![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Schepen
|
![]() Dat denk ik ook wel Skillie maar das geen reden om het zelf te doen uiteraard...
Heb je drie vermelde threads eens helemaal doorgelezen en jammer dat enkel Dewinter toch enige antwoorden gaf op je terechte bedenkingen. Nu lijkt me uit de reacties van een zekere 'ACV' toch wel zo te zijn dat in de praktijk enkel het selecte groepje van actieve militanten en verkozen mandatarissen de toegang tot het ACV ontzegd worden, dus zelfs niet de individuele Belang-leden. Indien dit zo is lijkt me het probleem van Danny quasi opgelost aangezien dit selecte groepje allicht niet voorkomt in het bedrijf waar hij délégué is. Maar kan dit niet eenvoudigweg zo gecommuniceerd worden naar de man ipv meteen beginnen met hem af te dreigen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanavond zat er een bedankbriefje van Danny in mijn brievenbus.
Of hij nog vakbondsafgevaardige is blijkt er niet uit maar ik wens Danny alleszins veel succes met zijn actie. Citaat:
![]() |