![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je bedoelt dat de gigantische ondersteuningspaketten vooral de kapitalisten ondersteunen geef ik je wat gelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Als je ziet hoe succesvol noord korea corona aanpakt dan kan je toch niet anders dan bewondering hebben voor het communisme zeker?
Net zoals de ussr in het verleden ook altijd zo succesvol was bij het bestrijden van rampen. Kijk maar naar Tsjernobyl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Plus het feit dat de 'grote haaien' nu veel middenstandsondernemingen en onroerend goed kunnen opkopen door faillissementen, hypotheken of huren die niet betaald kunnen worden etc. Verder zullen pensioenfondsen gebruikt worden om 'landen in nood' (in werkelijkheid banken in nood) te helpen. Daarnaast is er de geplande Great Reset waarbij nieuwe wereldwijde investeringen de economie weer op gang moeten trekken, gekoppeld aan onder andere 'klimaatbewuste' doelstellingen. Veel gewone mensen zullen tenslotte afhankelijk worden van staatssteun, zodat de arbeidsvoorwaarden er niet beter op worden, terwijl de algemene verlaging van de levensstandaard toegeschreven kan worden aan 'corona', met eventueel nadien de toevoeging dat 'terugkeren naar vroeger ecologisch toch niet houdbaar was' of dat het oude normaal het gevolg was van 'white privilege' (we kunnen ons ook aan coronavluchtelingen verwachten) etc.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 augustus 2020 om 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor ons staan de kranten vol met faillissement, vrees voor ontslag, duurdere winkelkarren, toenemende armoede... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het simpele feit dat de linkerflank het minste akkefietje aangrijpt om Trump af te kakken bewijst dat de man zeer goed bezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zo'n klimaat is het voor een ziekelijke en manipulatieve persoonlijkheid als Van Ranst natuurlijk makkelijk om zich constant op de voorgrond te lullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerder 'sukkers-aan-mannentepels' van tot 2 generaties later ![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Gisteravond was ik heel diep geschokt toen ik las over dat incident in Erpe-Mere. Die klant verdedigde die jongeren in Blankenberghe nogal fel en gooide zelfs 'n bloempot op de grond! Dat ging wel heel ver, maar nu lees ik op dezelfde website van VTM/HLN de uitspraken van Marc Van Ranst. Ik ben heel opgelucht en ik ben hem zeer dankbaar voor het feit dat hij de MR op haar verantwoordelijkheid wijst. Dat was hard nodig. De MR heeft al zoveel van onze beschaving (de beschaving die we hadden) vernield. Dat moet stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Eh, hij is nu wel zeer kritisch voor de MR. Terecht. Maar jij ben 'n Belgisch nationalist en de MR is een Waalse partij. De MR is volop bezig met onze beschaving te vernielen. Ik vind echt dat dat moet stoppen. Natuurlijk kom ik dan uit bij Vlaams belang, maar zelfs indien Vlaanderen onafhankelijk wordt, dan zijn die kleuters van de MR daar met hun gekke ideeën. Die gaan niet verdwijnen indien Vlaanderen onafhankelijk wordt. Wat nu gedaan? Wat kan er aan die waanzin gedaan worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Ik wijk nu wel af van het onderwerp, maar hoeveel Duitsers zijn er zo gedood toen ze van de DDR naar het westen probeerden te vluchten? Wat is er in Cambodja allemaal gebeurd? Zo'n Cambodjaans bloedbad wil ik hier niet. Maar ja, wat kan ik doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |