Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 december 2004, 22:38   #41
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
'k vond dat wel een toffe site, al die mooie leeuwkes die ik nog niet had. Bedankt jongens, en als ge nog zo iets doet............; laat het mij zeker weten.
Ik beveel die site zeker aan bij al mijn kennissen, voornamelijk, aan degene die nog geen Vlaams Belang stemmen.
Prima, Blokwatcher zal er gelukkig mee zijn.
Oud 12 december 2004, 22:43   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

als het alles is waar je je mee kan bezig houden... zielig toppunt van negativisme en antipolitiek !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 22:43   #43
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Prima, Blokwatcher zal er gelukkig mee zijn.

[SIZE=3]Hallo, Ik ben thePiano, molletje van dienst bij de SP.a ten dienste van Vlaams Belang, dankzij mij boekt het VB steeds keer op keer overwinningen na elkaar, love me or leave me![/SIZE]

Sam is offline  
Oud 12 december 2004, 22:54   #44
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
[size=3]Hallo, Ik ben thePiano, molletje van dienst bij de SP.a ten dienste van Vlaams Belang, dankzij mij boekt het VB steeds keer op keer overwinningen na elkaar, love me or leave me![/size]
Hoezo? Door zijn anti-VB-houding krijgt het VB stemmen bij? Leg uit.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 12 december 2004, 22:58   #45
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Doordat hij op een bijna ziekelijke manier de standpunten van het Vlaams Belang leugenachtig verdraait, gaan mensen nadenken. Wanneer ze dan echt informatie inwinnen, zien ze welke leugens hij allemaal heeft verspreid. Hierdoor maakt hij zijn anti-Vlaams Belangstrijd tot een zoektocht naar waarheid voor alwie met diens leugens wordt geconfronteerd.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 12 december 2004, 22:59   #46
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Patrick Coeman en Blokwatcher Marc Spruyt hebben weer voor een geslaagde stunt gezorgd.
Fijn, de heren Spruyt en Coeman hun 'geloofwaardigheid' om te argumenteren dat het Vlaams Belang niet deugd. Gaat met deze 'stunt' weer 3 stappen achteruit.

Goe bezig zou ik zeggen.

Weeral twijfelende kiezers over het 'belangbruggetje' getrokken.

Laatst gewijzigd door De Prof : 12 december 2004 om 22:59.
De Prof is offline  
Oud 12 december 2004, 23:03   #47
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

een bloxbuster... pestkopje bij gebrek aan beter... het Vlaams Belang pesten...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 23:05   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Urbanus : "beikes... het zijn spruiten... !"

zelfs in 2004 walg ik nog meer van spruyten... en andere linkse rotzooi
ancapa is offline  
Oud 13 december 2004, 00:00   #49
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed idee die vzw. Hebben ze meteen een eigen domeinnaam. Trouwens, het VB heeft nog altijd de domeinnaam van hun vorige benaming. Vermits alles bij hetzelfde is gebleven (dixit FDW), snap ik niet eens waarom ze een andere domeinnaam nodig vonden.
één van de eerste berichten op de nieuwe website was dat www.vlaamsblok.be bleef bestaan, niet meer geüpdate wordt, maar blijft bestaan als archief
Oud 13 december 2004, 00:40   #50
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Doordat hij op een bijna ziekelijke manier de standpunten van het Vlaams Belang leugenachtig verdraait, gaan mensen nadenken. Wanneer ze dan echt informatie inwinnen, zien ze welke leugens hij allemaal heeft verspreid. Hierdoor maakt hij zijn anti-Vlaams Belangstrijd tot een zoektocht naar waarheid voor alwie met diens leugens wordt geconfronteerd.
Misschien is wat u nu zegt ook een leugen. Zou me niet verwonderen van een leugenpartij vol met leugenaars.
Hans1 is offline  
Oud 13 december 2004, 00:51   #51
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
leugenpartij vol met leugenaars.
argumentatie graag, of zit je nog zover niet in het woordenboek?
Oud 13 december 2004, 08:58   #52
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Heuhm...

Als ik een pamflet zou krijgen van het Vlaams Belang, maar ik surf dan naar de site die op het pamflet staat en ik kom op een site uit dat Het Vlaams Belang uitkaffert voor racisme, fascisme, enzoverder... dan zou ik onmiddelijk aannemen dat niet het Vlaams Belang, maar Marc Spruyt die folders heeft verspreid op een leugenachtige manier, om zo reclame te maken voor ZIJN site.

Daarnaast zou ik het nog eens erg vinden een racist te worden genoemd op die site, louter en alleen omdat ik de Jodenhaat van thePiano en z'n SP-A vrienden niet deel, en niet sta te juichen omdat politieke partijen in dit land verboden worden om hun mening.
Oud 13 december 2004, 09:03   #53
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Excuseer, om er nogmaals op te wijzen dat de naam Vlaams Belang eerst was geregistreerd door die Luikse FGTB'ers, voordat het VB die naam koos... Dus als die ABVV'ers via hun vzw Vlaams Belang, toestemming geven aan Blokwatch, om die naam te houden, dan is er juridisch geen enkel probleem...

(Ik had dat gisteren al gemeld, maar nadat ik het erop had geplaatst, viel ineens de discussie op de topic stil... )
Is ook een zielige poging.

Desondanks heeft het Vlaams Belang niets te vrezen van die Luikse FGTB'ers, vermits ze al in orde waren met alle aanvragen & statuten i.v.m het Vlaams Belang, alvorens het FGTB die naam claimden voor hun VZW.

In dit land is het altijd vrij natuurlijk om een rechtzaak te starten, maar als het FGTB sterk genoeg in haar schoenen stonden, was dat allang gebeurd.

Al weet ik wel dat bij SP-A er nogal op z'n Stevaerts gedenkt wordt (erg simpel dus), maar het immigratieprobleem, DHL, BHV, onveiligheidsgevoel, verrechtsing van autochtonen, ga je NIET Oplossen door wat op internet te spelen. In de meeste gevallen, bereik je zelfs het tegenovergestelde.
Oud 13 december 2004, 18:27   #54
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Daarnaast zou ik het nog eens erg vinden een racist te worden genoemd op die site, louter en alleen omdat ik de Jodenhaat van thePiano en z'n SP-A vrienden niet deel, en niet sta te juichen omdat politieke partijen in dit land verboden worden om hun mening.
De jodenhaters zitten aan jouw kant. Ik woon werk en leef al meer dan dertig jaar in het joods kwartier van Antwerpen. Ik heb meer dan zestien jaar direct voor joodse bazen gewerkt en mijn huidige huisbaas is dezelfde jood waar ik altijd heb gewerkt en ook nu nog werk ik 2 �* 3 keer per week rechtstreeks voor de joodse scholen. Ga daar maar eens vragen wie en wat ik ben voor je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 december 2004 om 18:27.
thePiano is offline  
Oud 13 december 2004, 20:04   #55
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Grappig, ik vind het een beetje zielig. Democratie onwaardig. Maar ja dat ze maar doen... kindergeluk nu, een kotszakje volgende verkiezingen.
lustige lezer is offline  
Oud 13 december 2004, 21:32   #56
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Zeg Jan van den Leugenberghe, kan je zo eens een voorbeeld geven want anders gaan de mensen hier niet begrijpen wat je bedoelt.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be