![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() van stalking gesproken, de commére "tante" kent geen limiet!
![]() |
![]() |
#42 |
Burger
|
![]() euh ? hier spreekt men NEDERLANDS
![]() Some news organizations mistakenly reported the American Jews working for AIPAC were 'Israelis' Having publicly telegraphed in a very big and public way weeks ago, long before the election, that they were investigating AIPAC for possibly spying for Israel, did the FBI really expect at this late date with so much time to 'prepare' that they were really going to find incriminating evidence still awaiting them at AIPAC HQ? This is certainly not the way the FBI has handled matters relating to Muslim and Islamic organizations and charities from Washington to Virginia to Texas and L.A. all around the country. Moreover the latest AIPAC allegations -- for there have been quite a few over the years -- involve highly sensitive 'intelligence' and 'pressures' regarding Iran. And Iran just happens to be the country now the focus of American attack preparations -- the second Middle East 'Axis of Evil' country that other prominent Jewish Washington personalities pushed into George Bush's State of the Union speech a few years ago (namely Richard Perle and David Frum, both now associated with the right-wing neocon think-tank the American Enterprise Institute [AEI]). With many allegations that key senior Jewish Israeli-connected persons in the Bush/Cheney Administration -- working in tandem with their many friends and comrades in various of the Israeli-lobby organizations -- [size=3]deliberately hyped the [font=Arial Black]lies[/font] and [font=Arial Black]deceptions [/font]that got the U.S. to invade and occupy Iraq; and now with similar allegations with regard to Iran;[/size] you'd think the media would have learned it's lesson. But that definitely does not appear to be the case. __________________
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 6 december 2004 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Interessante opmerking ... komende van jou. Twee van jouw berichten in deze discussie (let op je prachtige Nederlandse taal) : Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vertaal je teksten dan in het nederlands!!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() ![]() ah zo.... dus elke aangehaalde tekst in het nederlands ? wel, dan kan er niet veel meer gediscussieerd worden. of het moest hilarische, eenzijdige en waanzinnig subjectieve prozion-joodseUSA lofzang zijn. En daar bezondigen jullie zich vast en zeker niet aan. ![]() het ging uiteraard over de taal van het door de mand gevallen franstalig jiddisch heerschap in zijn hilarische replieken. maar dat wisten jullie wel he. Altijd fijn om te zien hoe oneerlijke mensen toch maar de waarheid trachten te ontkennen door dergelijke koffiekletspraktijken. Leuk toch dat de FEITEN in de tekst hoegenaamd niet ontkend kunnen worden. Bovendien zie ik weer een zeer prozionistisch dubbelprofiel opduiken. Le FBI ? ce sont tous des Nazis ! ![]()
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 7 december 2004 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL! en ik moet jullie nog bedanken voor het niét quoten van handgeschreven materiaal van Auntie LIES (l) from Antwerp. Zo blijven ze mij ook bespaard!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Elke keer dat we iets doen zeg je tegen mij: Amerika zal dit of dat doen... Ik wil je iets heel duidelijks zeggen: maak je geen zorgen over Amerikaanse druk op Israël. Wij, het joodse volk (hij bedoeld Israël en zijn wereldwijde lobbyisten), controleren Amerika, en de Amerikanen weten dat." P.S. Ernesto, felicitaties met je schitterende bewerking van Filip Dewinter en het Vlaams Belang logo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kan ik uit de quote met enkel de naam Fran Drescher opmaken dat u, Fl. Groene, eigenlijk een doppelgänger bent van Auntie LiES(l) the teller of trut(h)? Die quote is bekend in een andere versie trouwens: Don't worry America, Israël is protecting you! Niet slecht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
't is natuurlijk wel de waarheid.
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Liesl, mag ik even grote vraagtekens zetten bij jouw samenzweringstheorieën, als bij de politiek die Israël voert jegens de Palestijnen (en haar eigen pro-vredeburgers)? Andere vraagtekens, weliswaar, in samenzweringstheorieën geloof ik niet zo, terwijl ik bij Israëls politiek vooral met ethische vragen zit.
Waarschijnlijk lobbyt Israël, en joden die zich met die staat verwant voelen, bij de Amerikaanse overheid. Dat doet elke zichzelf respecterende staat en organisatie. Dat die overheid meer oor heeft naar de vragen van Israël, dan naar de terechte verzuchtingen van de Palestijnen, doet mij meer vragen stellen bij die Amerikaanse overheid, niet bij de lobbyisten. Net zomin, als de misdaden die de Israëlische staat pleegt, te maken hebben met het jodendom, of 'het joodse volk', maar alles met een bedreigende situatie, en met de militaire overmacht die ze hebben, zijn alle Duitsers nazi's, alle Russen communisten of alle Belgen royalistisch ![]() Maar goed, als jij houdt van complottheorieën, dan zit je goed bij de Amerikanen. Ik ben ervan overtuigd, dat je er ook wel vindt op het Net, die het bewijs leveren, dat het Witte Huis al jaren wordt bewoond door buitenaardse wezens, of dat Idaho en België uitvindingen zijn, en een complot van de CIA.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[quote=PollyCorrect]Die quote is bekend in een andere versie trouwens: Don't worry America, Israël is protecting you! Niet slecht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ik stel alleen vast dat ongeveer 2-3 % van de USA bevolking joods is. dus een kleine minderheid van ongeveer 5 miljoen. deze zijn echter Waanzinnig dispropertioneel vertegenwoordigd in executive /ownership positions in de US media en administration. het buitenlands beleid van de US in het midden Oosten sinds de creatie van Israel spreekt eveneens boekdelen, en het telkens gebruiken van het Veto recht in de security council van de VN liegt er eveneens niet om. Dat kan niemand ontkennen... en dan is de vraag WAAROM ? waarom was het plan na Irak ook Syrië en Iran binnen te vallen,eveneens grote vijanden van Israel ? en dat kwam niet toevallig van Perle en Wolfowitz. ultrazionisten van het eerste uur...Yet again..WHY ??? American boys are dying for israeli interests zei onlangs iemand op een US forum...ze beginnen het daar ook te beseffen. ![]()
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 10 december 2004 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
____________________________ 2514 -- Moslims hebben de ramadan, maar wij hebben de VTM kerstmis-show. 2514 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |