![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geleerd om op een forum zo min mogelijk de posters persoonlijk aan te vallen. Ik pak enkel hun ideeën aan. Die kan je probleemloos tot het bot afbreken, etiketteren, en overschoffelen zonder dat je de integriteit van de poster in het gedrang brengt. Vereenzelvigt de poster zich toch zodanig met zijn mallote mening, dat hij al wat ik er aan toeschrijf op zichzelf projecteert, dan is dat voor zijn eigen rekening........... Citaat:
Of de discussie ermee gebaat is, daar heb ik mijn twijfels over.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Hoewel ik het niet 100% eens ben met de inhoud, moet ik wel zeggen dat Bruno hier een chique tekst heeft neergepend.
Ik hoop alleszins dat de geest van deze tekst 100% waarheid blijft! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moest een Flamingant een gelijkaardige tekst maken, maar dan juist, en over Vlaanderen, ik zou gegeneerd zijn, dan nog liever Vlaanderen boven onzin.
Maar zo'n rommel vol met zever over België maakt mij blij ![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=3]Le Freak, C'est Chic [/size] [size=3]Freak out! [/size] [size=3]Aaahh Freak out! [/size] [size=3]Le Freak, C'est Chic [/size] [size=3]Freak out! [/size] [size=3]Aaahh Freak out! [/size] [size=3]Le Freak, C'est Chic [/size] [size=3]Freak out! [/size] [size=3]Aaahh Freak out! [/size] [size=3]Le Freak, C'est Chic [/size] [size=3]Freak out! [/size] Artist: Chic Title: Le Freak Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 5 november 2004 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind die ook lelijk hoor. Ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat sommige bombastische nationalistische of verheerlijkende liedjes wel mooi zijn, zoals muziek van ancient rites, lions pride en blind guardian, evenals 'vlaamse' liederen, maar daar zijn we niet over bezig ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, de vorm en tenenkrullende bombast. ![]() Toch leuk hoe beide 'kampen' in hetzelfde bedje ziek zijn, maar er mekaar lekker op afkatten. Ik begin te vermoeden dat Yaminne de flaminganten in het ootje wou nemen, en ergens een onbekende Vlaamse schrijver ontdekte en Vlaanderen overal verving door België. ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 5 november 2004 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Was dit een poging om pathetisch over te komen? Proficiat Bruno, je bent geslaagd!
![]()