Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2021, 15:34   #41
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Aan de besnijdenis gaan we toch niet kunnen ontsnappen vrees ik.
over mijn lijk, al zal dat voor veel van die schapenkelers geen probleem zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2021, 16:09   #42
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Het probleem is dat wij zo'n verwende in ingeslapen cultuur zijn geworden, dat mensen niet meer willen vechten voor hun vrijheden. Ik zie het gebeuren dat zij die het echt niet zien zitten eerder wegtrekken, dan te vechten.
Ik zie dan ook niet meteen een gevecht, ik zie eerder een genocide zoals in rwanda.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2021, 17:07   #43
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat wij zo'n verwende in ingeslapen cultuur zijn geworden, dat mensen niet meer willen vechten voor hun vrijheden. Ik zie het gebeuren dat zij die het echt niet zien zitten eerder wegtrekken, dan te vechten.
Waarom zelf vechten als je mensen kan betalen die kicken op mensen uit te moorden en die honderden keren militair beter opgeleid zijn dan dealerkes in de cités?? Binnen dit en de twintig jaar hebben we robotten die voor ons kunnen vechten.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2021, 21:12   #44
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Waarom zelf vechten als je mensen kan betalen die kicken op mensen uit te moorden en die honderden keren militair beter opgeleid zijn dan dealerkes in de cités?? Binnen dit en de twintig jaar hebben we robotten die voor ons kunnen vechten.
Denk je dat zo'n vechtrobot het onderscheid zal kunnen maken tussen een moslim en een niet-moslim?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2021, 22:30   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Denk je dat zo'n vechtrobot het onderscheid zal kunnen maken tussen een moslim en een niet-moslim?
Neen, maar die machine kan wel enkele kenmerken van het moslim zijn gebruiken. Tapijtkoppen bijvoorbeeld. Arrogant, maar verward de baas spelen is een ander goed herkenningspunt om de muzelmannetjes te herkennen.

En figuren die aan't rellen en plunderen zijn, daar maakt het niet bij uit welke religidioterie ze aanhangen.
Oud 14 mei 2021, 10:10   #46
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Geweld zal er wel komen, waarschijnlijk met de bijbehorende massamoorden.

Alleen ben ik niet zeker of het de moslims zullen zijn die aan het langste eind zullen trekken.
Daar moet je niet aan twijfelen. Voor een moslim is sterven voor zijn geloof een zekerheid van een plaats in het paradijs.. en hoe meer ongelovigen hij doodt hoe beter zijn plaats. Plus de 72 maagden.... waar ze wel een bommetje willen voor ombinden...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2021, 10:35   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Er zij er in deze draad nogal wat die reeds geruime tijd alle hoop hebben opgegeven en zich wentelen in een grauw fatalisme. Het kan het best omschreven worden met de titel van een van de boeken waarmee de Franse auteur Michel Houellebecq een paar jaar geleden ophef maakte: Soumission. Sta mij toe het daar volstrekt oneens mee te zijn. Het staat feitelijk gelijk met het reeds op voorhand verklaren dat je niet bereid bent een confrontatie aan te gaan. Doet mij zo denken aan Nevil Chamberlain en zijn geestesgenoten. Hun slogan was "peace in our time"...
Oud 14 mei 2021, 13:10   #48
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Daar moet je niet aan twijfelen. Voor een moslim is sterven voor zijn geloof een zekerheid van een plaats in het paradijs.. en hoe meer ongelovigen hij doodt hoe beter zijn plaats. Plus de 72 maagden.... waar ze wel een bommetje willen voor ombinden...
Niet altijd. De Britten hadden daar destijds iets op gevonden: gedode moslims begraven in varkenshuiden. Dan was het bye bye paradijs. De islamietjes vochten ineens niet meer zo 'fanatiek'.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 mei 2021 om 13:24.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2021, 19:50   #49
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
oh, het aantal mensen dat werkelijk wil sterven voor zijn geloof als puntje bij paaltje komt is niet groot.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Er zij er in deze draad nogal wat die reeds geruime tijd alle hoop hebben opgegeven en zich wentelen in een grauw fatalisme. Het kan het best omschreven worden met de titel van een van de boeken waarmee de Franse auteur Michel Houellebecq een paar jaar geleden ophef maakte: Soumission. Sta mij toe het daar volstrekt oneens mee te zijn. Het staat feitelijk gelijk met het reeds op voorhand verklaren dat je niet bereid bent een confrontatie aan te gaan. Doet mij zo denken aan Nevil Chamberlain en zijn geestesgenoten. Hun slogan was "peace in our time"...
"peace in our time" moet zowat het concept zijn van de huidige 70'ers en 80'ers. fuck de jeugd en de toekomst, zolang wij er maar geen last van hebben. wat er na onze dood gebeurt maakt niet meer uit.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2021, 19:55   #50
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
oh, het aantal mensen dat werkelijk wil sterven voor zijn geloof als puntje bij paaltje komt is niet groot.
....
Dat handjevol van Zaventem en de Brusselse metro is genoeg ambetantigheid geweest naar mijn aanvoelen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2021, 19:58   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijna de helft is ingeslapen,
de andere bijna helft overreageert.

Waar zit het restantje gezond verstand? In welke partij?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2021, 20:12   #52
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Niet altijd. De Britten hadden daar destijds iets op gevonden: gedode moslims begraven in varkenshuiden. Dan was het bye bye paradijs. De islamietjes vochten ineens niet meer zo 'fanatiek'.
Of het trucje met de vrouwelijke gevechtseenheden (peshmerga).
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 09:58   #53
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Frankrijk is een verloren land voor de democratie en gaat het eerste Islamitisch land in Europa worden (Turkije niet meegeteld) maar het dringt nog niet door bij iedereen. Hier is het, ondanks de relatieve rust bedoeld om ons in slaap te wiegen, ook al 5 voor 12 maar ze beseffen het hier nog minder dan de Fransen. De verrassing gaat groot zijn als we wakker worden...
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2021, 10:26   #54
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bestuurders van op afstand bestuurde robots en drones wel.

Laatst gewijzigd door Libro : 15 mei 2021 om 10:30.
Oud 15 mei 2021, 10:29   #55
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Frankrijk is een verloren land voor de democratie en gaat het eerste Islamitisch land in Europa worden (Turkije niet meegeteld) maar het dringt nog niet door bij iedereen. Hier is het, ondanks de relatieve rust bedoeld om ons in slaap te wiegen, ook al 5 voor 12 maar ze beseffen het hier nog minder dan de Fransen. De verrassing gaat groot zijn als we wakker worden...
In Frankrijk dringt het net wel door en kan er nog discussie rond gevoerd worden. Hier storten we ons slapend de ellende in. Ik heb trouwens ook iets horen waaien over een brief aan Biden, geschreven door gepensioneerde generaals van het Amerikaanse leger.
Nu, wat Frankrijk betreft, ik vrees wel dat de situatie ondertussen zo rot is dat er uiteindelijk een burgeroorlog gevoerd gaat moeten worden om de situatie terug te normaliseren.

Laatst gewijzigd door Libro : 15 mei 2021 om 10:31.
Oud 15 mei 2021, 11:17   #56
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
In Frankrijk dringt het net wel door en kan er nog discussie rond gevoerd worden. Hier storten we ons slapend de ellende in. Ik heb trouwens ook iets horen waaien over een brief aan Biden, geschreven door gepensioneerde generaals van het Amerikaanse leger.
Nu, wat Frankrijk betreft, ik vrees wel dat de situatie ondertussen zo rot is dat er uiteindelijk een burgeroorlog gevoerd gaat moeten worden om de situatie terug te normaliseren.
Post #865

Zou volgende zin daarbij van toepassing kunnen zijn?

Wie wind zaait, zal storm oogsten?
Oud 15 mei 2021, 11:18   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is goed nieuws.

Want als het in Frankrijk begint dan eerst mag Belgie meedoen.
Oud 15 mei 2021, 12:04   #58
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is goed nieuws.

Want als het in Frankrijk begint dan eerst mag Belgie meedoen.
Dan zal Frankrijk wel België moeten binnenvallen want gelet op de staat van het ABL zie ik dat niet goed komen.
Oud 17 mei 2021, 13:16   #59
Aenigma
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
tja is de huidige republiek niet de langste tot nu toe ?
die fransen zijn vrij goed in revoluties & burgeroorlogen wanneer het hen tegensteekt
Aenigma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2021, 23:35   #60
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Er broeit wat in Frankrijk, ze worden de moslims strontzat.

Of dat men ze in Frankrijk strontzat is, daar valt nog aan te twijfelen zeker bij wat er te lezen staat onder de foto zijnde:
Citaat:
De Franse staat wil enerzijds een Franse islam, maar stelt er anderzijds niet de middelen tegenover.’
‘Ik wil de islam terugeisen van de fundamentalisten’

Citaat:
De Amerikaanse terrorisme-deskundige Jessica Stern stelt dat moslimterroristen zichzelf (of hun geloof) vaak miskend en vernederd voelen. Uit diverse interviews die zij met terroristen of terroristische organisaties hield, bleek dat vrijwel allen hierdoor gedreven werden tot hun acties.

p.s.

Hopelijk was zijn 'glazen bol' juist tegen de grond gevallen ...

Het is dus opletten geblazen ...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be