![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als niemand het idee had om iemand anders zijn leven te bepalen bestond collectivisme gewoon niet.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uw zienswijze wordt hartstochtelijk onderschreven door de taliban.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 22 december 2024 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt geen argument "tegen" dus lieg je maar wat.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Als ouders hun kinderen verplichtingen opleggen, dan past dat binnen de relatie ouder-kind. Een externe partij heeft zich daarmee niet te moeien.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Het is daarom dat ik er altijd op hamer dat onderwijs mee als doel moet hebben om kinderen te leren nadenken. Als DAT niet wordt onderwezen, dan is het geen onderwijs maar conditionering.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Op hun website van de nva wordt gepontificeerd dat een verbod "gewoon gezond verstand is" maar het is de idiotie voorbij. In elke school staan vele tientallen PC's met een scherm en een klavier. Een smartphone is gewoon een klein scherm waar het klavier geïntegreerd is op dat scherm. Dat evidentie dat tijdens de les gestudeerd en dat tijdens het werk gewerkt moet, heeft geen belang meer in deze discussie blijkbaar. Het verbod betekent niet meer dan "dat iets gedaan" werd om het zieltogend niveau van onderwijs op te krikken, terwijl dat verbod er "jack-shit" aan gaat veranderen. Echt waar....
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar begaat u toch een redeneerfout. Zonder leerplicht kan je ze al vanaf 10 jaar als arbeiders inzetten. Niks beter om een kleine te conditioneren. De leerplicht zit conditionering eerder in de weg dan dat ze daartoe bijdraagt.
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Ok, genoteerd.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Geef kinderen leer-recht, en dan staan ze vanaf 10 jaar vijzen vast te draaien in een fabriek. Leg DAT maar eens op een logische manier uit.
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah bon. Ben je er zo ene? De ene na de andere ferme bewering neerpleuren, niet zelden tegen de man, en klagen over 'ad hominem' als je een counterpunch tegen je kop krijgt.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw visie is alles wat niet libertair is, fascistisch. Met een dergelijke zwart wit visie is discussie niet mogelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen verdraagt ge geen tegenwerpingen. CONCLUSIE: er zijn heel wat kosten aan jouw wijze van redeneren. Silver lining: als zelfverklaarde trotse individualist zult ge die reparaties blijkbaar zelf bekostigen. Dat is positief.
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik lees nu ook al dat schoolplicht facisme is volgens u Sorry, maar als topic starter gaat u hier uw bord moeten leeg eten Maar ook dat zal facisme zijn zeker? Een kind verplichten zijn bord leeg te eten Ik zou niet teveel meer in mijn bord scheppen Er komt geen dessert
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 22 december 2024 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Dus schoolplicht is de hoeksteen van facisme volgens u
Ik denk dat meisjes in Afghanistan dolgraag zouden leven onder dergelijk facisme Maar als schoolplicht facisme is Dan is schoolverbod die meisjes een vrijer leven geven? Want u verbied ze om in contact te komen met facisme , dus een goede zaak
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 22 december 2024 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Demir wilde minister worden van onderwijs om zo de facistische schoolplicht te behouden Hoe dat u daar niet zelf is opgekomen
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten vanzelfsprekend allemaal kunnen in de klas of anders is het fascistisch. En de lijst is niet limitatief.
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als een rooie iedereen verplicht zich op de sluiten en verplicht een spuit te laten zetten Maar als een gele ergens een eenrichtingsverkeer invoert in een gemeente Dan moet het wel facisme zijn zeker
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk vooral dat hij hier een topic heeft opgestart zonder eens 5 seconden na te denken. Nu wordt hij door letterlijk iedereen met zijn neus op de onnozelheid van zijn stelling gedrukt. En nu gaat het van kwaad naar erger omdat hij zijn blunder niet wil toegeven
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |