![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Anders krijg ik meer dpg, dat is de essentie!!!!!!!!
Mensen krijgen nu meer, kweken voor sociale belangen en er ontstaan kansarme jongeren. Als ik nu rap 5 kinderen maak zijn mijn zoete broodjes ook gebakken he? Ik duw alles op mijn vrouw af en ga intensief sporten om van de drukte thuis weg te zijn. Ik trek jaarlijks terug, ik word nooit geschorst en zelfs op een leefloon kom ik rond als ik maar enkele honderden euro's huur betaal en het kindergeld maar blijf trekken. Ben je mee? Als iedereen 700 krijgt kan je daar uw budget op berekenen en bloeit de economie aan de ene hand volop open. Bedrijven hun loonkosten worden ontlast en mensen kunnen voor minder gaan werken. Mensen gaan minder dan nu krijgen. Dat is toch wat gij wilt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door dpg : 1 september 2016 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slechts 5-6 procent van de werkende bevolking verdient dat of misschien zelfs nog minder en gij zijt daar zeker niet bij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt wel niet. Sowieso zal ik werken, met of zonder basisinkomen. Bekijk het aub even groter dan "mij" of de rest van de hangmatters. Bekijk het in het belang van bedrijven, de economie en de staat. Iedereen is gelijk, iedereen krijgt evenveel. Nu draagt de alleenstaande en de rijken heel de last van armoede. Vind jij het eerlijk dat een werkloos gezin met 3 kinderen meer dan 900 euro overhoudt na het betalen van de huur? Terwijl een werkend alleenstaande iedere euro dient om te draaien? Gisteren een programma gezien met Karen die in armoede gaat leven. Ze houden 790 euro over na het betalen van hun sociale woning. Het zijn toch de zotten die werken als dat "armoede" is? Ik zou met een pree van 1600 euro netto na het betalen van mijn rekeningen minder overhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Dat hangt niet van de staat af he.
De staat legt 700 euro in de open hand. Finland geeft maar rond de 500 euro. Het is een veel eerlijker systeem. Een werkloos gezin, ongeacht hoe groot, krijgt 1400 euro. Als zij beide werken hebben ze het dus heel goed. Wat goed voor hen is, is goed voor de economie. Wat goed voor de economie is, is goed voor de staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een alleenstaande moeder met tien kinderen moet het ook mett 700€ rooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van Karen heb er over gehoord, ja dat kan je bezwaarlijk armoede noemen, eigenlijk is het een schande dat ze dat zo voorstellen want echte armoede is nog wel iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlakbij de vervuilende industrie en de sociale klasse. En dat is dus wat ik bedoel, mensen in armoede houden dikwijls meer over dan een alleenstaande die werkt. Of evenveel. Dat kan toch veranderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 1 september 2016 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ze zouden in principe na het betalen van de rekeningen maar 200 euro mogen overhouden. Tovert daar maar eens een ganse maand eten mee.
Een mens begint dan zelfs kraantjeswater te drinken om zijn frisdrank uit te sparen. |
![]() |
![]() |