Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2016, 16:27   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Derde keer op zo korte tijd: ik hoop dat de rechter zijn rijbewijs voor eeuwig intrekt.
En dat de nva hem alle uitvoerende functies weigert, ook voor eeuwig.

.
Hoe is het met Frieda Brepoels?
Zijn haar alle uitvoerende functies geweigerd, of is ze nog altijd burgemeester van Bilzen?
Oud 29 juni 2016, 16:32   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk niet dat dat nodig is. Een maat van mij is commissaris, zonechef. En die kan vanuit eigen talent zat met de auto rijden.
Wel wel, dat is interessant ! Heeft hij een partijkaart, en zo ja, van welke partij ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2016, 16:39   #43
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Er zijn vele verhalen over de avonturen van onze uitmuntende bestuurders, maar de max vind ik toch de avonturen van 'zatte Flor', ons allen welbekend als de man die jarenlang het scherm teisterde om ons te waarschuwen over de gevaren van alcohol en rijden. Je weet nog wel, twee pintjes is teveel, glaasje op laat je rijden en dergelijke truut meer.

Toen hij dan op zekere dag zelf gecontroleerd werd bleek hij zo zat als honderd man. Hij was zeer verbaasd zo stelde hij, hij had enkele glazen aperitief, een paar glazen wijn en een pintje of vier vijf gedronken en hij wist niet dat je daar te dronken van werd om nog veilig te rijden.

Als de man ooit zonder inkomen valt kan hij gerust veel geld verdienen met standup comedy.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 juni 2016 om 16:40.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2016, 16:52   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat dat nodig is. Een maat van mij is commissaris, zonechef. En die kan vanuit eigen talent zat met de auto rijden.
Een maat van mij was privédetective en werd regelmatig door de toenmalige Rijkswacht ingeschakeld bij bepaalde klusjes. Hij stelde voor dat ik hem op de hoogte bracht in geval ik een pv opliep. Als dat snel genoeg gebeurde.....
Moet ik nog meer zeggen?

Ik drink niet en had voldoende "talent" om zijn vriendelijke aanbod af te slaan.
Oud 29 juni 2016, 17:03   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Er zijn vele verhalen over de avonturen van onze uitmuntende bestuurders, maar de max vind ik toch de avonturen van 'zatte Flor', ons allen welbekend als de man die jarenlang het scherm teisterde om ons te waarschuwen over de gevaren van alcohol en rijden. Je weet nog wel, twee pintjes is teveel, glaasje op laat je rijden en dergelijke truut meer.

Toen hij dan op zekere dag zelf gecontroleerd werd bleek hij zo zat als honderd man. Hij was zeer verbaasd zo stelde hij, hij had enkele glazen aperitief, een paar glazen wijn en een pintje of vier vijf gedronken en hij wist niet dat je daar te dronken van werd om nog veilig te rijden.

Als de man ooit zonder inkomen valt kan hij gerust veel geld verdienen met standup comedy.
Florke was dan ook een Soske.

En ge hebt drie soorten soskes: aan de drank, op de wijven of op een boot. Of op alledrei natuurlijk.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 29 juni 2016, 17:05   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hoe is het met Frieda Brepoels?
Zijn haar alle uitvoerende functies geweigerd, of is ze nog altijd burgemeester van Bilzen?
Is die meer dan één keer gepakt ? (allez, versta me niet verkeerd hé)

.

Oud 29 juni 2016, 18:10   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jaaaaaa! Florimont Koninckx!

Je vergeet het belangrijkste Xenophon.
Koninckx was officier bij de rijkswacht en daarna de Federale Politie.
Van 1989 tot 2004 was hij het gezicht van "Kijk uit", een tv-programma van de VRT. Dat jaar vroeg Steve Stevaert hem om kandidaat te zijn voor de Vlaamse verkiezingen van 13 juni 2004. Flor liet meteen zijn TV-stekje schieten en kwam als opvolger van Bruno Tobback in het Vlaams parlement terecht. In 2008 keek de Flor even niet uit, en hij werd betrapt op rijden onder invloed. In 2009 geraakte hij niet meer aan een zitje, maar geen nood. De SP.A zorgt goed voor haar pappenheimers. Flor behoudt tot aan zijn pensioen zijn wedde van parlementariër.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 juni 2016 om 18:17.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2016, 18:15   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is die meer dan één keer gepakt ? (allez, versta me niet verkeerd hé)

.
Het is niet moeilijk om te snappen wat je bedoelt, schoofzak. Eén veroordeling voor vluchtmisdrijf is geen zonde, nietwaar?
Oud 30 juni 2016, 12:50   #49
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Allez hop: nummer 3 blaast positief http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-rijden.dhtml

Een tjeef deze keer.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 30 juni 2016 om 12:50.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 13:52   #50
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel wel, dat is interessant ! Heeft hij een partijkaart, en zo ja, van welke partij ?

.
Vroeger was hij een blokker, nu is hij een overtuigde n-va'er sinds 2012
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 13:56   #51
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Florke was dan ook een Soske.

