![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Apart vak voor niet gevaccineerden in voetbalstadion? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Laat ze helemaal niet binnen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je kan toch uw vaccinatie bewijs WISSEN ? Neem gelijk welke smartphone en zet daar uw vaccinatie bewijs NIET op. Ook al ben je gevaccineerd, dan kan je toch nog altijd binnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nazi Duitsland was goed te vergelijken met belgie vandaag. Er waren officieel wel degelijk wetten en regels, maar de mensen aan de macht vonden niet dat ze zich daar moesten aan houden, en niemand hield hen tegen. Hitler is dan wel wettelijk en democratisch aan de macht gekomen, daarna heeft hij gewoon zijn voeten geveegd aan wat wettelijk wel of niet kon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heeft er niet eens iets mee te maken: het wettelijke kader kan best voorzien in het extermineren van de Joden. In Duitsland was dat zo, en een "integere" rechter kon dat enkel maar beamen. Immers, gans het deel "endloesung" was iets dat boven de normale wet stond en direct afhankelijk was van de Fuehrer. Dat was legaal zo geregeld. Dat was dus perfect wettelijk in orde zolang de Fuehrer himself dat niet tegensprak. Een beetje zoals ons parlement iets niet tegenspreekt. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 augustus 2021 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik die app totaal wis, en terug installeer, dan is die "leeg". Enkel de attesten die ik daarin laad, kunnen getoond worden. Ik kan dus "bewijzen" van geen vaccin te hebben, hoewel ik gevaccineerd ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou niet ondenkbaar kunnen zijn dat je een attest kan afdrukken van uw vaccinatie status. Maar dat moet dan wel een recent zijn, want anders kan je ondertussen al gevaccineerd zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 augustus 2021 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel het geval met twee niet-gevaccineerden. Dat ze uit eigen keuze ziek worden en (hopelijk) sterven, kan me niet schelen. Maar dat daardoor andere mensen niet of minder geholpen kunnen worden in de ziekenhuizen: des te meer kan me dat schelen. Maar ja, we weten het: diverse artsen als Van Ranst, Van Gucht, proffen uit allerhande univs uit heel de wereld, en ikzelf ook, begrijpen er niets van. En de forumvirologen lukken er maar niet in om hun punt duidelijk te maken. Hoe spijtig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel, ik ben een 80-jarige antivaxer. Zou ik nog kans maken op een zitje in die bezoekerstribune ? Het is niet dat ik moeilijk wil doen, maar er klopt toch iets niet. Laatst gewijzigd door Rudy : 11 augustus 2021 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/sport/suppor...elen~b618231b/ Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hangt de pamper nog niet vol?
![]() |
![]() |
#56 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niettemin ben ik het ermee eens dat niet-gevaccineerden mogen uitgesloten worden van covid verzorging als er "drukte" is. In dat geval gaan ze uw ziekenhuizen dus niet meer overbelasten, want ze mogen er niet binnen. Is dat ook goed voor U ? Als men niet-gevaccineerden in het ziekenhuis weigert bij grote covid toeloop, mogen ze dan voor de rest vrij zijn van U ? Want uw twee condities: 1) anderen niet besmetten 2) ziekenhuizen overbelasten zijn dan van de baan. Het eerste werkt toch niet met vaccins, en is zelfs erger want gevaccineerden hebben een vals gevoel van veiligheid ; het tweede kan geregeld worden door ze uit te sluiten van verzorging (zoals we vorig jaar de gepensioneerden hadden moeten uitsluiten van zorg). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat een paar procent van de bevolking sterft is veel minder erg dan het gemaatregel dat toepasselijk is op 100% van de bevolking. Bovendien - en daar komen we op het vlak van de TV virologen - zijn alle trukken van de foor die die apen uitgehaald hebben om "de epidemie tegen te houden" tot hier toe mislukt, het ultieme gevaccineer ook. Men zal dus geen keuze meer hebben dan het te laten waaien. Of beweer jij dat de epidemie ondertussen verdwenen is, zoals had moeten gebeuren na lockdown, na maskers, na tracen, na testen, na afstandsonderwijs, en na vaccinatie ? Besmettingen al meer dan een jaar onder controle en geen epidemische piekjes meer, en nu gaan we eindelijk "groepsimmuniteit" hebben door vaccinatie denk je ? Of zijn ze gewoon over gans de lijn mis geweest, die TV kwakzalvers ? Punt duidelijk, nee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 augustus 2021 om 13:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe controleer je of het niet gaat om een antivaxer. Hoe je het ook draait of keert, er zitten gaten in dat systeem. Is het trouwens al toegestaan ? Ik dacht dat het een voorstel is. Iets anders. Als je in Zulte-Waregem met 450 niet-gevaccineerde supporters bijeen mag zitten, dan stel ik mij de vraag waarom een tjeef met een voorstel afkomt om pasjes in te voeren voor pakweg een trouwfeest. De logica is totaal zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We beginnen met het euthanaseren van de kort palliatieve patiënten, daarna de dementen, de zwaar gehandicapten, de hoogbejaarden, de lang palliatieve patiënten, en daarna op basis van toekomstige levensverwachting naar beneden tot er voldoende plaats is. Er is immers geen enkele reden waarom je opa van 80 voorrang zou geven op zijn kleinzoon van 30. Opa zal nooit meer iets bijdragen, hij zal enkel nog een kost en een last zijn. Kleinzoon daarentegen zal waarschijnlijk nog 40 jaar bijdragen aan de economie en de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |