![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe is het Nederlands van Bertrand? Een duidelijk Franstalig accent.Spreekt een aarzelend Nederlands met geregeld een grammaticale fout. Je hoor zeer goed dat het Frans haar thuistaal is. Dat is duidelijk geen volbloed Vlaamse Minister. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 november 2022 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is meer dan het percentage voor het Blok: 90 procent. Op zijn beurt minder dan het vettigheidspercentage van het Blok: 98 procent. Je vroeg een eerlijk antwoord. Dit is een eerlijk antwoord. Maar kan je er mee leven, dat dit mijn mening is?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand bedanken omdat hij de waarheid spreekt? Rare jongen ben jij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel haar Nederlands natuurlijk wel 24 karaats is vergeleken met het Frans van de Vlaamse ministers. Citaat:
En dat bloed is kennelijk zeer belangrijk in Vlaanderen. Kijk maar naar al die Vlaamse Engelstalige artiesten die niet aflatend worden gepromoot. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() x2
Laatst gewijzigd door Pandareus : 19 november 2022 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat klopt, zeer zeker toch tijdens de campagne maanden in aanloop naar federale verkiezingen.
Citaat:
Een gigantisch verschil lijkt me : vlaams-nationalisme is een politieke mening, racisme is een misdrijf. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besluit blijft wat hierboven staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij de woordvoerder van Zipper ?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow... sorry... excuseer... Ik dacht heel even dat het hier een discussieforum was en dat ik -met permissie- mocht reageren.
![]() Het spijt me dat ik je besloten vergadering stoorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Triestig ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze spreekt beter Nederlands dan de meeste Antwerpenaren.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus nogmaals: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11...exia-bertrand/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2022 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zegt Bertrand letterlijk op 00.30 van die opname "...ik ga me nu in de dossiers duiken..." sic Heel fraai Nederlands volgens het Oosten. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 november 2022 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ze spreekt Nederlands zonder noemenswaardig accent. Mooi Nederlands eigenlijk. Van sommige Antwerpenaren kan men dit niet altijd zeggen. Helaas. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 november 2022 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=4a1HzBhjNuA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zouden de Walen nooit aanvaarden . Wel Bertrand spreekt beter Frans dan Nederlands en zij wordt opgevoerd als een Vlaams Minister. De Vlamingen moeten dit dan weer wel aanvaarden volgens Vivaldi. Go go Open-VLD doe zo maar voort. De rekening zal volgen in 2024. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 november 2022 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() een echte Nederlandstalige zegt "Wij zijn op de vingers getikt voor dit of dat feit " Zulke fouten zal ze nooit in het Frans maken . Waaruit nogmaals blijkt dat zij een Franstalige is ,die nu voor een Nederlandstalige politica moet doorgaan. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 november 2022 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |