![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten we dat kind 20 jaar dwingen om een mondmasker te dragen ? | |||
Ja, en zelfs 5 kinderen als het moet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 8,33% |
Ja, leven van een bejaarde is belangrijk. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, dat is onmenselijk voor dat kind |
![]() ![]() ![]() |
11 | 91,67% |
Enkel maar als we daar 5 bejaarden mee kunnen laten leven. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe bedoel je Rudy? Ik heb toch niet gezegd dat ik ze NIET wil helpen?
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens , ouders hebben ook gezorgd voor de kinderen !! En logisch da'ge ook voor hen wil zorgen , op uitzonderingen na (post #38) !! Ik heb ze zelfs met liefde en plezier geholpen !! Toen mama in een tehuis lag (korte tijd) , als iemand mij belde om er ene te gaan drinken , altijd zei ik: Sorry , ik moet naar ons mama !! Zelfs aldaar in het rusthuis hielp ik haar !! Na 22h30 wou ik dan wel met vrienden afspreken om er ene te gaan drinken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 december 2021 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ik heb het meer voor golf. We noemen het een birdie
![]()
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Mijn ouders hebben dat dus ook niet te eisen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meeste mensen hebben dat niet. Edit: ik heb uiteraard medeleven met je dat je slechte ouders had, maar je bent daar in een minderheid. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 december 2021 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eisen is veel gezegd !!
Wie z'n ouder niet respecteert (tenzij er een terechte zware kink in de kabel zit) , vind ik maar een stel ondankbare niksnutten !! Zou u het wel leuk vinden , mochten uw kinderen later voor u zorgen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk kan een kind daar niet over oordelen, maar ze worden wel geïndoctrineerd door de media die hen tracht wijs te maken dat ze hun opa en oma gaan vermoorden als ze dat mondmasker niet opzetten
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal nooit zeggen, je MOET me helpen, of anders....
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een perfecte coherentie tussen "we vinden dat 1 kind juist kantje-boordje 20 jaar gedwongen kan worden om een masker te dragen gedurende gans zijn jeugd, als daarmee exact 1 bejaarde 20 jaar kan blijven leven" EN Als we 1 miljoen schoolkinderen 1 jaar een masker doen dragen, dan is het kantje boordje als daarmee en puur daarmee exact 100 000 corona doden vermeden worden. Het toont de barbaarsheid en absurditeit aan van de ongelofelijke dwangen die men uitoefent en waarvan men vindt dat voor gelijkaardige overwegingen, ze not done zijn. Die "kruideniersrekeningen" zijn belangrijk omdat ze een inzicht geven in de absurditeit. Zo zullen waarschijnlijk mensen vinden dat er geen probleem is om 7000 kinderen 1 dag een masker doen te dragen, maar dat er wel een probleem is om 1 kind 20 jaar een masker doen te dragen. Nochtans is dat hetzelfde qua totale dwang en offer, maar dat is omdat men "7000 keer" niet kan bevatten. Men kijkt telkens maar naar 1 geval, en identificeert zich daarmee. "och, 1 dag een masker dragen is toch niet erg". Nee. Maar 7000 keer "niet erg" is wel erg. Men kan ook niet beseffen dat 1000 personen 1 dag gevangenis geven, hetzelfde is als 1 persoon 3 jaar gevangenis geven. Nochtans is dat ook hetzelfde. Maar het is juist dat 1 persoon 1 dag gevangenis geven uiteraard minder erg is dan 1 persoon 3 jaar gevangenis geven, en dat is het enige dat men zich met zijn dwaas reptielenbrein kan indenken, men kan zich niet TEGELIJKERTIJD in de plaats zetten van 1000 man en de GECUMULEERDE ambras daarvan ervaren of inbeelden. Het is enkel "kruideniersrekeningen" die U dat aangeven en dan val je achterover van wat je uitsteekt. Omgekeerd kunnen we dus zeggen dat schoolkinderen 1 jaar een masker doen dragen DUS OVEREENKOMT met 100 000 bejaarden afmaken die anders nog 10 jaar hadden geleefd. En dat is enkel maar de bijdrage van "maskers". Laatst gewijzigd door patrickve : 14 december 2021 om 05:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Da's de uitleg van de maskeerders. "Ik vind het niet erg om mezelf op te sluiten, dus als ik eis dat 11 miljoen mensen zich opsluiten, dan is dat ook niet erg." Da's de uitleg van de lockdowners "Ik vind het niet erg om mezelf te injecteren, dus als ik eis dat 11 miljoen mensen zich injecteren, dan is dat ook niet erg." Da's de uitleg van de vaccinazi's.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |