![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/woon/6-redenen-om...onen~a83304d2/ We kunnen ook zeggen alleen volgens de hier 5 oude Vlaamse gepensioneerden uit de polder is het daar niet fijn wonen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2019 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen niet Brussel is een Hellhole maar wel België.
Luister maar naar Trump. Die man weet alles over vreedzame steden ![]() In de VS gebeurd nooit iets ![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=n2CSc9GSlOU Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 september 2019 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lijkt me toch ook niet motiverend of de oplossing.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze nu Ali voor de tiende keer gaan oppakken of Mohamed voor de eerste keer, het is toch de job die ze zelf gekozen hebben. Agenten die geen motivatie hebben, of de verkeerde, die moeten er van tussen. Stel je de bakkersgast voor die tegen de baas zegt, wat? Weer wit brood bakken, ik denk er niet aan, zo kan ik me niet meer motiveren. Weet je wat die krijgt van de patron? C4.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 oktober 2019 om 10:11. |
||
![]() |
![]() |