Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 11 december 2004, 19:12   #41
Koriander
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Ik heb ook zo'n theoriën:
Al eens op gelet hoeveel pitazaken er over gans ons land zijn? In m'n landelijke gemeente zijn er nu zelfs 3 in het centrum. De moslimbeweging verleidt de Vlamingen met hun lekker eten, maar voor we het weten stoppen ze er allemaal vergif in! Dus pas op voor de pitazaken, het zijn biologische wapens!!

Ik kan er nog wel zo'n paar uit m'n mouw schudden hoor. Wreker, dringend naar de VS verhuizen, daar hebben er ook veel last van paranoia.
racisme is nefast voor onze economie,

brusselaars kunnen ook de Vlaamse producten boycotten,
gewoon effe naar de barcode kijken.
Koriander is offline  
Oud 11 december 2004, 19:47   #42
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
Maar jij bent een intern gevaarlijke Europese racist,
en je krijgt politieke macht omdat we vergeten zijn om nazi-partijen na WO II te verbieden.
De ware fascisten zijn zij die onder het mom van anti-nazisme/racisme/fascisme anderen de mond willen snoeren. Reeds vlak na de oorlog werd er al gewaarschuwd dat de fascisten van de toekomst de zelfbenoemde antifascisten zouden zijn. En zie, men heeft gelijk gekregen...
Hrafnar is offline  
Oud 11 december 2004, 20:25   #43
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Dwaasheid tot en met!
maarte is offline  
Oud 11 december 2004, 22:50   #44
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte
Dwaasheid tot en met!
Wel, bewijs dan dat wat ik beweer in mijn analyse fout is en ik gooi mijn theorie onmiddellijk in de prullenbak.

Moest ik zelf een gezaghebbend en invloedrijke geestelijke in de Arabische wereld geweest zijn in het midden van de twintigste eeuw en ik zou gezien hebben dat die Europeanen die de heilige islamitische grond hadden betreden en gekolonizeerd, nu miljarden en miljarden oliedollars naar de Arabische wereld overpompten, en dat ze migranten vanuit Zuid Europa naar het noorden lokten, dan zou ik zeker gedacht hebben, "het is nu of nooit, nu krijgen we ze eindelijk die christenhonden. Met hun zucht naar winst laten we ze de strop betalen waarmee ze zichzelf zullen ophangen."

Laatst gewijzigd door Wreker : 11 december 2004 om 22:52.
Wreker is offline  
Oud 11 december 2004, 23:12   #45
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wat ben je een meester in het verdraaien van feiten .
Wel, Lincoln, het is net omdat wij autochtonen al zo lang het slachtoffer zijn van eigen "leiders" die ons van zaken beschuldigen die eigenlijk zo verdraaid zijn dat ze eigelijk net omgekeerd zijn, dat ik op den duur al die zogezegde zaken uit het verleden eens consequent ben gaan omdraaien.

Men heeft ons Vlamingen jaren en jaren uitgemaakt voor racisten. Waarom? Omdat wij kritiek hadden op mensen die zichzelf te goed voor ons voelden. Omdat wij kritiek durfden geven op mensen die ons in groep met messen te lijf gingen als wij het waagden om een relatie met een van hun dochters aan te gaan.

Wij werden jaren en jaren door onze "leiders" beschuldigd van racisme omdat we kritiek hadden op het racisme dat we vanwege de moslim-migranten moesten ondergaan. Nu zeggen die leiders -zoals een Patrick Janssens- dat we al die tijd eigenlijk gelijk hadden en zij ongelijk...

Waarom zouden we de andere beweringen van onze "leiders" ook niet op hun kop mogen zetten?

