![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
en ik spreek niet ijdel, want ik gebruik gods naam niet om iets te verbieden wat hij niet verbood. Citaat:
Citaat:
en nee hij aanbid niet dezelfdeGod. hoe kan jij als ongelovige dat beoordelen. Citaat:
als ik hier iemand veroordeel zegt dat werkelijk niks over mijn zelfoordelen of mijn berouw. die ga ik hier niet neerzetten ik doe liever niet aan zelfverheerlijking.ik doe aan waarheid. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Velen geloven in het monster van Loch Ness, jij ook? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() ik heb geen mening over lochness en yeti, het zou wel kunnen.
ijdel spreken is ook niet wat ik deed. als je niet snapt hoe ik mezelf niet tegenspreek, snap je liefde niet. hoor eens, ik kan 1000 boeken schrijven naar 10000 volkeren en zeggen dit komt van god, maar dat wil nog niet zeggen dat het van god komt, ook al staat de hele geschiedenis met fouthjes erin van mozes tot jezus erin. ook al staat erin dat leugenaars branden in de hel. het blijft dan toch een valse nepgod. het is juist zoals jij denkt dat ik me voordoe wat ik niet ben. hahaha, leg mij eens uit hoe ik tegen mijn geloof inga als ik weiger mijn goede daden hier op te schrijven? nee, mijn moeder niet. En aan God is het oordeel. amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En je weigert niet je goede daden op te schrijven, leer jezelf citeren voor je hier komt forummen. Het oordeel is enkel aan uzelf, probeer nu eens niet je verantwoordelijkheden in dit leven op een ander (lees God in uw geval) af te schuiven en sta recht als een man.
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() dan snap jij niet wat ik zeg.
Nou als het oordeel aan mij is, wat zeur je dan als ik een homo veroordeel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Ja, natuurlijk beoordeel ik homosexualiteit. dat hoort niet. het is onnatuurlijk. het is net als liegen. nee, ik waarschuw slechts, God is de oordeler. Ik wil niet van God te horen krijgen dat ik gewoon met jou mee gedaan heb terwijl ik voor de waarheid moest staan. maarja er staat geschreven:wees niet verbaast als de wereld u haat.
en boedhist, ik veroordeel niet, ik geloof dat ze naar de hel gaan vanwege de ervaringen die mensen hebben geschreven zoals d emonnik die de hel zag. geloof me ik doe alles om ook maar1 van hen te redden van het kwade pad dat geloopt word |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heeft Jezus dit niet gezegd? Indien u met dergelijke standpunten komt aandraven, kunnen we even goed zeggen dat Confusius of Boeddha ook die en die uitspraken niet hebben gedaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de KKK (catechismus van de katholieke Kerk), een door Rome enige tijd geleden uitgegeven geloofsboek dat in bijna alle wereldtalen werd omgezet (paragraaf 1035): Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het tweede dient nog altijd te worden bewezen. En het derde is de reden waarom ik Boeddhist ben en u Christen. Ik word hier echter door Jeshua als "ongelovige" bestempeld ipv andersom, aan hem dan ook om dit onomstotelijk te bewijzen.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respecteer de regels van onze spelling! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de evangeliën is dat van Marcus het oudste. Of hij daarmee de eerste was, weten we niet daar er bijvoorbeeld in Mattheüs wordt verhaald dat er nog andere mensen hebben getracht Jezus' woorden en handelingen neer te schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() katholieke Kerk, orthodoxe Kerk, protestantse Kerk = de christelijke gemeenschap met een katholieke, orthodoxe of protestantse belijdenis katholieke kerk, orthodoxe kerk, protestantse kerk = het gebouw waarin die christelijke gemeenschappen bijeenkomen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat de Kerk, als de behoedster van Gods waarheid, inderdaad mij de waarheid leert omtrent het bestaan van een bestraffende toestand/plaats voor wie zich niet aan Gods geboden hield. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |