![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() De stunt is gewoon bang dat bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2006, zijn partij gewoon weggevaagd word en er overal rechtse coalities zullen gesloten worden en dan kunnen ze niet meer profiteren.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De enige waarheid die Steefke achter zich heeft .... zijn misschien enkele correcte receptjes uit zijn kookboek. Aan de wijze te zien waarop jij grandioos afging in de draad over vrije meningsuiting mbt het revisionisme, neem ik aan dat je stelling puur wishfull thinking is. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 12 december 2004 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik eigenaardig vind is dat Steve Rund steeds zegt dat er teveel over het VB (voor mijn part, who cares?) gepraat wordt, maar er blijkbaar toch niet over kan zwijgen........Zou hij er dan toch van wakker liggen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jullie waarheid wordt immers slechts voor waarheid aangenomen door 20% van het verplichte kiesvee. 5% minder dan de partij die volgens jullie uitsluitend leugens verkoopt. Jij en SS zouden dus beter toegeven dat cordons-en censuurwetten alleen maar uitstel van excecutie betekenen en dat jullie beter een beetje gezonde schrik om het communistisch-rode hart sloeg.
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#52 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Piano op hoe veel forums kunt u nog uw mening uiten.Niet veel meer denk ik.Vandaag zij u tegen iemand van uw partij de SPA,dat hij beter voor een anderre partij zou stemmen ,om dat die persoon een anderre mening had
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen de N-VA krijgt geen partijfinanciering, doordat de VLD en de SPa het tegenhouden ... Zwijg dus maar Pianoke ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 12 december 2004 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Stevaert gebruik de tactiek van het VB: ANGST aanwakkeren. Jaag de mensen angst aan, en je krijgt ze zo aan je kant. Ipv angst aanwakkeren voor vreemdelingen zoals bij het VB is het bij Stevaert angst aanwakkeren voor de pensioenen en sociale zekerheid.
Achter de schermen weet de SPa goed genoeg dat zij alleen baat hebben bij het cordon en met België: ze worden er incontournable door (samen met de PS). Dat is de ware schrik van Stevaert: het doorbreken van het cordon waardoor de SPa in de oppositie zit en los van de vetpotten dreigt te vallen.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 12 december 2004 om 14:15. |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
De Zuiveraar: "Ik wil Baas worden!" ![]() [size=1](Prins Filip: "Ik wil Koning worden")[/size]
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |