![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het op dit moment onmogelijk is om op grote schaal biologisch te kweken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
eerst de grond chemisch behandelen, dan groeit daar een jaar lang geen sprietje onkruid op, en dan kan je daar volgens de geldende regels prefect biologisch op telen idd. oplichterij eerste klas van naïeve zielen. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Extremist!
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben ook extremist
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na lectuur van voorgaande, ga ik seffens mijn banaan die ik vanavond wou opeten in de vuilbak gooien. Stel u voor dat ik dat banaantje pijn doe door er in te bijten. Arme banaan
|
|
|
#47 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Inderdaad. Maar in de vuilbak gooien is een slecht idee. Gelijk bij dieren moet u de betreffende banaan weer vrij laten en naar zijn bananeboom in de tropen laten terugkeren. Anders bent u geen echte veganist.
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar willen ze bv een gebouw van 6 of 10 verdiepingen gebruiken als kweekhuis van groentjes op een transportband. Tegen dat ze beneden zijn kunnen ze gebruikt worden. Hun doel is om dat te doen met de middelen die de stad zelf heeft zoals plastic en dergelijke zodat er geen camions met allerlei materialen aan te pas komen. Het lijkt te lukken met hulp van de Nederlanders die instaan voor de know how.
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nope maar ook niet meer
|
|
|
#51 | |
|
|
Meld u bij de dichtstbijzijnde veganistenclub aan. Die zorgen er zeker voor dat u clandestien op de één of andere boot naar Zuid-Amerika kan geraken.
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#53 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze komen immers op voor de rechten van levende wezens. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar allee kom, 't is een klein offer om mijn banaantje terug naar huis te krijgen en zelf eens Zuid-Amerika te bezoeken! Chiquita's en chiquito's! Here I come! Ole
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#57 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Specisme is gewoon het laatste nieuwe speeltje van cultuurmarxisten: https://francais.rt.com/internationa...ucheries-halal
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|||
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
Moreel zuiver is een waardeoordeel. Een waarvoor we weinig handvatten hebben, maar waarop toch iedereen zijn afwegingen moet maken. Ikzelf heb koeien op een stuk lagere waarde ingeschaald staan dan mensen, daarom ben ik bereid een koe dood te laten maken zodat ik een lekker diner heb. Ik zou persoonlijk acties waarbij mensen geschaad worden uit naam van een gewapende strijd tegen dierenleed niet direct moreel zuiver noemen. Een slager bedreigen met "zullen we jou eens slachten?" vind ik eng klinken, niet dapper of rechtvaardig.
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Racisme, discriminatie, allee alles wat maar kan gebruikt worden om de blanke mens te beschimpen en vernederen, 't is allemaal toegelaten! Bah!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 5 juli 2018 om 08:51. |
|
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
|
Citaat: