![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verleden jaar in de Hubo.
Ik aan de verkoper: "Mijnheer, volgens mij zijn die Alpex bochtjes van 2 x 16 te duur." Verkoper: "Dat is de prijs." Ik: "Toch zijn ze volgens mij te duur." Verkoper ging scannen aan de kassa en de kassa gaf de prijs aan die op het artikel stond. Ik thuisgekomen aan mijne PC en een mailke gedaan naar den Hubo. Antwoord van de klantendienst: "Mijnheer, u heeft 100% gelijk, bedankt om dit te melden, de prijzen zijn aangepast." Hoe wist ik dat ze te duur waren? De prijs was gewoon het dubbele van alpexbochtjes van 2 x 20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zitten overal jong.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorig jaar meer dan duizend geweldfeiten tegen Brusselse politie.
En dan verschieten en het op een huilen en plunderen zetten als de politie eens iemand te ruw aanpakt - dikwijls uit angst voor eigen leven.