![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het wil ook zeggen dat iemand die 80 jaar zou worden, in elk geval al 20 jaar gevangenis aan zijn broek krijgt ? Mogen we dan ook gewoon moorden en verkrachten, want daar krijgen we toch ook maar zoiets voor ? Ik zou iets anders voorstellen, dat iets beter uitkomt. Laten we gewoon iedereen van 60 jaar of meer afmaken. Dat is evenveel verloren levensjaren als uw voorstel. En dan kunnen de mensen onder de 60 jaar normaal leven. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2021 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar bovenop zijn er nog andere voordelen. Meer plaats voor de rest en geen pensioenen meer uit te betalen. De verpleegsters die nu in oud piekes huis werken kunnen worden omgeschoold tot gewoon ziekenhuis verplegers/verzorgers. De gebouwen kunnen onmiddelijk gebruikt worden om extra capaciteit te creëren als er nog eens een uitbraak komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 22 juni 2021 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar is die teletijdmachine?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal de volledige winter moeten zijn tot er terug zon is, anders verplaats je het gewoon tot na de pauze. Dus rond de 8 maanden per jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb. door eens te checken hoeveel % van de 65-74 jarigen in Vlaanderen (Vlaanderen) gevaccineerd zijn: 96,57% Mogelijks zijn er 3 procent mensen met kankerbehandeling of een andere tegenindicatie ... https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-06-21
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieus nu, dat is goed nieuws. Want het is om die klootzakken dat het land kapot gemaakt werd, dus hopelijk gaan die die stoot nu niet meer uithalen he. Hier in Frankrijk wordt soms geopperd om de vaccinatie boven een zekere leeftijd (zeg maar, 60 jaar) verplicht te maken. Dat zou verstandiger zijn dan kinderen willen vaccineren omdat ouwe knarren schrik hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juni 2021 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees gerust ze zijn nu al aan het nadenken hoe ze het in het najaar gaan moeten spinnen om toch de horeca etc, open te kunnen houden want nog eens een lockdown van 8 maand kan geen enkele zaak meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het probleem is blijkbaar dat dat laatste grondwettelijk niet kan in Frankrijk. Ik ken het juridische argument niet, maar blijkbaar is elk "contract" waarbij je afziet van gezondheidszorg of zo onmogelijk volgens de Franse grondwet. En DAAROM zou men juist tot die verplichting willen overgaan. Maar goed, het zijn nog maar verre voorstellen, want blijkbaar is die verplichting ook ongrondwettelijk. Men zit er namelijk mee dat men wil vermijden dat de gezondheidszorg weer onder druk komt door niet-gevaccineerde ouderen en weet niet hoe daar wettelijk een mouw aan te passen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mRNA vaccins met gepatenteerde vectors als ze meteen vaccins konden maken met de originele stam?
Plandemie. Goed zot wie zijn kinderen vaccineert zonder vragen te stellen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 23 juni 2021 om 07:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral jij die je geen vragen stelt over onmogelijke dingen zoals 99 procent van jouw en andere godsdiensten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan geeft hij U al die argumenten, dan gaat ge die allemaal eens napluizen, en op basis daarvan uw besluit nemen he. Ik heb U dat al gezegd: een expert is een expert omdat hij een sluitend argument naar voren kan schuiven dat je kan natrekken. Zelf ben je geen expert, en zou je zelf niet op dat argument gekomen zijn, maar je kan het wel volgen en natrekken natuurlijk. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juni 2021 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als Hitler zegt da ge Stalingrad moet innemen, dan doe je dat toch gewoon he! En als je omsingelt bent, in de kou bij -40, dan gaat ge toch nie zagen he! Gewoon verdergaan!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 juni 2021 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die nu aandringt op het experiment en alternatieven tegenwerkt, verliest die al mijn vertrouwen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 23 juni 2021 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Edit: als ik die kanker zou hebben natuurlijk. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 23 juni 2021 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ja ok, maar niet op wereldschaal he
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() En natuurlijk niet op gezonde mensen. Maar ik denk dat terminale patiënten hier zelf wel zouden voor kiezen. En als ik heel erge Corona had of zelf maar licht tot medium zwaar had ik mijn kans met ivermectine willen pakken, maar die wordt hier gewoon verboden.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 23 juni 2021 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelf voor kiezen, dat kunnen we vandaag wel in vraag stellen. Ik zie vooral een enorme druk. We gaan de jeugd inenten nu (12 tot 15, als ik me niet vergis) voor een IFR van wat? 0.xxxx%
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 juni 2021 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |