![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Homofielen die afgeranseld worden hebben het zelf gezocht omdat ze met hun afwijking te koop lopen. Geen aandacht aan besteden dus, de échte problemen in Vlaanderen verdienen meer aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hebben zij geen vrijheid van meningsuiting dan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar hoe kan iemand zoals jij die altijd rechtuit is dan nog tevreden zijn met de manier waarop de VB top soms de zaken verbloemt of zelfs laat verwateren ? ps : ik deel je mening uiteraard niet maar dat was reeds geweten nietwaar
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Yossarian en u wenste dat u een van die kont neukers zou zijn.Om al die openingen te vullen,zo als iedere bruine aap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het VB hieraan ten onder zal gaan, omdat door teveel compromissen te doen, het aanschijn van DE PARTIJ - die het nu wel heeft- gaat verliezen eens het aan de macht is, want haar onvermijdelijke downfall zal beteken.. Allez, mijn mening he.
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, vroeg of laat zal het VB de verkiezingen eens verliezen. En ja, ook het Vlaams Belang zal niet eeuwig blijven bestaan, zoals alle andere partijen. Het is maar een middel om op een gegeven moment iets mee te verwezenlijken. Niks meer dan dat. Het Vlaams Belang zal vroeg of laat aan de macht komen, ik vermoed wellicht voor het eerst in 2006 op lokaal niveau. En dan hangt zeer veel af van hoe er concreet beleid wordt gevoerd. Sommigen hebben er vertrouwen in, anderen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees persoonlijk dat 2006 inderdaad het jaar van de 'bestuurlijke' doorbraak gaat worden..
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het strijdig is met de orde die jij wil vestigen dat het strijdig is met de orde die de meerderheid wil vestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp de auteur ven et artikel in de eerste post eigenlijk niet : waarom is de enige naam die in zijn artikel voorkomt die van een man bij wie de daders hun plannen voor de avond gingen smeden? Waarom niet de namen van de daders??
Ik ben het zo beu als koude pap van die nietzeggende artikels waar "een man" een "jonge vrouw" verkracht of een "bejaarde man" aanpakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De kranten zijn terecht terughoudend. Ik neem over wat een 'verdraagzame' Antwerpse Behanger schreef: Mario V. en zijn tweelingbroer zijn geen onbekenden in de stad, het zijn dakloze junks die reeds meerdere malen zijn opgepakt op de groenplaats, deze klojos zijn ongeveer 32 jaar en zijn dus geen jongeren, ze zien er wel 50 uit vanwege de smack en andere rotzooi die ze al hun hele leven gebruiken, de reden dat ze janetjes aanpakken (in groep) is omdat ze van echte venten slaag krijgen,de overige bendeleden zijn ook junks en tipgevers(ratten) van de politie, veel straf zullen ze niet krijgen,ze zitten in de winter toch al meestens in een gesloten instelling(vrijwillig) goed eten en warm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waarom hebt u trouwens voor absolute vrije meningsuiting gestemd in de topic over de Purperen muur? Durft u niet toegeven dat u wel voorstander bent van censuur wanneer het u goed uitkomt, gezien uw talrijke oproepen tot vervolging van "linksen" en liberalen??
Laatst gewijzigd door Seba : 13 december 2004 om 19:04. |
||
![]() |
![]() |