Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2004, 14:24   #41
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
de demagogie mag dan 'extreemlinks' lijken, het gevoerde beleid is rechts.
Het gevoerde vreemdelingenbeleid is weldegelijk
extreem-links. Of hoe moet men de regularisatie van massa's illegalen, het invoeren van stemrecht voor migranten, de veel te soepele
snel-Belg-wet, de lakse aanpak van illegale vreemdelingen, het lakse beleid inzake de strijd tegen gezinsherenigingsmisbruik, het gedoogbeleid inzake vreemdelingenjeugdcriminaliteit, enz. anders noemen ?

Citaat:
Overal hetzelfde liedje: besparen op de openbare dienstverlening (huisvuiophaling, openingsuren van de bib, stedelijhk sportcomplex) of een stijging van die dienstverlening (in Mechelen: stijging vand e parkeerprijzen, stijging prijs vand e vuilniszakken, besnoeiing in het budget van de jeugdhuizen).
Onze openbare financiën staan er nu eenmaal slecht voor. Overal waar er kan bespaard worden, moet er dan ook bespaard worden. In plaats van altijd maar dingen te beloven die geld kosten, zouden onze politiekers zich beter eens ernstig beraden over waar er allemaal zoal kan worden op bespaard. Als alternatief voor de stijging van de prijzen van de vuilzakken, zou men er inderdaad wel beter aan doen de ongeschoolde werklozen in ruil voor hun uitkering in te schakelen in de afvalsortering,
-ophaling, en -verwerking.

Ook kan niet worden ontkend dat de massale aanwezigheid van vreemdelingen ons handenvol geld kost, als gevolg van het feit dat vele vreemdelingen maximaal gebruik maken van onze sociale zekerheid en van het OCMW. Ook dat taboe moet dringend doorbroken worden.

Citaat:
Op de Grote Markt in mechelen hebben ze bewust de zitbanken weggehaald om de cafés van klanten te voorzien.
Die zitbanken worden anders toch afgebroken, vaak door allochtone jongeren.

Citaat:
Maar nergens een beleid dat de gewone bewoner (Belg en migrant) ten goede komt.
Inderdaad, het huidige
extreem-linkse vreemdelingenbeleid komt onze gewone bevolking niet ten goede, en legale vreemdelingen die zich niet willen aanpassen, voelen zich hier ook niet gelukkig. Ook zij zouden beter af zijn indien ze de kans zouden krijgen een nieuw leven te beginnen in hun eigen land. Een waterdichte immigratiestop, gekoppeld aan het aanmoedigen van de vrijwillige terugkeer van legale vreemdelingen, zou iedereen inderdaad ten goede komen.

Laatst gewijzigd door Cynicus : 28 december 2004 om 14:27.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 16:22   #42
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Cynicus, met alle respect voor uw intellectueel vermogen, maar ik vind uw post heel lachwekkend omdat het enorm ongeloofwaardig is. Dat u benauwd bent van het 'vreemde' is al langer bekend maar om nu zo'n vaststelling op te bouwen... Zoals u weet zullen we met een enorme vergrijzing zitten. Het probleem is dan dat we te weinig arbeidskrachten zullen hebben om de sociale zekerheid te financiëren. Nu kan ik veel vb. van jonge capabele autochtonen die het 'vuile' werk niet willen aanvaarden. Dat moeten de zwerten maar doen. Ondertussen zitten ze op café, hun sociale zekerheid te verdoen (ik weet waarover ik spreek want ik heb jarenlang in de sociale sector gewerkt). Dan komen diezelfde gastjes klagen van werk voor eigen volk eerst. De hypocrietjes. Nu, voor onze toekomst zullen de 'nieuwe' Belgen heel belangrijk zijn, of u dat nu wil of niet.
Belangrijk??? de nieuwe belgen werken nu al niet, gaan zij dan plots beginnen werken als jij en ik op pensioen zijn om ons pensioentje te bekostigen????
is het daarom dat we langer moeten gaan werken, omdat de nieuwe belgen in het land van melk en honing zitten? waar alles gratis is??? de enige reden waarom de nieuwe belgen eventueel belangrijk kunnen zijn, is om strijdvaardig de wereld te gaan islamitiseren, en vermits allha voor alles zorgt, omdat het allha's wil is zie ik de nieuwe belgen die nu van onze sociale zekerhied komen profiteren zonder er een poot zelf voor uit te steken, ook geen poten uitsteken om onze sociale zekerheid te redden.
dus zit er maar 1 ding op werken tot dat ge er dood bij neervalt
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2005, 22:09   #43
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Cynicus, met alle respect voor uw intellectueel vermogen, maar ik vind uw post heel lachwekkend omdat het enorm ongeloofwaardig is. Dat u benauwd bent van het 'vreemde' is al langer bekend maar om nu zo'n vaststelling op te bouwen... Zoals u weet zullen we met een enorme vergrijzing zitten. Het probleem is dan dat we te weinig arbeidskrachten zullen hebben om de sociale zekerheid te financiëren. Nu kan ik veel vb. van jonge capabele autochtonen die het 'vuile' werk niet willen aanvaarden. Dat moeten de zwerten maar doen. Ondertussen zitten ze op café, hun sociale zekerheid te verdoen (ik weet waarover ik spreek want ik heb jarenlang in de sociale sector gewerkt). Dan komen diezelfde gastjes klagen van werk voor eigen volk eerst. De hypocrietjes. Nu, voor onze toekomst zullen de 'nieuwe' Belgen heel belangrijk zijn, of u dat nu wil of niet.
Over het probleem van de vergrijzing heb ik mij reeds gebogen. Daarvoor zou ik willen verwijzen naar volgend genuanceerd bericht : http://forum.politics.be/showpost.ph...50&postcount=8.
Oud 20 februari 2005, 14:10   #44
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Cynicus, met alle respect voor uw intellectueel vermogen, maar ik vind uw post heel lachwekkend omdat het enorm ongeloofwaardig is.
Wat is er ongeloofwaardig aan mijn gemaakte redenering in mijn openingspost ???? Doe eens een poging om die te ontkrachten !!!!!!!!!!!! Ik denk tenminste vooruit, terwijl u de kop in het zand steekt door aan probleemontkenning te doen.
Oud 22 februari 2005, 19:26   #45
Emitzer
Lokaal Raadslid

Emitzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de
ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's
niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige,
niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. De blanken zouden, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep kunnen worden van de 21-ste eeuw. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn.
Zo voelt ge ook eens hoe het is om gekoloniseerd te worden, weliswaar in de best mogelijke vorm, dus nog geen reden tot klagen.

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]

http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 20:02   #46
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emitzer
Zo voelt ge ook eens hoe het is om gekoloniseerd te worden, weliswaar in de best mogelijke vorm, dus nog geen reden tot klagen.
De meest effectieve methode tegen kolonisatie is die die de Japanners hebben toegepast in Japan. Alle vreemdelingen vlogen buiten en alle Japanners die zich tot het christendom hadden bekeerd werden afgeslacht en vreemdelingen mochten voortaan enkel nog handeldrijven via een kunstmatig aangelegd eiland in de zee.

Zie hoe het met de intolerante Japanners is verlopen in de geschiedenis en vergelijk hiermee de status van de gastvrije en tolerante Indianen vandaag...

Aan ons de keuze: willen we eindigen als de Japanners of als de Indianen?

Laatst gewijzigd door Wreker : 22 februari 2005 om 20:04.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 21:48   #47
Emitzer
Lokaal Raadslid

Emitzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
De meest effectieve methode tegen kolonisatie is die die de Japanners hebben toegepast in Japan. Alle vreemdelingen vlogen buiten en alle Japanners die zich tot het christendom hadden bekeerd werden afgeslacht en vreemdelingen mochten voortaan enkel nog handeldrijven via een kunstmatig aangelegd eiland in de zee.

Zie hoe het met de intolerante Japanners is verlopen in de geschiedenis en vergelijk hiermee de status van de gastvrije en tolerante Indianen vandaag...

Aan ons de keuze: willen we eindigen als de Japanners of als de Indianen?
En denk maar niet dat je met dit zijpaadje de Westerse verantwoordelijkheid ontloopt; je zou op z'n minst kunnen toegeven dat het fout was i.p.v. two wrongs make one right te praktiseren.

[FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki
vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT]

http://www.thetruthseeker.co.uk/
Emitzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2005, 22:42   #48
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En denk maar niet dat je met dit zijpaadje de Westerse verantwoordelijkheid ontloopt; je zou op z'n minst kunnen toegeven dat het fout was i.p.v. two wrongs make one right te praktiseren.
Wie is er over het zijpaadje van de kolonisatie begonnen?
Oud 23 februari 2005, 12:50   #49
WhiteLaw
Banneling

WhiteLaw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het overwegend blanke karakter van Europa (en ook van Amerika) dreigt compleet verloren te gaan. Vooral Europa dreigt totaal ten onder te gaan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Als gevolg van de geografische nabijheid van Afrika en de Arabische wereld, dreigt Europa werkelijk onder de voet te worden gelopen door negers en islamieten. Daar die nieuwkomers maximaal gebruik komen maken van onze sociale voorzieningen, dreigt de welvaartstaat in elkaar te klappen met een snelheid vergelijkbaar met die waarin het communisme in
Oost-Europa en de
ex-USSR indertijd in elkaar is geklapt. Een snelle ineenstorting van de welvaartstaten, gekoppeld aan de aanwezigheid van massa's
niet-Westerse vreemdelingen (waaronder ook vele illegalen) zou wel eens tot zeer zware onlusten kunnen leiden. Het gevaar is niet denkbeeldig dat die vaak ongeletterde, verpauperde, primitieve, vaak jeugdige,
niet-Westerse vreemdelingen zich massaal zouden afreageren op de nog resterende blanke bevolking. De blanken zouden, zeker in Europa, wel eens de meest verdrukte bevolkingsgroep kunnen worden van de 21-ste eeuw. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn.

De enige manier voor de overlevingsstrijd van het blanke ras is het stimuleren van het "gezin", een babyboom onder de blanke bevolking, een verbod op rasvermenging en de terugkeer van alle niet -Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst.
WhiteLaw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2005, 14:20   #50
Kaal
Minister-President

Standaard

We zijn nog maar in 2005. Het is een beetje vroeg om te zien wat er deze eeuw zal gebeuren
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2005, 14:28   #51
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
De enige manier voor de overlevingsstrijd van het blanke ras is het stimuleren van het "gezin", een babyboom onder de blanke bevolking, een verbod op rasvermenging en de terugkeer van alle niet -Europese vreemdelingen naar hun landen van herkomst.
dat is wel heel sterk, ik denk niet dat het zo eenvoudig is om een dreigend gevaar als het oprukkende islamitisme, tegen te houden, door alle niet europeanen uit het land te zetten.
zeker niet nu Turkije op afzienbare tijd tot europa gaat toe treden, het is zekers geen europees land, niet geografisch, nog het beleid in turkije, er wordt aan de oppervlakte wel danig gewerkt om aan de westerse eisen te voldoen, maar de enige reden waarom turkije aan de oppervlakte democratisch is, omdat het leger er toezicht op houd.
het gaat de europeaan heel veel geld kosten als turkije toetreed tot de europeese unie, het is dan meteen het grootste land in de europeese unie, en daarbij het armste, het is een financieele aderlating op economisch vlak.

ik denk dat men met de toetreding van Turkije het paard van troje binnenhaald, want dit wil zeggen dat er ook vrij verkeer van mensen is, als deze allen hun land verlaten, om naar het rijkere westen te komen, komt er ineens een oprukkende golf van islamieten.

wat wel zou helpen denk ik is dat men de islam niet langer erkend als een godsdienst, en daarbij de financiele steun terug intrekt, dat er een repressief beleid komt op enige vorm van onwil tot intergratie, vb het stijgend aandeel aan hoofddoeken op straat, in openbare functie's, het is nu al verboden om u op de openbare weg te tonen in een boerka, maar ik persoonlijk vind ook dat die wet zou moeten uitgebreid worden het verbod op het dragen van een hoofdoek, op de openbare weg, in scholen, in openbare instellingen, en op de pasfoto,

het is aan de andere kant ook waar dat ieder mens vrij is in zijn kleding keuze, maar het mannifest gebruiken van een hoofddoek, past niet in de westerse cultuur, het is op zen zachts gezegd een onderdrukking van de vrouw, die verplicht word om zoiets te dragen, ofwel van de vader, de echtgenoot, of zelfs een broer.
zoiets kan zeker niet getollereerd worden in een vrij land dat Belgie nog altijd is.
Wat men moet vrezen zijn de extreme islamitisten, zij die de westerse wereld verachten, en de rest van zijn volgelingen oproerd om hetzelfde te doen, ik hoor het altijd graag zeggen op flut progamma's als wakker op zondag en de 7de dag, als die imam spreektijd krijgt: het is altijd de schuld van de onverdraagzame samenleving, men moet meer investeren in de moslim jeugd..... en ze beter opvoeden.....blablabla. het is de verantwoordelijkheid van een ouder om zijn kind op te voeden, en als die zich niet aanpast met vb het nederlands als voer taal te gebruiken thuis zowel als in het openbaar dan kan het kind zich ook niet aanpassen, met leermoeilijkheden en achterstand tot gevolg.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 20:17   #52
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Maddox,

Ik ben in Genk opgegroeid en woon er nog.
Hier zit alles door elkaar, moslim, vlaming, chinees,...