Dezelfden die ons altijd uitmaakten voor racisten beweerden ook altijd "dat 'wij' de migranten naar hier hadden gehaald om het vuile werk op te knappen." Waarom daar ook eens niet aan getwijfeld? De reden was niet het vuile werk, dat de mensen niet meer wilden doen, de economie draaide als nooit tevoren toen. De ware reden was dat door meer mensen te importeren, de grote bedrijven de looneisen konden tegenhouden. De migranten dienden dus niet om hier te komen werken, maar om de lonen van de eigen bevolking laag te houden. Om werkloosheid te creeren.
Wreker is offline  
Oud 12 december 2004, 02:49   #46
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Weer eens iemand vanuit de bewuste groep die mij niet tegenspreekt. Op den duur ga ik die theorie nog zelf geloven ook.
Als een gek je vertelt dat de wereld vergaat, ga je dan de moeite nemen om hem tegen te spreken?
Oud 12 december 2004, 12:37   #47
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Als een gek je vertelt dat de wereld vergaat, ga je dan de moeite nemen om hem tegen te spreken?
Een aangepast vers uit Koran of Hadith zeker?
Wreker is offline  
Oud 12 december 2004, 16:20   #48
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een aangepast vers uit Koran of Hadith zeker?
Ik zou het niet weten...Net als de 90% van de moslims ken ik niet de hele Koran van buiten. Wij hebben allen een basiskennis, en ik ben bij 13 Sourats (verzen) gestopt, en dit werd in het NL vertaald.
Mijn ouders en de rest van de eerste generatie kennen nog geen 5 verzen, omdat ze niet kunnen lezen en nooit naar een "Koranschool" geweest zijn (daar hadden ze het geld niet voor). Om te bidden heb je +- 3 verzen nodig.

Ik betwijfel ook sterk of gelovige autochtonen ook de Bijbel goed kennen.
Oud 12 december 2004, 16:29   #49
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Ik zou het niet weten...Net als de 90% van de moslims ken ik niet de hele Koran van buiten. Wij hebben allen een basiskennis, en ik ben bij 13 Sourats (verzen) gestopt, en dit werd in het NL vertaald.
Mijn ouders en de rest van de eerste generatie kennen nog geen 5 verzen, omdat ze niet kunnen lezen en nooit naar een "Koranschool" geweest zijn (daar hadden ze het geld niet voor). Om te bidden heb je +- 3 verzen nodig.

Ik betwijfel ook sterk of gelovige autochtonen ook de Bijbel goed kennen.
Wreker is een kruistocht aan het voeren tegen zijn verbeeldingen , Maak je niet veel zorgen om !

P.S: Blaffende honden bijten niet
Oud 12 december 2004, 17:03   #50
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Wreker is een kruistocht aan het voeren tegen zijn verbeeldingen , Maak je niet veel zorgen om !

P.S: Blaffende honden bijten niet
Wat in ieder geval geen verbeelding is, is het fenomeen van de radicalisering van de moslims. Ik heb de tijd geweten dat GEEN ENKEL meisje van migranten hier met een hoofddoek op straat liep. Nu is dat ongeveer 3 op 4 en oudere vrouwen zie je soms in van die griezelige niqaab dingen rondwaren. Het wordt zo erg met die openlijke radicalisering dat er zelfs wetten moeten komen die die zaken verbieden. Hier zie ik dus geen spoken, behalve die zwarte niqaab-monsters dan en die zijn nog echt ook.

Wat is de verklaring voor die gewijzigde dress-code? Hoe komt het dat de migranten zich in geheel Europa als bevolen door een afstandbediening van bovenaf zich bijna allemaal tegelijk anti-Europees gaan kleden, hoe langer ze zich in Europa bevinden? Dat ze het hier niet leuk vinden zoals ze zelf beweren, klopt niet, want ze doen al wat ze kunnen om zoveel mogelijk familieleden naar hier te halen. Bruiden, bruidegoms, illegale huwelijken, ouders, grootouders, illegalen, iedereen die ze kennen halen ze over om naar Europa te komen om hier met hoofddoeken te komen rondlopen en zo op non-verbale manier de Europese vrouwen voor hoer te komen uitschelden. De jongens doen het gewoon verbaal: "Sale putte" - "Vuile kankerhoer", welke autochtone vrouw heeft nog niet mogen proeven van deze multikulturele verrijking van onze woordenschat?

