![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja dat is al even erg als een kind 3 keer de moord op Bambi zijn moeder te laten bekijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelovigen zijn de grootste hypocrieten en schijnheiligaards die er zijn, dat is duidelijk.
Doch laten we bij deze het onderzoek afwachten. Stel dat hij seksueel misbruikt is geweest bijvoorbeeld, wat dan? Veel leraars zijn heus geen heiligen en maken soms fouten waarvan men de impact op de opgroeiende kinderen totaal niet juist inschat. In ieder geval is er ondertussen al iets meer belangrijk; https://www.hln.be/nieuws/echtgenoot...eurt~a8076b17/
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten die mensen mee in de basiliek bij het Te Deum van het koningshuis en de regering??
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zijn de kansen dat hij in het gevang ook vernederd gaat worden?
Daar had ie blijkbaar niet aan gedacht.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een groot verschil tussen gewoon sterk zijn of een berserker die in volle razernij met schuim op de bek zijn slachtoffer aanvalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Als ik mijn vinger opstak, duidde juf Mieke altijd een andere leerling aan."
In dat geval, alle begrip. Zo een gedrag kan niet zwaar genoeg bestraft worden.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 16 maart 2022 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Alleszins komen nu ook in de pers verhalen naar boven over een niet al te fijne klasgeest: https://www.gva.be/cnt/dmf20220315_97719339
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om 30 jaar later iemand 100 keer een mes in het lijf te ploffen moet het toch goed fout zijn gelopen en wat is de trigger geweest om dat te doen. Dat moet de overtreffende trap van razernij zijn... 100 keer omdat ze u niet wou laten antwoorden, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() De realiteit.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik mijzelf poog eens kritisch te bekijken dan kom ik tot de conclusie dat ik “rechts” ben. In ieder geval in het domein waar “links” voortdurend over “rechts” zit te drammen, met name de economie. Ik ben groot voorstander van het vrije markt mechanisme. Ik vind dat de tussenkomst van de overheid beperkt hoort te blijven. Onder meer: Ik ben de mening toegedaan dat de overheid de verdomde plicht heeft haar financiën als een goede en zuinige huisvader te beheren (geen of zo weinig mogelijke begrotingstekorten; overheidsschuld liefst beperkt tot maximaal 60% van het BNP). En verder mag men wel eens ophouden met subsidies naar de gekste zaken te strooien (El Kouakibi-toestanden). Dat maakt van mij “een rechtse” en daar ben ik fier op.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 17 maart 2022 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel feit uit het verleden kan die afschuwelijke misdaad verrechtvaardigen.
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aanslagen van 22 maart 2016 zijn daar een mooi voorbeeld van.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |