![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massa manifestaties zijn nog altijd verboden tot einde augustus. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 juni 2020 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed? ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet in PS-stad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 juni 2020 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duur feestje voor onze prins.....Het Spaans gerecht heeft hem een boete van over de 10000€ uitgereikt.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De standaard gazet van vandaag: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 juni 2020 om 20:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Nu heeft de prins dus een boete van 10.400 euro gekregen voor het niet respecteren van 14 dagen quarantaine bij aankomst in Madrid." https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...n-10-400-euro/ Wilmés had in naam van de regering dit gedrag én het bbq-feestje alvast kunnen afkeuren, wat haar geloofwaardigheid ten goede had gekomen. Gewone burgers die betrapt werden op een feestje, konden alvast niet rekenen op haar gulle 'case closedheid'.
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() 10400 euro
dat kan tellen |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij was wel een van de eersten om DVL sterk te veroordelen op Twitter. Ook over Gatz die de coronamaatregelen 100 keer meer overtrad zwijgt de hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bedrag ging je raken. Ik wist het!
![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |