geitenhoeders, bananenbladvlechters, kamelenjockeys, dromidarismelkers, koeienplaggenhutbouwers en karavaanrovers.
De bedrijven zitten nochtans te popelen om de eersten aan te werven. Dan weten ze dat zij het niet erg vinden om avond-, nacht- of weekendwerk te doen of om aan baremaloon te werken. Gevolg: de lokale (ongeschoolde of laaggeschoolde) bevolking zal nòg moeilijker aan werk geraken, want volledig weggeklasseerd door de dan interessantere vreemdelingen. En het taalprobleem: dat nemen ze er dan wel bij.
Oud 28 januari 2016, 23:44   #47
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Een Deens tienermeisje kan zich redden door de buitenlandse crimineel die haar broek trachtte uit te trekken met pepperspray in de ogen te spuiten. Goed gedaan meid zou elk normaal iemand zeggen doch niet volgens de wet. Criminelen hebben immers 'rechten'. Ze had zich moeten laten verkrachten. Wat voor een wet is me dat ? Vooral nu, na de massaimmigratie uit moslimlanden, zou men elke vrouw gratis een busje pepperspray moeten geven. Ze zullen het nodig hebben ! De wet dient het slachtoffer te beschermen niet de crimineel.

Tienermeisje (17) weert aanrander af en riskeert nu boete
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...nu-boete.dhtml

Als men de grenzen niet wil sluiten en azielige economische zoekers niet stante pede het land wil uitzetten verander dan tenminste de wetten zodat de burger zichzelf kan beschermen.
En een busje hot-chilisaus? Is dat verboden? Neen? Dan zou ik vanaf nu alle jongedames en -vrouwen aanraden om pili-pili te kopen, dat in een knijpflesje of plantensproeier te doen met wat water of olie en op zak te houden. Geen verboden wapendracht en zéker zo efficiënt wanneer je dat in hun ogen spuit.
Oud 28 januari 2016, 23:47   #48
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Keulse imam: "Halfnaakt en parfum op? Dan kunnen zo'n zaken gebeuren"
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...dhtml?show=art

Moslimmannen zij nu eenmaal zo opgevoed
Moslimmannen zijn niet opgevoed; die hebben gewoon eten gekregen totdat ze oud genoeg waren om uitgehuwelijkt te worden en voor de rest konden ze van jongs af aan hun gangen gaan, want mannen zijn almachtig in die 'cultuur'
Oud 29 januari 2016, 00:35   #49
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Daar heb je wel een punt. Mensen in Keulen hebben op een balkon van hotel(s?) staan toekijken wat er is gebeurd.

Aanslag van Bataclan zijn veel filmpjes in de omloop.

Waarom niet Keulen ?
Keulen kan een anti moslim complot zijn, waar men dan eigenaardigerwijze 5 dagen mee wachtte om het aan de grote klok te hangen. Het kan ook zijn dat filmpjes van het internet geweerd worden vanuit dezelfde motivatie als dat men de feiten 5 dagen verborgen hield. Mischien is er nog een andere verklaring.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 01:49   #50
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Keulen kan een anti moslim complot zijn, waar men dan eigenaardigerwijze 5 dagen mee wachtte om het aan de grote klok te hangen. Het kan ook zijn dat filmpjes van het internet geweerd worden vanuit dezelfde motivatie als dat men de feiten 5 dagen verborgen hield. Mischien is er nog een andere verklaring.
Knettergek..
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 06:01   #51
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Knettergek..
Wat begrijpt u nu weer niet?

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2016, 11:03   #52
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Vergeet niet dat de bedoeling voor het importeren van die vluchtelingen het onder druk zetten van de lonen in de EU is.
Naar omlaag of naar omhoog?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2016, 00:54   #53
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
En een busje hot-chilisaus? Is dat verboden? Neen? Dan zou ik vanaf nu alle jongedames en -vrouwen aanraden om pili-pili te kopen, dat in een knijpflesje of plantensproeier te doen met wat water of olie en op zak te houden. Geen verboden wapendracht en zéker zo efficiënt wanneer je dat in hun ogen spuit.
Hoe zit het eigenlijk vandaag de dag met de dametjes? Dragen die geen hoge hakken meer?