Ik blijf erbij, dit fenomeen van radicalisering dat overal in Europa op een simultane en bijna identieke manier verloopt is iets dat niet spontaan gebeurd is, maar dat bewust gestuurd wordt van buitenaf, en mettertijd uiteraard ook meer en meer van binnenuit. Daar zorgen moskees, vzws en andere theehuizen wel voor.

En dit proces kan niet anders zijn dan iets dat ontstaat door gemanipuleer van islamgeestelijken op de hoogste niveaus in de islamlanden.

Iemand heeft hier nog maar een week of zo een posting geplaatst over hoe die islamterreur hier nog in zijn werk gaat:

Migrantenkinderen die hier op school hun best doen en goede resultaten behalen worden door oudere migrantenjongens in elkaar geslagen zodat ze terug in het goede spoor zouden lopen en zouden mislukken in hun studies. Zo kunnen ze dan weer kwaad worden op de westerse samenleving die hun alle kansen op ontplooiing ontneemt. Zulke perverse daden kunnen alleen maar door imams en hun handlangers aangeleerd worden.
Wreker is offline  
Oud 12 december 2004, 17:45   #51
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat in ieder geval geen verbeelding is, is het fenomeen van de radicalisering van de moslims. Ik heb de tijd geweten dat GEEN ENKEL meisje van migranten hier met een hoofddoek op straat liep.
Je gaat ons toch niet wijsmaken dat jij de Schone Slaapster bent? De hoofddoek bestaat al heel lang...

Citaat:
Nu is dat ongeveer 3 op 4 en oudere vrouwen zie je soms in van die griezelige niqaab dingen rondwaren. Het wordt zo erg met die openlijke radicalisering dat er zelfs wetten moeten komen die die zaken verbieden. Hier zie ik dus geen spoken, behalve die zwarte niqaab-monsters dan en die zijn nog echt ook.
Ik erger me soms ook aan die lelijke kleding die gedragen wordt door bepaalde autochtone vrouwen, maar het wordt mode genoemd. Nog nooit gedacht dat het dragen van een ejedjew (jellawa) mode kan zijn? Voor mijn vrouw moet ik de laatste mode kopen (en dat is niet goedkoop!!) hoewel ik het ook niet graag zie, tenzij op een feest.
Laatst zag ik in Handelstraat (aan het kruispunt) twee autochtone meisjes van een jaar of 18 voor de etalage van die Marokkaanse kledingszaak. Een Marokkaanse kledingstuk van 200 Euro is tegenwoordig een normale prijs, omdat de vraag daarnaar groter is en er meer Marokkaanse designers actief zijn.

En neen...de moslims zetten geen stap achteruit...Ik stel voor dat je eens van je luie kont komt en eens een kijkje neemt bij Sanderus Rijschool (Pothoekstraat) en je zal zien dat er veel vrouwen met hoofddoek rijlessen volgen. Dit lijkt me een stap vooruit.
Twee van mijn zussen hebben trouwens hun rijbewijs gehaald en ze kregen les van mijn broer die nog thuis woont.

Citaat:
Wat is de verklaring voor die gewijzigde dress-code? Hoe komt het dat de migranten zich in geheel Europa als bevolen door een afstandbediening van bovenaf zich bijna allemaal tegelijk anti-Europees gaan kleden, hoe langer ze zich in Europa bevinden?
zie hierboven...

anti-Europees??? Bedoel je soms strakke broeken, een kort rokje, een klein broekje, een topje,...Voor mij hoeft dat niet. Als ik een vrouw zie wil ik graag mijn verbeelding gebruiken, en niet alles voorgeschoteld krijgen.

Citaat:
Dat ze het hier niet leuk vinden zoals ze zelf beweren
Zoals eerder gezegd woon ik hier mijn hele leven, en tijdens vakantieperiodes blijf ik zelfs liever in België dan ergens op reis te gaan. Dat niet leuk vinden zal wel niet van de huidige generatie komen, maar misschien van de eerste generatie die 50% van hun leven in hun moederland hebben doorgebracht. Zij kennen hun moederland dus nog goed.

