![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de wetgeving nu eenmaal achterloopt op de bewezen wetenschappelijke argumentatie.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het een goed idee is, daar ga ik geen uitspraak over doen. Net daarom dat ik een omnium verzekering heb. Omdat er teveel idioten, kamelendrijvers en genetische pechvogels wel de wettelijke toestemming hebben de openbare weg te teisteren.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik reed reglementaire en gedroeg mij niet verdacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 0.8, waw.... Ik moet eens zo'n digitale tester aanschaffen, en eens testen hoe die loopt als ik een dag hard aan't werken ben voor eigen plezier.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ik ga eens iets anders doen in plaats van hele dag achter mijn pc te zitten mokken en koppen.
Ik ga foto's pakken en mijn gedachten verzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang tekent die test nog na het laatste gebruik ? Eens je dat weet tel je toch gewoon het benodigde aantal dagen uit, tijdens dewelke je uiteraard geen canabis neemt. Daarna doe je gewoon terug wat je wil. Opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Focus op het doel : je wil je rijbewijs terug. Je weet dat je daarvoor die test met succes moet afleggen. Je weet dat je dus enkele dagen niet kunt gebruiken. Maak de logische conclusie. Al de rest is bijzaak, parkeer die beschouwingen over zin of onzin van die testen. Dat helpt je geen snars dichter bij je doel te raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() om het daarna binnen de kortste keren weer kwijt te spelen met een positieve speekseltest ... waarom al die moeite ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freudiaanse plank?
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweetni, 't klonk raar, dat hout pakken.
't snijdt bij mij geen hout. Vragen voor een of andere 'onder wijzer' hier.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK voor mij. Bij pakken denk ik altijd aan titjes. Vandaar het freudiaans gedeelte.
En nu zenk vanme mellek.