Maar ik ga het toch pleiten hier zulle. Naar het buitenland dan wel, hier kun je inderdaad geen kant meer op.
Ah... Genk... De multiculturele hoofdstad van limburg..

Nouja.. "multicultureel" in die mate dat de binnenstad leegloopt wat Vlamingen betreft, en nagenoeg uitsluitend wordt ingevolkt door Arabieren (.... Turken pakken we er maar bij zeker... uit islamitisch perspectief), maar spijtig genoeg ook veel ongelovige negers. Chinezen ben ik er niet vaak tegengekomen echter.

De onlusten waarover de threadstarter zanikt, zijn al jaren bezig in Genk, alles wat blank is wordt weggepest naar de buiten. Ik heb eens cijfers onder ogen gehad dat er jaarlijkse stadsvlucht is van circa 4% van de Vlaamse bewoners, maar desondanks kent Genk een gestage groei (de hoogste van Limburg als ik mij niet vergis)
Oud 25 februari 2005, 21:52   #53
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
zeker niet nu Turkije op afzienbare tijd tot europa gaat toe treden, het is zekers geen europees land, niet geografisch, nog het beleid in turkije, er wordt aan de oppervlakte wel danig gewerkt om aan de westerse eisen te voldoen, maar de enige reden waarom turkije aan de oppervlakte democratisch is, omdat het leger er toezicht op houd.
het gaat de europeaan heel veel geld kosten als turkije toetreed tot de europeese unie, het is dan meteen het grootste land in de europeese unie, en daarbij het armste, het is een financieele aderlating op economisch vlak.

ik denk dat men met de toetreding van Turkije het paard van troje binnenhaald, want dit wil zeggen dat er ook vrij verkeer van mensen is, als deze allen hun land verlaten, om naar het rijkere westen te komen, komt er ineens een oprukkende golf van islamieten.
Wat een hoop onzin op een rij. Ga eens een paar andere bronnen lezen dan de Belang website.
Ga je maar dan ook een beetje verdiepen in Turkije: http://www.nos.nl/nieuws/achtergrond...nie/index.html
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 22:49   #54
Cynicus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg dat eens tegen al die mensen van ons eigen volk die al eens in elkaar geslagen en/of beroofd geworden zijn door vreemde luizen.
Oud 26 februari 2005, 00:24   #55
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zeg dat eens tegen al die mensen van ons eigen volk die al eens in elkaar geslagen en/of beroofd geworden zijn door vreemde luizen.
Het zijn de smeerlappen als die van de CVP en de PVV, de Eyskensen, de Tindemansen en de Declercken en de Decroos, die verantwoordelijk zijn voor de kolonisatie van Europa.

Die fasco's hebben de bevolking nooit verteld wat de islam inhoudt. Ze hebben de gewone mensen al die jaren belogen en bedrogen.

Nu mogen wij, de generaties na hen, hun vuile stront opkuisen.

Laatst gewijzigd door Wreker : 26 februari 2005 om 00:25.
Oud 26 februari 2005, 11:47   #56
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Wat een hoop onzin op een rij. Ga eens een paar andere bronnen lezen dan de Belang website.
Ga je maar dan ook een beetje verdiepen in Turkije: http://www.nos.nl/nieuws/achtergrond...nie/index.html
Ik heb geen pro-turkse websites nodig om te weten dat als jullie wanna-be arabiers thuisland bij de EU komt, half Turkije gaat leeglopen en naar hier komt.

Maar als je denkt dat de grote koloniale strijd hierom reeds beslecht is, dan ben je mis . Ook Marokko wordt aangesproken om bij de EU te komen
Oud 26 februari 2005, 12:23   #57
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen pro-turkse websites nodig om te weten dat als jullie wanna-be arabiers thuisland bij de EU komt, half Turkije gaat leeglopen en naar hier komt.
Die is wel de beste die ik heb gehoord, wanna-be arabieren.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 26 februari 2005 om 12:24.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 12:25   #58
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Maak direct een peiling met: de blanken, de meest bekrompen mensen ter wereld.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 21:22   #59
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Maak direct een peiling met: de blanken, de meest bekrompen mensen ter wereld.
Zo bekrompen dat we door zoveel weg te geven nu zelf in de problemen aan het komen zijn?
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 00:23   #60
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Zo bekrompen dat we door zoveel weg te geven nu zelf in de problemen aan het komen zijn?
En wat hebben wij dan zoal weggegeven?
Welke problemen?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.

Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 27 februari 2005 om 00:23.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be