![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het maar genefamilie of thuis is, waar mensen zichzelf in gaan weerspiegelen. Laatst gewijzigd door Jantje : 19 januari 2022 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen mag van mij zijn guilty pleasures hebben, maar al die zang en talentenprogramma's zijn gewoon eenheidsworst. Het eerste seizoen ooit van Idool, daar kon ik me eigenlijk nog iets bij voorstellen. Ik moet toegeven dat ik dat toen ook wel gevolgd heb. Net zoals het eerste seizoen van Big brother, temptation island en expeditie robinson. Maar om dergelijke programma's jaar in jaar uit te volgen, ik begrijp dat niet zo goed. Het vernieuwende is al heel lang weg en de kandidaten worden ook gewoon telkens minder interessant. Om nog maar te zwijgen van de ondraaglijke lichtheid van die juryleden die daar altijd zitten. Nee, voor mij is dat geen ontspanning meer, want als ik daarnaar kijk voel ik uitsluitend plaatsvervangende schaamte. Als ik dan toch een guilty pleasure moet prijsgeven, dan is het maar brainless naar marvel of DC comics blockbusters kijken
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ****spoiler*****
Zangwedstrijden kijk ik allang niet meer naar, maar dit is geen zangwedstrijd. Dit is gewoon een bizarre show waar zangers en niet zangers zich verkleden en men dan moet raden wie het zijn. En Yanina was wel een verrassing. Dat is toch leuk zoiets. Of ik een derde en vierde seizoen ga bekijken weet ik niet, maar voorlopig vind ik het leuk voor op zaterdagavond.
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() doet van ranst mee?
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Masked singers zijn eerder laxerend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Big Brother, reality-shows en dat soort zever, d?*t is bagger. The Masked Singer onschuldig vertier. Ik blijf er niet voor thuis, maar geniet ervan als ik wel eens een aflevering meepik. Meer moet dat niet zijn.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
The MAsked Singer is geen programma dat mensen uitlacht, noch een programma dat speciefiek selecteert op mensen die uitlachbaar zijn
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het is gewoon feelgood. Maar dat mag blijkbaar niet meer van de elite.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zegt "de elite" dat het niet mag?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eigenlijk net het tragische eraan. Het zijn "BV's" die zich onsterfelijk belachelijk maken door in 1 of ander debiel pakje te kruipen en ze beseffen het niet eens en het doelpubliek heeft het blijkbaar ook niet door. Maar goed, als er een markt voor is, dan ben ik uiteraard pro.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 20 januari 2022 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs niet aankomen, als ge 't mij vraagt.