![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Is een coronabarometer zinvol ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,09% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
32 | 72,73% |
Ik twijfel. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,64% |
Geen idee. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,55% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder de nazi's ging omicron anoniem gebleven zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebt ge daar ergens cijfers voor? Dit lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk, om niet te zeggen dat het onzin is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.reuters.com/business/lif...mp-2022-01-13/ https://m.theepochtimes.com/t-mortality
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 januari 2022 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'Zou kunnen' Ik hoor en zie het geert molenberghs al zeggen binnenkort zonder grimasse : Het zou kunnen dat een hardnekkige eeltvorming door Covid-19 op de rechtervoet binnenkort 70% van de mensen levensbedreigend kunnen treffen. Cijfers zijn er nog niet, maar best dat we de barometer minstens 5 jaar op rood zetten op voorbehoud ter beveiliging van de bevolking tot iedereen deze uitspraak vergeten is. Bewijzen volgen mogelijk later. Laatst gewijzigd door XenApp : 22 januari 2022 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja: zou kunnen. Met een provisie dat als de modelmaker die het voorspelt, nadien fout was, die openbaar wordt geexecuteerd aan een lantaarnpaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De coronabarometer is voor politici en experts zeer zinvol ... als bliksemafleider.
![]()
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier een stukje uit de weekbrief van Arrazola de Oñate. https://www.facebook.com/profile.php?id=100073753261617 Dan moeten we opnieuw de prikken aanhalen. Ik denk dat het nu ondertussen wel iedereen is opgevallen dat er dagelijks “plotseling” zeer veel mensen sterven. “Plotseling” lijkt wel een nieuwe, zeer gevaarlijke ziekte. Ook in de omgeving van politici en experten zien we deze “plotse” overlijdens. Hoe lang gaan we dit nog blijven ontkennen in de media? Vorige week haalde ik al aan dat er vorig jaar een oversterfte was van maar liefst 103% in de leeftijdscategorie van 15 tot en met 44 jaar. Maar over deze olifant in de kamer mag voorlopig nog niet worden gesproken. Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 22 januari 2022 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er enkel rekening wordt gehouden met de ziekenhuisopnames en niet met besmettingen is op zich al positief.
VRT NWS |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu worden er bijna meer mensen in het ziekenhuis zelf besmet als dat er binnen komen voor Corona. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 22 januari 2022 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft men die barometer al realistisch getest aan normale griepseizoenen trouwens ? Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2022 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 300 IC patiënten Patrick. Niet opnames.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op de NOS werd onlangs vermeld dat in NL de data vervuild werd door elke patiënt die opgenomen werd, voor iets totaal anders maar positief teste op het obligatoire PCR testje, meegeteld werd in de cijfers van covid hospitalisaties. In België gebeurt exact hetzelfde heb ik al lang geleden vernomen van interne bronnen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met minder dan 65 opnames kom je zowieso niet aan 300 ic opnames. In de praktijk is er dus slechts 1 criterium voor de barometer en dat is het aantal opnames. Daarover zijn ze dus al een jaar aan het palaveren.
Merk trouwens ook op dat de barometer geen code groen voorziet waarbij alle maatregelen op de schop gaan he. De permanente noodsituatie wordt bij deze dus geinstrumentaliseerd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |