![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Fred, ik hoef helemaal niet te emigreren. Ze komen naar hier. Met alle gevolgen vandien.
Ik vind alleen dat dat moet omdat het zo niet langer kan.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 30 december 2016 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij zal dus mogen blijven als hij braaf is.
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat de Amerikaanse senaat vol met gevaarlijke extremisten zit, met op kop republikeinen als Graham en Mccain. Trump doet er goed aan om steun te verzamelen binnen het Amerikaanse leger. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 30 december 2016 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() De globalistische NWO is toch enigszins in paniek nu hoor, de volgende verkiezingen in Europa zullen de weg wijzen. Vooral LePen in Frankrijk is een scharnier. In Trump heb ik veralsnog vertrouwen. Ookal zullen er zaken in zijn schoenen worden geschoven waar de massa het fijne niet van weten zal.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een totale vernedering ook voor Obama. Poetin acht hem nog te min om te reageren op zijn 'sancties'. In feite zegt Poetin: 'O ben je er nog? Ik dacht dat je al weg was. Nee sorry, ik reageer niet meer op u. Ik wacht gewoon op de aanstelling van mijn vriend Donald Trump.' Lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het comfort van hij die geen rekening hoeft te houden met vervelende democratische dingen als vrije verkiezingen, een limiet van twee ambtstermijnen en meer van dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat weten we inmiddels. Maar wat nu?
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Democraten en Obama als president en uitvoerder zijn er weer eens ingetuind.
De gehele wereld zit op internet en hackt er vrolijk op los. De betrokken diensten van de VS zijn zelfs koplopers en bespioneren (NSA) uiteraard hun tegenstanders maar ook hun bondgenoten. Merkel, Hollande, Cameron ... werden routinematig gehackt. Dat was echter niet belangrijk gezien het zogenaamde goede doel. Nu hebben de Democraten de presidentsverkiezingen verloren en zoeken ze naarstig naar zondebokken. Er zijn er al een paar vruchteloos afgeschoten o.a. in verband met de stemfraude, maar bij hertelling bleek alras, dat de belangrijkste fraudeur de Democraten zelf waren. En nu is plots Rusland de grote boeman, die hen de verkiezing heeft doen verliezen. Want Rusland zou via, via de Democratische 'vuile was' uitgebracht hebben. Maar die stond onbeschermd op straat te pronken. En als een Democratische hoofdverantwoordelijke in een standaard 'phishing'-val trapt, dan ligt ook alles daarachter open. Zo kwamen, eufemistisch uitgedrukt, enkele minder mooie praktijken van hen aan het licht. Of dit uiteindelijk de verkiezingen bepaald heeft, valt niet op te maken. Het heeft enige invloed gehad bij de beter onderlegden maar had weinig of geen invloed op de opvattingen van de gewone burger. Nu zit Rusland en met name Poetin in het vizier. Met veel bombarie heeft men nu besloten 35 Russische diplomaten tot 'persona non grata' te verklaren. Die moeten met hun gezin binnen de 72 uur de VS verlaten. Normaal is dit een zeer zwaar affront en Obama en zijn club hoopten dat Poetin hen lik op stuk zou geven en zo Trump op te zadelen met een eerste te ontmijnen conflict. Als gebruikelijk tijdens Obama's bewind, hadden ze alle mogelijkheden van verweer van Rusland niet behoorlijk ingeschat. En Poetin, de slimme vos, trapte niet in de val en verklaarde geen represailles te zullen nemen. De VS-diplomaten kunnen in Rusland blijven, ze worden zelfs uitgenodigd op het Nieuwjaarsfeest in het Kremlin en na 20 januari ziet men dan verder. En zo is met enkele zetten het geopolitieke initiatief verhuisd van Washington naar Moskou en staat kloothommel Obama en de Democraten in hun blootje als slechte verliezers. Trump stelt hierbij niet betrokken te zijn en zich liever aan serieuze zaken te willen wijden.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 30 december 2016 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Generalissimo Franco wist wat hij moest doen. We staan hier nu in ons blootje.
Iemand een voorstel?
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is dit nu weer. Ik heb met die twee rare linkse figuren niets te maken.
Je ziet wat er van komt als je te lang naar school bent geweest.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vonden uw generalissimo ook een zeer geschikte kerel.Mensen die Franco, Esriva de Balaguer en Mobutu onder hun vrienden telden links noemen is hilarisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij deed dus alsof. Zoals Judas. En die neger die je daar noemt is niet interessant.
![]() |
![]() |
#58 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2016 om 01:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trump en Putin hebben denk ik een rechtstreekse lijn en laten Obama keihard op zijn bek gaan. Obama de arrogante kwal heeft in zijn leven alles meegehad; de media, de nobelprijs van de vrede, de DNC, dure privescholen, etc. Nu ziet hij met lede ogen aan hoe 2 heren met de nodige levenservaring hem levend roosteren. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 31 december 2016 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De GOP is niet zo direct een Putin vriendje. Obama is met Putin succesvol een wig aan het drijven tussen Trump en de partij, er was trouwens al een gat. LOL Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2016 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |