![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
80%... MINIMUM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag hebben mijn eega en ikzelf ons prikje gekregen. Mijn vrouw vestigde mijn aandacht erop dat er ook nogal wat jonge mensen zich aanboden voor een vaccinatie.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet vergeten, hé? Ook voor mogelijke bijwerkingen, de bluts met de buil.
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien neemt het risico op vaccin bijwerkingen ook nog exponentioneel toe bij elke prik, dus dubbel risico nemen om een snotneus te ontlopen. ![]() En dan zijn de ongevaccineerden de domme wappies? ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hey! Ik wil uw gemoedsrust niet verstoren hoor. Mijn enige bedoeling is uw aandacht erop te vestigen dat het toch niet past om zomaar in het algemeen te zitten foeteren tegen diegenen die het vaccin nemen. En zeker niet wanneer het om 65+ gaat.
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na 2020 wordt ook 2022 een dodelijk jaar ... Happy to be an antivaxer ...
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Allemaal vlug naar het vaccinazi-centrum:
Onderzoekers vinden steeds meer aanwijzingen dat de ‘vetbolletjes’ (LNP’s) die gebruikt worden bij de mRNA-coronavaccins van Pfizer en Moderna inflammatoir zijn. In mensentaal: de ‘vetbolletjes’ van de vaccins veroorzaken ontstekingen. https://pnws.be/studie-intranasaal-t...e-mortaliteit/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"oor iedere ziekenhuisopname die mRNA-boosters helpen voorkomen, belanden 18-98 jongeren met ernstige bijwerkingen in het ziekenhuis, schatten topprofessoren van Harvard, Oxford en Johns Hopkins in een baanbrekend onderzoek." https://www.blckbx.tv/corona/booster...topprofessoren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet wat ze deden met collaborateurs.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is er geen enkele reden opdat ze dit wel zouden doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, voor omicron is de kans op zware ziekte - zelfs bij ouderen - ook minuscuul. Er zijn papers die zouden vaststellen dat het effect tegen zware ziekte ongeveer een factor 1.5 is. Beter als niks, zal je zeggen. Gene vette, eerlijk gezegd. Bij delta was dat nog een factor 5 tot 10. En helemaal in 't begin, een factor van meer dan 20. Maar nog eens, er zijn bijna geen zwaar zieken meer met omicron ook niet. Dus is het niet erg dat de vaccins bijna niet meer werken. Pas op, ik weet niet wat de NIEUWE vaccins doen. Niemand weet dat eigenlijk, want ze zijn nog niet bestudeerd. Misschien werken die beter. Nu, als je een bevestiging wil zien van die factor 1.5 of zo, dan volstaat het naar de wekelijkse statistieken van sciensano te kijken ook. Kijk naar de meest recente update: https://covid-19.sciensano.be/sites/...e%20update.pdf Pagina 24. Om de vaccin werking te zien moet je natuurlijk kijken naar de dinges "ZONDER EERDERE BESMETTING" he want anders kijken we naar de bescherming door natuurlijke immuniteit, niet vaccinale. Zoals je ziet gaan die allemaal redelijk snel naar beneden de 50% efficientie, en nadien naar heel dicht bij 0. Daarentegen, de bescherming van een natuurlijke infectie blijft redelijk hoog niewaar. Merk op dat bij de minderjarigen, de efficientie nooit hoger dan 25% is gegaan. Het is juist dat voor ziekenhuis opnames, de booster tot 50% efficient is volgens die data. Ik had een publicatie gezien waar het eerder rond de factor 1.5 was, maar goed. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2022 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt zeker een najaarspiek dus die massa vaccinaties gaan dat niet verhinderen. Ze zijn afgestapt van golven tegen te houden.
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 19 september 2022 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn van rapport formaat veranderd zoals ik aangaf in mijn vorige post, en nu is het wat moeilijker om die cijfers van vaccin efficientie na te gaan.
Want als je naar een ouder rapport kijkt, bijvoorbeeld dit: https://covid-19.sciensano.be/sites/...1%20-%20NL.pdf van de eerste helft van juli 2022, dan vinden we bijvoorbeeld, voor ziekenhuis opnames en voor intensieve zorg opnames het volgende. Bij 65+: We zien dat de efficientie van een booster op ziekenhuis opname ongeveer een factor 2 is (dus 50% efficientie) en de efficientie voor IZ opname een factor 3 (dus 66% efficientie). Maar merk op dat de efficientie van gewone vaccinatie (2 spuiten) STERK NEFAST is. Ze hebben dus de negatieve efficientie van de gewone vaccinatie niet eens durven plotten in hun rapport, enkel die van geboosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af wie er in een risico groep zit voor omicron. Maar inderdaad, ALS er een vaccin genomen moet worden, dan toch enkel maar een BA4 BA5 vaccin. Het oude vaccin zou ik onder geen enkel beding nog nemen, om vele redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kunst is dus te weten of het om een aangepast vaccin gaat. Op mijn uitnodiging lees ik dat die mogelijkheid bestaat ![]() Misschien toch niet als eerste in de rij staan voor een spuit. Ik stel het uit tot november. Ik mag mijn datum kiezen tot 26 oktober. |
|
![]() |
![]() |