Al eens uitgerekend hoeveel puntbelasting er wordt voortgebracht door zo een poppetje van om en bij amper zestig Kg?

Wie ongewenst bepotelt wordt hoeft niet meer te doen dan haar naaldhakje op die kerel zijn poot te zetten en even haar gewicht daarop te verplaatsen. en die naaldhak zak zoals door een pakje boter los door die gast zijn poot tot op de verharde bestrating. Ik denk niet dat hij onmiddellijk daarna nog veel zin zal hebben in het bepotelen van zijn prooi.

En voor zover dat ik weet behoren naaldhakken nog steeds niet tot verboden wapendracht!!!!!

Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2016 om 01:01.
Oud 4 februari 2016, 01:05   #54
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Moslimmannen zijn niet opgevoed; die hebben gewoon eten gekregen totdat ze oud genoeg waren om uitgehuwelijkt te worden en voor de rest konden ze van jongs af aan hun gangen gaan, want mannen zijn almachtig in die 'cultuur'
Wie zou ze hebben moeten opvoeden? Hun vaders niet want dat zijn ook onopgevoede mannen en hun Moeders zijn slechts vrouwen die niets te zeggen hebben en ondergeschikt zijn aan de mannelijke versie.
Oud 4 februari 2016, 01:08   #55
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Keulen kan een anti moslim complot zijn, waar men dan eigenaardigerwijze 5 dagen mee wachtte om het aan de grote klok te hangen. Het kan ook zijn dat filmpjes van het internet geweerd worden vanuit dezelfde motivatie als dat men de feiten 5 dagen verborgen hield. Misschien is er nog een andere verklaring.
Ja, we zitten met een hoop vreemd crapuul opgeschept dat zijn poten niet kan thuishouden.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2016 om 01:09.
Oud 4 februari 2016, 01:09   #56
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wie zou ze hebben moeten opvoeden? Hun vaders niet want dat zijn ook onopgevoede mannen en hun Moeders zijn slechts vrouwen die niets te zeggen hebben en ondergeschikt zijn aan de mannelijke versie.
Shiiiiiiiit; wie niet naar zijn moeder luistert is een verloren zaak...
Oud 4 februari 2016, 06:21   #57
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk vandaag de dag met de dametjes? Dragen die geen hoge hakken meer?

Al eens uitgerekend hoeveel puntbelasting er wordt voortgebracht door zo een poppetje van om en bij amper zestig Kg?

Wie ongewenst bepotelt wordt hoeft niet meer te doen dan haar naaldhakje op die kerel zijn poot te zetten en even haar gewicht daarop te verplaatsen. en die naaldhak zak zoals door een pakje boter los door die gast zijn poot tot op de verharde bestrating. Ik denk niet dat hij onmiddellijk daarna nog veel zin zal hebben in het bepotelen van zijn prooi.

En voor zover dat ik weet behoren naaldhakken nog steeds niet tot verboden wapendracht!!!!!
Nee nee in Finland hebben de wereldvreemde overheidsfunctionarissen in samenwerking met de tv een nieuwe gevechtssport ontwikkeld.
Bekijk even onderstaand filmpje en je zal zien hoe effectief dit is het beschermd tegen diefstal en verkrachting.
Waarom kunnen onze poco idioten zo geen effectief verweersysteem op poten zetten?

Zeker kijken
https://youtu.be/gQ4EQFcFQQo
Oud 4 februari 2016, 21:22   #58
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=XGbNG6SGe1g

Gemakkelijk mee te nemen en dodelijk.
Oud 4 februari 2016, 21:38   #59
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=XGbNG6SGe1g

Gemakkelijk mee te nemen en dodelijk.
Dat is een jarenlang getrainde man. Dat is altijd het gevaar voor sommigen die enkele basislessen hebben gekregen in vechtsport. Ze staan nog nergens en zeker in het geval van een echte aanval door één of meerdere sterke volwassenen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2016, 21:47   #60
Diego Raga

Standaard

Dit lijkt anders ook wel handig om tuig een klein verrassinkje te geven:

https://www.youtube.com/watch?v=uOMqkFM0QTg
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be