![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie wil kan kiezen. Zwitserland is het meest democratische land ter wereld. Het is daar echter zo goed dat velen het zelfs niet meer beseffen en het zodoende niet nodig vinden om hun persoonlijke keuze te maken. Volgens de link die U er bij haalde hier boven >>>Bij gebrek aan sterke controverse over migratie of relaties tussen Zwitserland en het buitenland, zijn deze mensen gedemobiliseerd, wat de cijfers in 2019 heeft doen dalen. " cijfers doen dalen betreft de opgekomen kiezers met slechts 45,1%. Waardoor inderdaad Groen kon opklimmen omdat een meerderheid te lui of niet geïnteresseerd was om te kiezen. Wat eveneens de rede was van de Brexit fiasco. En dan?… er werd gekozen en er zal in Zwitserland >>> er dan ook naar gehandeld worden. Hier worden de verkiezing resultaten en de keuze van de burger daags na de uitslag in de kluis geborgen om dan verder te doen als voorheen. Na 3 maand géén regering inderdaad nieuwe verkiezing!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 oktober 2019 om 04:53. |
|
![]() |
![]() |