Citaat:
, klopt niet, want ze doen al wat ze kunnen om zoveel mogelijk familieleden naar hier te halen. Bruiden, bruidegoms, illegale huwelijken, ouders, grootouders, illegalen, iedereen die ze kennen halen ze over om naar Europa te komen om hier met hoofddoeken te komen rondlopen en zo op non-verbale manier de Europese vrouwen voor hoer te komen uitschelden. De jongens doen het gewoon verbaal: "Sale putte" - "Vuile kankerhoer", welke autochtone vrouw heeft nog niet mogen proeven van deze multikulturele verrijking van onze woordenschat?
De reden dat men een partner uit het buitenland haalt, is dat er meer kans is op scheiding als men met iemand van hier trouwt dan de eerste optie. Uit cijfers is gebleken dat van de 40.000 huwelijken per jaar er 30.000 op echtscheidingen uitlopen in België en Nederland. De regering promoot het gezin niet voldoende zoals in Marokko wordt gedaan, want daar staat het gezin centraal.
Men is eigenlijk een beetje bang om een relatie aan te gaan met iemand van hier.

Dat er rotjongeren "vuile hoer" etc roepen heeft te maken met dat ze geen kans hebben gemaakt of maken bij die meid. Daartegen moet opgetreden worden met boetes, want het is ordeverstoring en ik erger me er ook aan. Opvallend is dat het jongeren betreft die hier geboren zijn.

Alle zaken hebben een negatieve kant, en het is aan de politiek om een oplossing te zoeken. En daarmee bedoel ik wel geen Nazi's als het VB (varkensboeren).

Citaat:
Ik blijf erbij, dit fenomeen van radicalisering dat overal in Europa op een simultane en bijna identieke manier verloopt is iets dat niet spontaan gebeurd is, maar dat bewust gestuurd wordt van buitenaf, en mettertijd uiteraard ook meer en meer van binnenuit. Daar zorgen moskees, vzws en andere theehuizen wel voor.

En dit proces kan niet anders zijn dan iets dat ontstaat door gemanipuleer van islamgeestelijken op de hoogste niveaus in de islamlanden.

Iemand heeft hier nog maar een week of zo een posting geplaatst over hoe die islamterreur hier nog in zijn werk gaat:

Migrantenkinderen die hier op school hun best doen en goede resultaten behalen worden door oudere migrantenjongens in elkaar geslagen zodat ze terug in het goede spoor zouden lopen en zouden mislukken in hun studies. Zo kunnen ze dan weer kwaad worden op de westerse samenleving die hun alle kansen op ontplooiing ontneemt. Zulke perverse daden kunnen alleen maar door imams en hun handlangers aangeleerd worden.
Die is dus nonsens! En het zou me niet verbazen als dit verhaal door een paar kaalkoppen verspreid wordt! Wat een dikke zever dat migrantenkinderen afgerammelt worden omdat ze goede punten halen. Ik begin meer en meer te denken dat het VB enkel idioten aantrekt. Doet me ook een beetje denken aan de heksenjacht in het verleden waar allerlei verhaaltjes verzonnen worden, zoals dat ze in de maanlicht met de duivel dansen...
Oud 12 december 2004, 18:13   #52
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Wreker
Wat in ieder geval geen verbeelding is, is het fenomeen van de radicalisering van de moslims. Ik heb de tijd geweten dat GEEN ENKEL meisje van migranten hier met een hoofddoek op straat liep.
Citaat:
Je gaat ons toch niet wijsmaken dat jij de Schone Slaapster bent? De hoofddoek bestaat al heel lang...
Wel, vertel ons dan eens hoe oud je bent. Iedereen die in een stad als Antwerpen gewoond heeft van halverwege de jaren zeventig tot nu zal kunnen bevestigen dat wat ik zeg juist is.

Laatst gewijzigd door Wreker : 12 december 2004 om 18:13.
Wreker is offline  
Oud 12 december 2004, 18:20   #53
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, vertel ons dan eens hoe oud je bent. Iedereen die in een stad als Antwerpen gewoond heeft van halverwege de jaren zeventig tot nu zal kunnen bevestigen dat wat ik zeg juist is.
Net geen 30. En de meeste Marokkaanse gezinnen kwamen hier aan begin jaren tachtig. Daarvoor waren hier alleen mannen om in fabrieken te werken. Ze woonden trouwens bij mekaar, het begin van de zogenaamde getto's. En toen het duidelijk werd dat ze hier een toekomst hadden liet men het gezin overkomen.

En je gaat me toch niet vertellen dat de mannen toen met hoofddoeken rondliepen.
Oud 12 december 2004, 18:22   #54
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik erger me soms ook aan die lelijke kleding die gedragen wordt door bepaalde autochtone vrouwen, maar het wordt mode genoemd. Nog nooit gedacht dat het dragen van een ejedjew (jellawa) mode kan zijn? Voor mijn vrouw moet ik de laatste mode kopen (en dat is niet goedkoop!!) hoewel ik het ook niet graag zie, tenzij op een feest.
Laatst zag ik in Handelstraat (aan het kruispunt) twee autochtone meisjes van een jaar of 18 voor de etalage van die Marokkaanse kledingszaak. Een Marokkaanse kledingstuk van 200 Euro is tegenwoordig een normale prijs, omdat de vraag daarnaar groter is en er meer Marokkaanse designers actief zijn.

En neen...de moslims zetten geen stap achteruit...Ik stel voor dat je eens van je luie kont komt en eens een kijkje neemt bij Sanderus Rijschool (Pothoekstraat) en je zal zien dat er veel vrouwen met hoofddoek rijlessen volgen. Dit lijkt me een stap vooruit.
Twee van mijn zussen hebben trouwens hun rijbewijs gehaald en ze kregen les van mijn broer die nog thuis woont.

zie hierboven...

anti-Europees??? Bedoel je soms strakke broeken, een kort rokje, een klein broekje, een topje,...Voor mij hoeft dat niet. Als ik een vrouw zie wil ik graag mijn verbeelding gebruiken, en niet alles voorgeschoteld krijgen.

Zoals eerder gezegd woon ik hier mijn hele leven, en tijdens vakantieperiodes blijf ik zelfs liever in België dan ergens op reis te gaan. Dat niet leuk vinden zal wel niet van de huidige generatie komen, maar misschien van de eerste generatie die 50% van hun leven in hun moederland hebben doorgebracht. Zij kennen hun moederland dus nog goed.

De reden dat men een partner uit het buitenland haalt, is dat er meer kans is op scheiding als men met iemand van hier trouwt dan de eerste optie. Uit cijfers is gebleken dat van de 40.000 huwelijken per jaar er 30.000 op echtscheidingen uitlopen in België en Nederland. De regering promoot het gezin niet voldoende zoals in Marokko wordt gedaan, want daar staat het gezin centraal.
Men is eigenlijk een beetje bang om een relatie aan te gaan met iemand van hier.

Dat er rotjongeren "vuile hoer" etc roepen heeft te maken met dat ze geen kans hebben gemaakt of maken bij die meid. Daartegen moet opgetreden worden met boetes, want het is ordeverstoring en ik erger me er ook aan. Opvallend is dat het jongeren betreft die hier geboren zijn.

Alle zaken hebben een negatieve kant, en het is aan de politiek om een oplossing te zoeken. En daarmee bedoel ik wel geen Nazi's als het VB (varkensboeren).

