Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2004, 17:37   #41
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Homofielen die afgeranseld worden hebben het zelf gezocht omdat ze met hun afwijking te koop lopen. Geen aandacht aan besteden dus, de échte problemen in Vlaanderen verdienen meer aandacht.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 17:42   #42
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Hebben zij geen vrijheid van meningsuiting dan?
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 17:42   #43
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Homofielen die afgeranseld worden hebben het zelf gezocht omdat ze met hun afwijking te koop lopen. Geen aandacht aan besteden dus, de échte problemen in Vlaanderen verdienen meer aandacht.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat al uw lichaamsopeningen zo snel mogelijk worden bezocht door een kwartet flink geschapen homobinken die er een probleem mee hebben dat u met uw homohaat te koop loopt.
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 17:45   #44
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Koenraad,ik blijf bewondering hebben voor je openheid en je recht voor de raap mentaliteit.

maar hoe kan iemand zoals jij die altijd rechtuit is dan nog tevreden zijn met de manier waarop de VB top soms de zaken verbloemt of zelfs laat verwateren ?

ps : ik deel je mening uiteraard niet maar dat was reeds geweten nietwaar
Oud 13 december 2004, 17:46   #45
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Hebben zij geen vrijheid van meningsuiting dan?
Ja, maar wie gedragingen stelt die de maatschappij schade berokkenen moet er de gevolgen maar van dragen. De maatschappij is gediend met kinderrijke traditionele huwelijken en niet met allerlei perverse samenlevingsvormen die in naam van het heilige links-liberalisme nu maar eventjes moeten kunnen.
Oud 13 december 2004, 17:48   #46
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Koenraad,ik blijf bewondering hebben voor je openheid en je recht voor de raap mentaliteit.

maar hoe kan iemand zoals jij die altijd rechtuit is dan nog tevreden zijn met de manier waarop de VB top soms de zaken verbloemt of zelfs laat verwateren ?

ps : ik deel je mening uiteraard niet maar dat was reeds geweten nietwaar
Omdat ik zeer goed weet dat het VB een grootmeester is in politieke strategie en politieke psychologie. Je kan enkel iets verwezenlijken als je macht verwerft, en macht verwerf je pas door zoveel mogelijk stemmen te halen.
Oud 13 december 2004, 17:49   #47
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat al uw lichaamsopeningen zo snel mogelijk worden bezocht door een kwartet flink geschapen homobinken die er een probleem mee hebben dat u met uw homohaat te koop loopt.
Wie weet worden die ook wel afgeranseld.
Oud 13 december 2004, 17:49   #48
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Yossarian en u wenste dat u een van die kont neukers zou zijn.Om al die openingen te vullen,zo als iedere bruine aap
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 17:51   #49
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Mario,is toch geen naam van een allochtoon?

En voor de rest staan er geen namen bij?

Leg eens uit!
Zoals we gewoon zijn van extreem-rechts werde de waarheid 'effe aangepast'.
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 17:55   #50
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Omdat ik zeer goed weet dat het VB een grootmeester is in politieke strategie en politieke psychologie. Je kan enkel iets verwezenlijken als je macht verwerft, en macht verwerf je pas door zoveel mogelijk stemmen te halen.
ja, maar als je teveel water bij de wijn voegt, wat blijft er nog van de wijn over ? En denk je dat dat verdunde oplossing nadien nog terug in Wijn te veranderen valt ?

Ik denk dat het VB hieraan ten onder zal gaan, omdat door teveel compromissen te doen, het aanschijn van DE PARTIJ - die het nu wel heeft- gaat verliezen eens het aan de macht is, want haar onvermijdelijke downfall zal beteken.. Allez, mijn mening he.
Oud 13 december 2004, 18:02   #51
Halcyon
Burger

Standaard

Citaat:
En dit is een perfect voorbeeld van hoe verzuurd een geest kan zijn...
Halcyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 18:05   #52
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Halcyon
En dit is een perfect voorbeeld van hoe verzuurd een geest kan zijn...
Tiens, voor iemand met een verzuurde geest maak ik nochtans nog bijzonder veel plezier. In de weekends soms zelfs iets te veel.
Oud 13 december 2004, 18:09   #53
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
ja, maar als je teveel water bij de wijn voegt, wat blijft er nog van de wijn over ? En denk je dat dat verdunde oplossing nadien nog terug in Wijn te veranderen valt ?

Ik denk dat het VB hieraan ten onder zal gaan, omdat door teveel compromissen te doen, het aanschijn van DE PARTIJ - die het nu wel heeft- gaat verliezen eens het aan de macht is, want haar onvermijdelijke downfall zal beteken.. Allez, mijn mening he.
Tja, inzake communicatie zijn evenwichtsoefeningen zeer belangrijk ja, en moeten constant zaken tegen elkaar afgewogen worden. Maar omdat men iets niet zegt op een bepaald moment, of iets op een andere wijze formuleert, wil dit nog niet zeggen dat er inhoudelijk water bij de wijn wordt gedaan.

En ja, vroeg of laat zal het VB de verkiezingen eens verliezen. En ja, ook het Vlaams Belang zal niet eeuwig blijven bestaan, zoals alle andere partijen. Het is maar een middel om op een gegeven moment iets mee te verwezenlijken. Niks meer dan dat. Het Vlaams Belang zal vroeg of laat aan de macht komen, ik vermoed wellicht voor het eerst in 2006 op lokaal niveau. En dan hangt zeer veel af van hoe er concreet beleid wordt gevoerd. Sommigen hebben er vertrouwen in, anderen niet.
Oud 13 december 2004, 18:16   #54
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tja, inzake communicatie zijn evenwichtsoefeningen zeer belangrijk ja, en moeten constant zaken tegen elkaar afgewogen worden. Maar omdat men iets niet zegt op een bepaald moment, of iets op een andere wijze formuleert, wil dit nog niet zeggen dat er inhoudelijk water bij de wijn wordt gedaan.

En ja, vroeg of laat zal het VB de verkiezingen eens verliezen. En ja, ook het Vlaams Belang zal niet eeuwig blijven bestaan, zoals alle andere partijen. Het is maar een middel om op een gegeven moment iets mee te verwezenlijken. Niks meer dan dat. Het Vlaams Belang zal vroeg of laat aan de macht komen, ik vermoed wellicht voor het eerst in 2006 op lokaal niveau. En dan hangt zeer veel af van hoe er concreet beleid wordt gevoerd. Sommigen hebben er vertrouwen in, anderen niet.
ja, misschien, maar het gaat niet alleen om de communicatie, maar de partij wordt toch ook verruimd.. Waarbij er toch mensen bijkomen die een andere kijk op de zaak hebben (lees : losser).. Als die mensen een machtsbasis halen (lees : stemmen) dan moet daar toch ook rekening mee gehouden worden, inhoudelijk..

Ik vrees persoonlijk dat 2006 inderdaad het jaar van de 'bestuurlijke' doorbraak gaat worden..
Oud 13 december 2004, 18:21   #55
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar wie gedragingen stelt die de maatschappij schade berokkenen moet er de gevolgen maar van dragen. De maatschappij is gediend met kinderrijke traditionele huwelijken en niet met allerlei perverse samenlevingsvormen die in naam van het heilige links-liberalisme nu maar eventjes moeten kunnen.
Welke schade berokkenen zij dan? En wat is er pervers aan hen?
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 18:22   #56
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Omdat het bestiaal is en tegenstrijdig is met de orde die wij willen vestigen.
Het is niet omdat jij het bestiaal vindt dat het dat ook is.

Het is niet omdat het strijdig is met de orde die jij wil vestigen dat het strijdig is met de orde die de meerderheid wil vestigen.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 18:27   #57
Kaal
Minister-President

Standaard

Ik begrijp de auteur ven et artikel in de eerste post eigenlijk niet : waarom is de enige naam die in zijn artikel voorkomt die van een man bij wie de daders hun plannen voor de avond gingen smeden? Waarom niet de namen van de daders??

Ik ben het zo beu als koude pap van die nietzeggende artikels waar "een man" een "jonge vrouw" verkracht of een "bejaarde man" aanpakt.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 18:38   #58
Halcyon
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Ik begrijp de auteur ven et artikel in de eerste post eigenlijk niet : waarom is de enige naam die in zijn artikel voorkomt die van een man bij wie de daders hun plannen voor de avond gingen smeden? Waarom niet de namen van de daders??

Ik ben het zo beu als koude pap van die nietzeggende artikels waar "een man" een "jonge vrouw" verkracht of een "bejaarde man" aanpakt.
Is omdat je deontologisch gezien geen namen mag noemen of lichaamsbeschrijvingen mag geven, tenzij het echt noodzakelijk is.
Halcyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 18:57   #59
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal

Altijd tot uw dienst... Het zijn Vlaemsche bandieten ditmaal !
De kranten zijn terecht terughoudend. Ik neem over wat een 'verdraagzame' Antwerpse Behanger schreef:

Mario V. en zijn tweelingbroer zijn geen onbekenden in de stad, het zijn dakloze junks die reeds meerdere malen zijn opgepakt op de groenplaats, deze klojos zijn ongeveer 32 jaar en zijn dus geen jongeren, ze zien er wel 50 uit vanwege de smack en andere rotzooi die ze al hun hele leven gebruiken, de reden dat ze janetjes aanpakken (in groep) is omdat ze van echte venten slaag krijgen,de overige bendeleden zijn ook junks en tipgevers(ratten) van de politie, veel straf zullen ze niet krijgen,ze zitten in de winter toch al meestens in een gesloten instelling(vrijwillig) goed eten en warm
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 19:02   #60
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Omdat het bestiaal is en tegenstrijdig is met de orde die wij willen vestigen.
laten we dan vanaf nu ook maar iedereen die uw walgelijke gedachtegoed aanhangt bij wet vervolgen, of zou u daar iets tegen hebben mocht blijken dat meer dan 95% van uw "eigen volk" niets van uw soort moet weten???

waarom hebt u trouwens voor absolute vrije meningsuiting gestemd in de topic over de Purperen muur? Durft u niet toegeven dat u wel voorstander bent van censuur wanneer het u goed uitkomt, gezien uw talrijke oproepen tot vervolging van "linksen" en liberalen??
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 13 december 2004 om 19:04.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be