Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2004, 20:24   #41
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Guderian, de Glorie van het Derde Rijk. Of wat ervan is overgebleven.
Ik verkies toch liever het prachtige Derde Rijk dan die multiculturele liberale puinhoop van Yankeeland. 8)
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 20:38   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Dat vind jij, maar dat is dus de gedachtengang achter een stemming hé. Ze hebben gekozen en de uitslag is zoals de meeste mensen het willen. Al de klagers die weer meteen met redenen en theorien afkomen...klein kinderen zijn het. Als men niet tegen de uitslag kan moet men maar een privé stemming doen voor grootste nederlander waar enkel zij hun stem kunnen uitbrengen.
Belachelijk...

Belachelijk dat iemand als Pim Fortuyn zelfs maar genomineerd wordt! Wat heeft hij ooit gepresteerd, behalve tegen een kogel aan te lopen?
Belachelijk dat Vlaams Blokkers zoals jij die nominatie dan nog verdedigen. Je verdedigt een man die bij het leven op jou zou gespuugd (terecht overigens).
Belachelijk dat wereldvermaarde kunstenaars zoals Rembrandt en Van Gogh nauwelijk in de top 10 terechtkomen.

Het is pover gesteld met het gezond verstand in Nederland (en daar niet alleen, zo blijkt)...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 21:50   #43
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Ik verkies toch liever het prachtige Derde Rijk dan die multiculturele liberale puinhoop van Yankeeland. 8)
8) Het is er (gelukkig) nooit geweest. Ge zult zelf aan een derde rijk moeten beginnen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 22:50   #44
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Belachelijk...

Belachelijk dat iemand als Pim Fortuyn zelfs maar genomineerd wordt! Wat heeft hij ooit gepresteerd, behalve tegen een kogel aan te lopen?
Belachelijk dat Vlaams Blokkers zoals jij die nominatie dan nog verdedigen. Je verdedigt een man die bij het leven op jou zou gespuugd (terecht overigens).
Belachelijk dat wereldvermaarde kunstenaars zoals Rembrandt en Van Gogh nauwelijk in de top 10 terechtkomen.

Het is pover gesteld met het gezond verstand in Nederland (en daar niet alleen, zo blijkt)...
Is je negeerknopje weer defect homo? Zelfs over het feit dat je me in je negeerlijst had gezet lieg je nu al.

Als Pim niets zou hebben gedaan had ie nu niet zoveel stemmen gekregen, zo te zien heeft hij de Hollander aan zijn zijde gekregen met zijn ideeen en dat doet zo te zien niemand hem na.

Ik ben geen VB'er dus waar je dat weer vandaan haalt is mij een raadsel. Je hebt Pim nooit gekent en hij heeft al zeker mij niet gekent en wat hij zou doen indien ie mij zou gekent hebben is voor jou al zeker een tast in het donker. 1 ding is zeker, hij spuugde op iedereen die zonder reden anderen als rascist bestempelde. En bij die groep behoor jij.

Je vind het belachelijk dat ze niet eens in de top 10 komen, tja...ze hebben er niet op gestemd dus waarom zouden ze dus in de top 10 moeten komen? Omdat JIJ het belachelijk vind?

Laatst gewijzigd door illwill : 17 november 2004 om 22:51.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 23:07   #45
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is je negeerknopje weer defect homo? Zelfs over het feit dat je me in je negeerlijst had gezet lieg je nu al.

Als Pim niets zou hebben gedaan had ie nu niet zoveel stemmen gekregen, zo te zien heeft hij de Hollander aan zijn zijde gekregen met zijn ideeen en dat doet zo te zien niemand hem na.

Ik ben geen VB'er dus waar je dat weer vandaan haalt is mij een raadsel. Je hebt Pim nooit gekent en hij heeft al zeker mij niet gekent en wat hij zou doen indien ie mij zou gekent hebben is voor jou al zeker een tast in het donker. 1 ding is zeker, hij spuugde op iedereen die zonder reden anderen als rascist bestempelde. En bij die groep behoor jij.

Je vind het belachelijk dat ze niet eens in de top 10 komen, tja...ze hebben er niet op gestemd dus waarom zouden ze dus in de top 10 moeten komen? Omdat JIJ het belachelijk vind?
Tsss... En weeral direct beginnen te schelden! Wat ben je toch een hopeloos geval...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 november 2004, 01:31   #47
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jibid'uil
Men is maar zo liberaal als de tong verraden kan.

Dis-moi, dient zoiets vitaals als de titel van grootste Nederlander iets te zijn dat te koop aangeboden wordt? Want zoiets is sms-voting he. Het lijkt me zo kapitalistisch en economisch vrijdenkend als maar kan. Een deftig mens kan daar toch onmogelijk achter staan, nee?
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 06:44   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tsss... En weeral direct beginnen te schelden! Wat ben je toch een hopeloos geval...
Ik scheld nergens homo. Jij hebt duidelijk laten merken dat je iedereen wil laten weten dat je homo bent, awel ik help je daarbij.

En indien ik zou schelden...jij hebt een tijdje terug niets anders gedaan, jij vond zelfs dat he moest kunnen, dus waar klaag je nu zelf eigenlijk over?

Zoals ik al zei, werkt je negeerknopje niet dan? Je had mij toch in je lijstje gezet leugenaar!
Oud 18 november 2004, 07:58   #49
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Ok, dan zal ik jou voortaan ook homo noemen, aangezien dat toch geen scheldwoord is, nietwaar?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 18 november 2004 om 07:58.
Oud 18 november 2004, 11:51   #50
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok, dan zal ik jou voortaan ook homo noemen, aangezien dat toch geen scheldwoord is, nietwaar?
Maar wel een leugen, denk ik toch.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 11:58   #51
777
Vreemdeling

777's schermafbeelding

Standaard

Ik stel mij wel de vraag wie ze voor Belgie zullen kiezen ...

Klein Intermezzo:
Zijnde een brusselaar weet ik dat zij dit niet graag zullen horen, maar in Belgien zijn er Vlamingen en Walen en de duisttaligen...de rest zijn niet-belgen.
Daar de meeste walen in brussel zijn ingeweken in het verleden de stad bestaat uit vlamingen en walen en niet-belgen.
Einde intermezzo

Gaan ze een Vlaming of een Waal kiezen
v

Laatst gewijzigd door 777 : 18 november 2004 om 12:00.
777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 12:03   #52
777
Vreemdeling

777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Het Yankeeland is niet multicultureel maar wel multiraciaal...dat is niet hetzelfde... en wat dat derde rijk betreft...had Hitler maar gewonnen...en hij had het gekunnen met een groot front en de anderen later.
Oud 18 november 2004, 12:28   #53
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is een vrij forum dus je doet maar wat je niet laten kunt. Feit is wel dat ik geen homo ben dus...
Je hebt trouwens iedereen op dit forum al schatje of liefje genoemd dus waarom je nu precies liever hebt dat je geaardheid geheim blijft is mij een raadsel, iedereen weet het al hoor.
Oud 18 november 2004, 13:35   #54
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Dooie pieten zijn altijd helden. Zo achterhaald en toch trappen ze er allemaal nog in.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 14:35   #55
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Maar wel een leugen, denk ik toch.
Da's maar bijzaak.

Citaat:
Oud 18 november 2004, 14:37   #56
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een vrij forum dus je doet maar wat je niet laten kunt. Feit is wel dat ik geen homo ben dus...
Je hebt trouwens iedereen op dit forum al schatje of liefje genoemd dus waarom je nu precies liever hebt dat je geaardheid geheim blijft is mij een raadsel, iedereen weet het al hoor.
Dat is geen kwestie van geheimhouding. Als ik daar moeite mee zou hebben, dan zou ik wel iets anders als avatar gekozen hebben. Iedereen heeft een naam en het is een vorm van elementaire beleefdheid om iemand bij zijn naam aan te spreken. Zo simpel is dat.

Citaat:
Oud 18 november 2004, 18:22   #57
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is geen kwestie van geheimhouding. Als ik daar moeite mee zou hebben, dan zou ik wel iets anders als avatar gekozen hebben. Iedereen heeft een naam en het is een vorm van elementaire beleefdheid om iemand bij zijn naam aan te spreken. Zo simpel is dat.
Als jij nu beleefd zou zijn zou ik er nog over nadenken, maar dat is dus absoluut het geval niet en je bent dan ook de laatste die op dit forum aan een ander mag vragen om beleefd te zijn. Schatje of liefje zijn geen namen van mensen op dit forum hoor homo.
Oud 18 november 2004, 20:35   #58
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij nu beleefd zou zijn zou ik er nog over nadenken, maar dat is dus absoluut het geval niet en je bent dan ook de laatste die op dit forum aan een ander mag vragen om beleefd te zijn. Schatje of liefje zijn geen namen van mensen op dit forum hoor homo.
Zoals je wil...

Citaat:
Oud 18 november 2004, 20:40   #59
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belachelijk...

Waarom zou hij nou weer niet genomineerd kunnen worden?!? Tja, ik was ook niet blij dat hij in de top 10 staat, maar voor veel mensen was hij een spreekbuis voor gevoelens die hen al een tijd dwarszaten ---> maar goed, je bek houden wordt blijkbaar beloond in België...
Oud 18 november 2004, 20:41   #60
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Overigens is toch hier ook wel het feit aangekomen dat Willen van Oranje toch nog met bijna 30.000 stemmen verschil heeft gewonnen, of niet?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be