En ge hebt drie soorten soskes: aan de drank, op de wijven of op een boot. Of op alledrei natuurlijk.

.
Boeiend. Verhalen over zatte sossen gaan deze schepenen natuurlijk niet minder zat achter het stuur doen lijken.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 14:12   #52
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Klopt, zijn gezicht was goud waard. Rijkswacht officieren kunnen door de band flink wat pinten verzetten vooraleer ze tegen de lamp lopen maar Flor had zichzelf duidelijk overschat. En ja, zijn uitleg was inderdaad pure standup comedy.
Maar zoals al wel eens meer durft gebeuren moet men bij jou de geciteerde cijfers en feiten best controleren.
Hij was niet zo zat als honderd man, maar had wel intoxicatie van 0,8 promille alcohol in zijn bloed
Hij had 1 aperitief + 1 glas wijn en 4 pinten gedronken in vier uur. Jij smukt dat dan wat op tot "enkele" aperitieven, "een paar" glazen wijn en vier-vijf pinten.

Ongetwijfeld heb je die vergissing te goeder trouw gemaakt ?
Oud 30 juni 2016, 14:12   #53
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Brasschaat, 40 km2 groot en het hoort bij de job om daar zat rond te toeren. Precies of hij kan geen fiets nemen om de recepties af te schuimen. Als het gemeentehuis ergens in het midden ligt, dan staat hij op pakweg 3 km aan de uiteinden van zijn gemeente. Maar nen auto is echt wel noodzakelijk om van receptie naar receptie te bollen. Onnozelaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 14:16   #54
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt, zijn gezicht was goud waard. Rijkswacht officieren kunnen door de band flink wat pinten verzetten vooraleer ze tegen de lamp lopen maar Flor had zichzelf duidelijk overschat. En ja, zijn uitleg was inderdaad pure standup comedy.
Maar zoals al wel eens meer durft gebeuren moet men bij jou de geciteerde cijfers en feiten best controleren.
Hij was niet zo zat als honderd man, maar had wel intoxicatie van 0,8 promille alcohol in zijn bloed
Hij had 1 aperitief + 1 glas wijn en 4 pinten gedronken in vier uur. Jij smukt dat dan wat op tot "enkele" aperitieven, "een paar" glazen wijn en vier-vijf pinten.

Ongetwijfeld heb je die vergissing te goeder trouw gemaakt ?
Ach, je moet de waarheid niet in de weg van een goed verhaal laten staan.

Ik ben er zeker van dat hij dat ook niet deed toen hij zijn lijstje 'genuttigde dranken' vermelde.
Oud 30 juni 2016, 14:18   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een maat van mij was privédetective en werd regelmatig door de toenmalige Rijkswacht ingeschakeld bij bepaalde klusjes. Hij stelde voor dat ik hem op de hoogte bracht in geval ik een pv opliep. Als dat snel genoeg gebeurde.....
Moet ik nog meer zeggen?

Ik drink niet en had voldoende "talent" om zijn vriendelijke aanbod af te slaan.
Er is een tijd geweest dat dit kon, maar dat is al vele jaren niet meer mogelijk zonder dat er sporen achterblijven. Een flik die daarop gepakt is kraken ze af tot op de grond. Er zijn zo al meerdere officieren die het lot toch wilden tarten tegen de lamp gelopen. Meestal in stilte aangegeven door hun eigen manschappen die bv eens een slechte evaluatie of een flinke uitbrander hadden gekregen.
Oud 30 juni 2016, 15:04   #56
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Brasschaat, 40 km2 groot en het hoort bij de job om daar zat rond te toeren. Precies of hij kan geen fiets nemen om de recepties af te schuimen. Als het gemeentehuis ergens in het midden ligt, dan staat hij op pakweg 3 km aan de uiteinden van zijn gemeente. Maar nen auto is echt wel noodzakelijk om van receptie naar receptie te bollen. Onnozelaar.
Heila, op 2 wielen lig je direct op je smoel als je behoorlijk zat bent, op 4 wielen is dat niet het geval.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 15:08   #57
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Allez hop: nummer 3 blaast positief http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-rijden.dhtml

Een tjeef deze keer.
Leuk ! Maar het zou nog leuker geweest zijn als het een derde n-va'er had geweest !

Jambon zal lachen, zijn stadsbestuur zuipt tegen de sterren op.
Oud 30 juni 2016, 15:11   #58
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Heila, op 2 wielen lig je direct op je smoel als je behoorlijk zat bent, op 4 wielen is dat niet het geval.
"ik was te zat om te fietsen, dus heb ik de auto genomen"...
Oud 30 juni 2016, 15:11   #59
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ja als ge stiepelzat met uw fiets op een auto rijdt kunnen de gevolgen ernstig zijn. Als ge stiepelzat een hoop fietsers omver rijdt hebben enkel de fietsers er last van.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 15:16   #60
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja als ge stiepelzat met uw fiets op een auto rijdt kunnen de gevolgen ernstig zijn. Als ge stiepelzat een hoop fietsers omver rijdt hebben enkel de fietsers er last van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be