Die is dus nonsens! En het zou me niet verbazen als dit verhaal door een paar kaalkoppen verspreid wordt! Wat een dikke zever dat migrantenkinderen afgerammelt worden omdat ze goede punten halen. Ik begin meer en meer te denken dat het VB enkel idioten aantrekt. Doet me ook een beetje denken aan de heksenjacht in het verleden waar allerlei verhaaltjes verzonnen worden, zoals dat ze in de maanlicht met de duivel dansen...
Verplicht jij je vrouw om zich te verbergen achter een kopvod Najim?
Krijg je een erectie bij het zien van al die erotiserende hoofdharen van vrouwen? Ben je zeker dat je je zelf niet onder controle zal kunnen houden indien de kopvodmoslima's hun kopvod zouden afwerpen?
Vind je de kopvod als identiteitsondersteunend hulpstuk geen belachelijk stelling, Hoe kan je van identiteit spreken als die moslima's er al een kudde gekloonde pinguins bij lopen? Zijn moslims te zwak om een indentiteit op te bouwen zonder attributen?
Waarom huwen moslims niet met hun soortgenoten hier? Omdat alleen ongeschonden (en niet door de Westerse cultuur geïnfecteerde) specimen het makkelijkst onder de knoet te houden zijn? Omdat moslims hun macho-cultuur vrezen kwijt te spelen als ze met mondige exemplaren omgaan?
Spolpoel is offline  
Oud 12 december 2004, 18:32   #55
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Verplicht jij je vrouw om zich te verbergen achter een kopvod Najim?
Krijg je een erectie bij het zien van al die erotiserende hoofdharen van vrouwen? Ben je zeker dat je je zelf niet onder controle zal kunnen houden indien de kopvodmoslima's hun kopvod zouden afwerpen?
Volgens mij type je momenteel met je linkerhand, perverseling!

Citaat:
Vind je de kopvod als identiteitsondersteunend hulpstuk geen belachelijk stelling, Hoe kan je van identiteit spreken als die moslima's er al een kudde gekloonde pinguins bij lopen? Zijn moslims te zwak om een indentiteit op te bouwen zonder attributen?
Waarom huwen moslims niet met hun soortgenoten hier? Omdat alleen ongeschonden (en niet door de Westerse cultuur geïnfecteerde) specimen het makkelijkst onder de knoet te houden zijn? Omdat moslims hun macho-cultuur vrezen kwijt te spelen als ze met mondige exemplaren omgaan?
Ben jij zo'n VBer die alles twee keer moet lezen/horen?? Zoals ik al zei trekt het Blok alleen maar idioten aan.

...Hoe kan je van identiteit spreken als die Joodse vrouwen er als een kudde gekloonde pinguins bij lopen? Zijn Joden te zwak om een indentiteit op te bouwen zonder attributen?...

Heb je soms geen gezin of zo om je ermee bezig te houden ipv in andermans leven te zitten, zieligaard? Of behoor je tot die 30.000 echtscheidingen en zoek je een zondebok?
Als mijn vrouw een hoofddoek wil dragen of een Jood een keppel, dan doen ze dat WANNEER en HOE ze het willen! En daar kan jij vanachter je 386 NIETS aan veranderen. Dringt het nu eindelijk door?
Oud 12 december 2004, 18:41   #56
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind je de kopvod als identiteitsondersteunend hulpstuk geen belachelijk stelling, Hoe kan je van identiteit spreken als die moslima's er al een kudde gekloonde pinguins bij lopen?
De tantekes van mijn vader droegen vroeger ook allemaal een "kopvod" als ze buiten op het veld werkten. Hadden die dan ook een probleem met integratie?
groene flamingant is offline  
Oud 12 december 2004, 18:46   #57
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ik vroeg het even aan mij Opa, maar hij kwam hier (toch nog) gewoon omdat hij geld problemen had.

Voor alle duidelijkheid de Europeanen hebben de Turken gewoon gelokt door allemaal bureaus optezetten in de kansarme gebieden van Turkije. Ze hadden hen gewoon nodig.

Waar zijn je bewijzen voor al je onnozele nep-theorieën Wreker? Doe eens een boek open vent! Lees eens iets zinnigs. Misschien begrijp je dan ook iets van deze wereld. In de hoop dat het verstand nog kan komen met de jaren: lees nog eens die eenvoudige waarheid van sinan hierboven. In die twee zinnen zit meer zinnigheid dan in jouw volledige verzameling complottheorieën.
groene flamingant is offline  
Oud 12 december 2004, 19:13   #58
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Sethmon men moet toch niet slim zijn om intezien wat die bruin apen hier doen.Of moet men een diploma hebben om intezien Dat die moslims niet deugen.En islam oorlog betekend.Kijk rond om u lees er is geen dag voorbij of de islam brengt zich in opspraak
over slim zijn gesproken:
-varkens zijn blank (zie huidskleur)
-islam betekent onderwerping aan Allah (vandaar de titel Submission van Van Gogh
-in de zin " islam oorlog betekend" schrijft men betekent
driewerf is offline  
Oud 12 december 2004, 19:49   #59
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Weer een fout van mij ,door mij daar iedermaal op tewijzen,zal ik niet veranderren van gedacht.Of zijn het maar geschoolde die hier iets mogen zeggen,en deze hebben altijd gelijk.
EXTREEM is offline  
Oud 12 december 2004, 19:56   #60
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij type je momenteel met je linkerhand, perverseling!

Volgens mij zijn moslims perverselingen. Ze zijn zo pervers dat hun dochters en vrouw onder vodden moeten verbergen omdat ze bang zijn dat ze te zwak zijn om hun sexuele imulsen onder controle te houden. Zwakke breed die moslims. Uiteindelijk is hun godsdienst en cultuur louter gebaseerd op de sexuele frustraties van analfabete maar oversexte woestijn nietsnut.

Ben jij zo'n VBer die alles twee keer moet lezen/horen?? Zoals ik al zei trekt het Blok alleen maar idioten aan.

Je bent verkeerd Najim. Enkel de islam trekt idioten aan. Kuddedieren die zich laten intimideren en misleiden door de theoriekes van een analfabete woestijnpedofiel. Je moet intellectueel werkelijk tot het niveau van de amoeben horen om in de 21ste eeuw nog op je knietjes te vallen voor de achterlijke blabla van die kinderneuker Mohammed.

...Hoe kan je van identiteit spreken als die Joodse vrouwen er als een kudde gekloonde pinguins bij lopen? Zijn Joden te zwak om een indentiteit op te bouwen zonder attributen?...

Joodse vrouwen verbergen zich niet achter vodden.

Heb je soms geen gezin of zo om je ermee bezig te houden ipv in andermans leven te zitten, zieligaard? Of behoor je tot die 30.000 echtscheidingen en zoek je een zondebok?

Ik stel gewoon een paar vragen. Ik had er geen idee van dat jij je zo zou schamen om die achterlijke moslimcultuur.
By the way, ga eens een kijkje nemen in de vrouwenvluchthuizen : die bulken van de moslima's die in naam van hun kutprofeet afgemot worden door hun gefrustreerde echtgenoten die maar niet willen evolueren. Ik denk dat er proportioneel meer afgemotte moslima's scheiden dan autochtonen.

Als mijn vrouw een hoofddoek wil dragen of een Jood een keppel, dan doen ze dat WANNEER en HOE ze het willen! En daar kan jij vanachter je 386 NIETS aan veranderen. Dringt het nu eindelijk door?

Hopelijk dringt het tot jouw door dat net het tegendeel beoogd en afgedwongen zal worden. Geen achterlijke islamvodden in publieke functies, geen achterlijke islamvodden in de scholen. Geen islamvodden op de arbeidsmarkt. (Je zal inmiddels ook wel al door hebben dat kopvodspecimen NIET aan de bak komen, tenzij in kutjobkes zoals de kuisploegen die 's avonds en uit het zicht werkzaam zijn.) Dringt dat ook eindelijk door?

Wat belet jou eigenlijk om een kopvod rond je hoofd te knopen Najim? Bang dat je je belachelijk gaat maken? Moet jij je erotiserende haren niet verborgen houden voor de vrouwen? Hoe verzeker jij je zedelijkheid en kuisheid tgo je echtgenote.?Door in de moskee in de kont van je mannelijke voorligger te snuffelen terwijl je je pedofiele profeet vereert?

Spolpoel is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be