![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
BTW: net teveel verdienen ? Dan ben je al niet meer arm hoor. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() B. Spiesens schreef :
Citaat:
Ná, we zullen maar zeggen je vakantie, moet je aan een Prof ééns vragen uit te leggen, wat betekent : - afstuderen in de binnenbaan, en : - afstuderen in de buitenbaan. Beste Groeten!
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een elitair systeem zou slecht zijn...heel slecht zijn. Dan zat ik nu te werken ergens in een fabriekske, want mijn ouders kunnen dat niet betalen. Terwijl ik bij de beste studenten van mijn faculteit behoor. Zou dat fair zijn ? Neen, iedereen moet TOEGANG krijgen tot een universiteit, zonder daarvoor diep in het rood te gaan. Een state university in de VS is al onbetaalbaar voor velen (ik ben op de hoogte van de tutition fees) maar langs de andere kant is er daar wel een uitgebreid netwerk van beurzen. Iets dat hier totaal onbreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Btw: Spiessens is met dubbele S ! Mvg Laatst gewijzigd door Bram Spiessens : 28 december 2004 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werken is een oplossing, ik spreek uit ervaring, het is HARD. En uw studieprestaties worden er niet bepaald beter op.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En toch denk ik, na het lezen van een andere reactie van jou, dat jij het levende voorbeeld bent van iemand die het wel aankan. Je bent inderdaad wellicht wel wat slimmer dan je medemens, waardoor een studentenjob voor jou nog haalbaar is. Nog iets, ik besef ook dat heel veel studenten echt op hun geld moeten letten, maar is dat dan hetzelfde dan arm zijn, en niet rond kunnen komen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Feed the world ! (Dit volledig terzijde natuurlijk) Laatst gewijzigd door Bram Spiessens : 28 december 2004 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan word ik inderdaad communist, de dag dat dat gebeurt, want dan is de rijke klasse mijn vijand geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Diploma's van gerenomeerde Amerikaanse universiteiten mogen op de internationale arbeidsmarkt dan wel meer waarde hebben, zijn die mensen dan ook effectief beter opgeleid ? Dat durf ik toch te betwijfelen hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Parlementslid
|
![]() Tavek schreef o.a. :
ook antwoord op je post #53 Citaat:
Uiteraard ! Mag ik je hartelijk danken ! Citaat:
Dat was het enige wat ik met elitair bedoelde ! De studiekosten aan die elitaire universiteiten zijn minstens +$40.000 per jaar nú, MAAR, de industrie ... en uiteindelijk is studeren aan een dergelijke "elitaire" universiteit voor "jan met de pet maar met brains" perfekt mogelijk én zélfs praktisch gratis. Mag ik hopen dat je deze zéér beknopte "uitleg" begrijpt ? Beste Groeten.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 28 december 2004 om 01:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() T.a.v. B. SpieSSens :
buitenbaan : B. Spiessens studeert af ; binnenbaan : Freya, ... , Bruno Tobback studeren af; B. Spiessens heeft de beste studieresultaten én de grootste capaciteiten. Maar wie ... vertrekt het snelst naar de top ? Gesnopen ? Beste Groeten.
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() B. Spiessens vroeg zich af :
Citaat:
Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Trouwens ik denk dat de binnen- en buitenbanen enkel van toepassing zijn op de rechten/economie/pol&soc. De industrie zal nog altijd voor de pas afgestudeerde ingenieur met beste studieresultaten kiezen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de leuke interactie ! Met vriendelijke groeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Het was in die cultuur van verrotting, waarvoor nazi's en communisten even schuldig zijn, waarbij de communisten en SA'ers vechtend over straat rolden, dat de NSDAP de vruchten plukte van de chaos door zichzelf als alternatief te stellen voor de wanorde en anarchie van de democratische staat. En Nazi-Duitsland door een radicaal-linkse groepering uitgeschakeld? De Anjerrevolutie in Portugal radicaal-links? Al die studenten in de Polytechnische school van Athene radicaal-links? Is dat om te lachen bedoelt? Doorheen de ganse geschiedenis heeft extreem-links de voedingsbodem gelegd voor extreem-rechts en vice versa. Je trotskisme nu komen presenteren als "enige remedie" tegen het fascisme is werkelijk te gek voor woorden... |
|
![]() |
![]() |