Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 december 2004, 12:49   #41
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

De stunt is gewoon bang dat bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2006, zijn partij gewoon weggevaagd word en er overal rechtse coalities zullen gesloten worden en dan kunnen ze niet meer profiteren.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline  
Oud 12 december 2004, 12:50   #42
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
De stunt is gewoon bang dat bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2006, zijn partij gewoon weggevaagd word en er overal rechtse coalities zullen gesloten worden en dan kunnen ze niet meer profiteren.
Steve is helemaal niet bang net zoals Piano's dat ook niet zijn. Weet je waarom? Omdat ze beiden de dingen bij hun naam noemen en daardoor de waarheid (meestal) aan hun kant hebben. Mooi gezegd vind je niet?
Oud 12 december 2004, 12:57   #43
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Steve is helemaal niet bang net zoals Piano's dat ook niet zijn. Weet je waarom? Omdat ze beiden de dingen bij hun naam noemen en daardoor de waarheid (meestal) aan hun kant hebben. Mooi gezegd vind je niet?

De enige waarheid die Steefke achter zich heeft .... zijn misschien enkele correcte receptjes uit zijn kookboek.

Aan de wijze te zien waarop jij grandioos afging in de draad over vrije meningsuiting mbt het revisionisme, neem ik aan dat je stelling puur wishfull thinking is.
Spolpoel is offline  
Oud 12 december 2004, 13:01   #44
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Aan de wijze te zien waarop jij grandioos afging in de draad over vrije meningsuiting mbt het revisionisme.
Je vergist je. Ik ben helemaal niet afgegaan in de discussie maar werd gewoon weggefilterd door een moderator op een flutforumpje die zijn billen toekneep v/d schrik en daarbij zijn kwakje achterliet bij de locale VB'rs in dit bruine kippenhok van een halve virtuele meter groot..

Laatst gewijzigd door thePiano : 12 december 2004 om 13:02.
thePiano is offline  
Oud 12 december 2004, 13:07   #45
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Wat ik eigenaardig vind is dat Steve Rund steeds zegt dat er teveel over het VB (voor mijn part, who cares?) gepraat wordt, maar er blijkbaar toch niet over kan zwijgen........Zou hij er dan toch van wakker liggen ??
Bill is offline  
Oud 12 december 2004, 13:10   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Steve is helemaal niet bang net zoals Piano's dat ook niet zijn.
Zeker weten?

Citaat:
Weet je waarom? Omdat ze beiden de dingen bij hun naam noemen en daardoor de waarheid (meestal) aan hun kant hebben. Mooi gezegd vind je niet?
Mooi gezegd maar desalniettemin een dikke leugen.
Jullie waarheid wordt immers slechts voor waarheid aangenomen door 20% van het verplichte kiesvee.
5% minder dan de partij die volgens jullie uitsluitend leugens verkoopt.

Jij en SS zouden dus beter toegeven dat cordons-en censuurwetten alleen maar uitstel van excecutie betekenen en dat jullie beter een beetje gezonde schrik om het communistisch-rode hart sloeg.
Oud 12 december 2004, 13:12   #47
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
Wat ik eigenaardig vind is dat Steve Rund steeds zegt dat er teveel over het VB (voor mijn part, who cares?) gepraat wordt, maar er blijkbaar toch niet over kan zwijgen........Zou hij er dan toch van wakker liggen ??
ChocoFlup, Geweerkolf Ananas of Sandra Bloemkool doen echt niet beter.
Oud 12 december 2004, 13:12   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je vergist je. Ik ben helemaal niet afgegaan in de discussie maar werd gewoon weggefilterd door een moderator op een flutforumpje.........................
Oud 12 december 2004, 13:28   #49
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Halcyon
Excuseer? Waarom ben jij er zo zeker van dat ik op het blok stem? Dat is totaal onjuist, want ik stem namelijk op de SP. Maar dat wil niet zeggen dat ik altijd akkoord moet zijn met wat Stevaert zegt. Ik zou het trouwens appreciëren moest je zulke verwijten in de toekomst achterwege laten.
Zo denk ik er ook over,waarom moet men altijd de partijpolitiek achterna hollen,ik vind Stevaert niet goed bezig.
doornroosje is offline  
Oud 12 december 2004, 13:43   #50
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vergist je. Ik ben helemaal niet afgegaan in de discussie maar werd gewoon weggefilterd door een moderator op een flutforumpje die zijn billen toekneep v/d schrik en daarbij zijn kwakje achterliet bij de locale VB'rs in dit bruine kippenhok van een halve virtuele meter groot..
Face it Piano, je bent afgegaan als een gieter. Net zoals je grote roerganger Steve Stunt geraak je je waarheden straks niet meer aan de straatstenen kwijt.
Spolpoel is offline  
Oud 12 december 2004, 13:59   #51
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Face it Piano, je bent afgegaan als een gieter. Net zoals je grote roerganger Steve Stunt geraak je je waarheden straks niet meer aan de straatstenen kwijt.
Nee, ik ben weggecensureerd op dit forum. De discussie mocht niet eens gevoerd worden. Ook mijn webadres kan ik niet meer weergeven op dit forum daar Peter Johan het zo geprogrammeerd heeft. Die van vho van Verbeke blijft wel zichtbaar. Begrijpe wie begrijpe kan. Ik mag al blij zijn dat mijn site niet gehacked werd en het gelukkig bij een loutere forumaangelegenheid blijft.
Oud 12 december 2004, 14:03   #52
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ChocoFlup, Geweerkolf Ananas of Sandra Bloemkool doen echt niet beter.
Bill is offline  
Oud 12 december 2004, 14:05   #53
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik ben weggecensureerd op dit forum. De discussie mocht niet eens gevoerd worden. Ook mijn webadres kan ik niet meer weergeven op dit forum daar Peter Johan het zo geprogrammeerd heeft. Die van vho van Verbeke blijft wel zichtbaar. Begrijpe wie begrijpe kan. Ik mag al blij zijn dat mijn site niet gehacked werd en het gelukkig bij een loutere forumaangelegenheid blijft.
thePiano in een slachtofferrol... arm dutske.
Oud 12 december 2004, 14:05   #54
De Zuiveraar
Banneling

De Zuiveraar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer zal je leren wie de baas is, moron ?

De Zuiveraar is offline  
Oud 12 december 2004, 14:06   #55
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Piano op hoe veel forums kunt u nog uw mening uiten.Niet veel meer denk ik.Vandaag zij u tegen iemand van uw partij de SPA,dat hij beter voor een anderre partij zou stemmen ,om dat die persoon een anderre mening had
EXTREEM is offline  
Oud 12 december 2004, 14:09   #56
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Ze zitten al lang aan de vetpotten hoor. Of waar dacht je dat die zes miljoen overheidsdodaties van komen? Maar zoals elke vrekkige gretigaard erover denkt, is meer nooit genoeg.
Ook de SPa krijgt zoveel, en de andere partijen .. dus nogmaals: waar is het probleem?

Alleen de N-VA krijgt geen partijfinanciering, doordat de VLD en de SPa het tegenhouden ...

Zwijg dus maar Pianoke ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)

Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 12 december 2004 om 14:11.
Philips Inc. is offline  
Oud 12 december 2004, 14:13   #57
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gisteren haalde Steve Stevaert andermaal zwaar uit naar het VB.

Stevaert willen het Vlaams Behang voortaan gewoon VB noemen net zoals de andere partijen met hun afkorting worden genoemd. Stevaert gelooft niet dat die partij ooit op eigen kracht aan de macht komt.
"Zeg niet meer Vlaams Blok of Behang maar gewoon VB"

Als christenen en humanistische liberalen neen blijven zeggen.
"Als die mensen niet samenwerken met het VB en wij doen dat nooit, dan is dat probleem eigenlijk van de baan, dan moeten ze wachten tot ze 51% hebben en die halen ze nooit of te nooit of te nooit in Vlaanderen, en dan heb ik daar geen cordon sanitaire voor nodig."

"Vandaag de moskees, en wat morgen? morgen de synagogen, en wat wat overmorgen? de rechters die hebben ze al gewaarschuwd, de leerkrachten die hebben ze ook al gewaarschuwd, en wie dan? de homoseksuelen? en wie dan? de journalisten?"

"Ik begrijp niet waarom enkele mensen met een hoofddoek een bedreiging voor Vlaanderen kunnen vormen. Bij ons noemen ze zoiets 'een sjalleke'."

bron vrtnieuws.net
Chapeau voor Stevaert. Wat hij zegt is genoegzaam bekend en dus niet echt wereldschokkend, maar hij is ongeveer de enige belangrijke politicus die eindelijk nog eens ongecomplexeerd zijn gedacht zegt over het VB.
Yossarian is offline  
Oud 12 december 2004, 14:14   #58
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Stevaert gebruik de tactiek van het VB: ANGST aanwakkeren. Jaag de mensen angst aan, en je krijgt ze zo aan je kant. Ipv angst aanwakkeren voor vreemdelingen zoals bij het VB is het bij Stevaert angst aanwakkeren voor de pensioenen en sociale zekerheid.

Achter de schermen weet de SPa goed genoeg dat zij alleen baat hebben bij het cordon en met België: ze worden er incontournable door (samen met de PS).

Dat is de ware schrik van Stevaert: het doorbreken van het cordon waardoor de SPa in de oppositie zit en los van de vetpotten dreigt te vallen.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)

Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 12 december 2004 om 14:15.
Philips Inc. is offline  
Oud 12 december 2004, 14:15   #59
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Wanneer zal je leren wie de baas is, moron ?
De Zuiveraar: "Ik wil Baas worden!"
[size=1](Prins Filip: "Ik wil Koning worden")[/size]
Oud 12 december 2004, 14:18   #60
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Chapeau voor Stevaert. Wat hij zegt is genoegzaam bekend en dus niet echt wereldschokkend, maar hij is ongeveer de enige belangrijke politicus die eindelijk nog eens ongecomplexeerd zijn gedacht zegt over het VB.
Als simpele rode demagoog is het evident dat hij ongecomplexeerd zijn simplistische gedachten verkondigt. Cafétoogdemagogie heet dat.
Spolpoel is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be