![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Raf, besef je wel goed wat je allemaal zegt? Of ben je gewoon voor alles wat homo-zijn aangaat? Stop aub met alles zo te verdedigen, je maakt zo het hele homo-gebeuren ten schande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kom niet in de Key West, niet voor m'n zogezegde lusten bot te vieren, noch een gesprek aan te knopen, dat doe ik wel met andere mensen, een café vind ik dan ook niet bepaald de plek om een zinnig gesprek te voeren met een vreemde. Die afkeer en dat ze het graag zullen horen interesseren me voor geen meter hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp best dat jij niet blij bent met die zaken, blijkbaar heb jij een wens een droom en die wil je vervullen. Kan best zijn dat jij die uitzondering op de regel zal zijn ook. Maar wat met je partner?
Er is een groot verschil tussen "zorgen" voor een kind waar je van houdt en hebben van een kind waar je voor zorgt. Je kan dat niet uitleggen eigenlijk. Ik ben nu zelfs al grootvader en weet stilletjes aan waarover ik bezig ben. Je eigen kind dat is een stuk van jezelf dat je ziet. Je ziet werkelijk je eigen jeugd opnieuw, bijna een kloon zou ik durven zeggen en bij een kind van een ander kan dat niet. Het zijn niet die nieuwe mooie kleren die tellen of die spaarboek of een warm huis en school. Het is dat gevoel! Trouwens dat moet wederzijds zijn hé, die kleine moet datzelfde voelen en die stamp je dat niet in zijn hoofdje hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je op je site gelogen, of ben je hier aan het liegen? Ik gok op het laatste...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 januari 2005 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen die adoptie van hetero ook als je tussen de lijntjes gelezen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je komt ooit nog wel tot een andere mening, dat staat vast!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat de kinderen het laatste kiezen en meestal eerst verhaaltjes en fantasietjes moeten horen hebben van hoe mooi en hoe goed het zal worden. jammer genoeg zit in weeskinderen een dikke commerce. In een weeshuis laten is natuurlijk ook niet zo leuk en toch als je later aan die kinderen daar iets over vraagt vonden ze dat nog zo slecht niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat zou ik daar trouwens moeten doen? Ik heb al bijna 4 jaar een relatie... En dan nog, de KW zou wel de laatste plek zijn waar ik een lief ga zoeken, zo zielig ben ik niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ben je eigenlijk nog van zin van op de on topic argumenten te reageren? jouw uitgaansleven interesseert mijn namelijk totaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mijn vraag is eigenlijk of de problematiek rond homo/lesbo adoptie zich wel stelt....
hetero koppels hebben het nu al zeer moeilijk om een kind te kunnen adopteren, je moet kunnen bewijzen dat je een goed huwelijk hebt, dat je financieel voldoende kunt instaan voor het kind.... het is zelfs zo dat vele hetero koppels die aan die voorwaarden voldoen nog jaren moeten wachten voor ze een kind kunnen adopteren omdat er gewoon te weinig adoptiekinderen zijn..... waarom zou men dan dingen gaan uittesten door kinderen in onnatuurlijke omgevingen te plaatsen terwijl er voldoende natuurlijke omgevingen zijn die perfect kunnen instaan voor het welzijn van het kind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als je een kind adopteert is dat omdat je dat kind gelukkig wilt maken en niet jezelf door jezelf een kind te 'schenken'. Met een auto of een kat doe je dat wel. Daar wordt je zelf gelukkig van en who cares dat die kat niet gelukkig is en die auto kan al helemaal niet denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
verder rammelt je redenering langs alle kanten. je moet helemaal niet hopen dat het goed afloopt, er werden namelijk al heel wat kinderen in een holebigezin te zijn groot gebracht, en die blijken daar geen hinder van te ondervinden, zolang ze maar door goede ouders zijn opgevoed. zoals je zegt gaat het inderdaad om het kind. en wat blijkt nu, er worden heel wat kinderen door holebi's opgevoed, maar hun situatie is niet wettelijk geregeld. indien de wettelijke ouder bv overlijdt, kunnen die kinderen niet bij de andere ouder blijven. het kind wordt op deze manier, op de moment dat het zijn familie het hardste nodig heeft, aan zijn omgeving ontrokken. en dat allemaal omdat mensen als jij denken dat adoptie onnatuurlijk is. proper! en mag ik uit bovenstaande opmaken dat volgens jouw hetero's kinderen adopteren om ze gelukkig te maken, terwijl homo's dit doen om zichzelf 'een kind te schenken'? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Geen persoonlijke aanvallen aub. Arnold. Laatst gewijzigd door Arnold : 14 januari 2005 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |