Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2005, 23:26   #41
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Raf, besef je wel goed wat je allemaal zegt? Of ben je gewoon voor alles wat homo-zijn aangaat? Stop aub met alles zo te verdedigen, je maakt zo het hele homo-gebeuren ten schande.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2005, 23:29   #42
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Raf, besef je wel goed wat je allemaal zegt? Of ben je gewoon voor alles wat homo-zijn aangaat? Stop aub met alles zo te verdedigen, je maakt zo het hele homo-gebeuren ten schande.
Ik verdedig niet alles wat homo-zijn aangaat. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om iemand als jij als een baksteen te laten vallen bijvoorbeeld. Ik verdedig gelijke rechten voor homoseksuelen en als je ook maar twee met elkaar communicerende hersencellen in dat geschoren hoofdje van je had, zou je dat ook doen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2005, 23:33   #43
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Heeft hij helemaal gelijk? Homoseksuelen zijn per definitie niet in staat om iets of iemand anders lief te hebben dan zichzelf? Me dunkt dat je juist erg op je plaats bent bij "al dat intellect" in de Key West. Goed genoeg om je lusten even op bot te vieren, maar niet om een zinnig gesprek mee aan te knopen, dat volkje, nietwaar? Ze zullen het graag horen... Ik krijg hoe langer hoe meer een afkeer van je.
Dat heeft hij niet gezegd. Het is toch ook niet dat als ik iemand lief heb dat hij of zij dan plots in een betere situatie verkeert. Nogal egoistisch ben je dan...

Ik kom niet in de Key West, niet voor m'n zogezegde lusten bot te vieren, noch een gesprek aan te knopen, dat doe ik wel met andere mensen, een café vind ik dan ook niet bepaald de plek om een zinnig gesprek te voeren met een vreemde.

Die afkeer en dat ze het graag zullen horen interesseren me voor geen meter hoor.
Oud 13 januari 2005, 23:35   #44
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik verdedig niet alles wat homo-zijn aangaat. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben om iemand als jij als een baksteen te laten vallen bijvoorbeeld. Ik verdedig gelijke rechten voor homoseksuelen en als je ook maar twee met elkaar communicerende hersencellen in dat geschoren hoofdje van je had, zou je dat ook doen.
*geeuw* ikke slapen, tot morgen ofzo.
Oud 13 januari 2005, 23:35   #45
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik begrijp best dat jij niet blij bent met die zaken, blijkbaar heb jij een wens een droom en die wil je vervullen. Kan best zijn dat jij die uitzondering op de regel zal zijn ook. Maar wat met je partner?
Er is een groot verschil tussen "zorgen" voor een kind waar je van houdt en hebben van een kind waar je voor zorgt. Je kan dat niet uitleggen eigenlijk. Ik ben nu zelfs al grootvader en weet stilletjes aan waarover ik bezig ben. Je eigen kind dat is een stuk van jezelf dat je ziet. Je ziet werkelijk je eigen jeugd opnieuw, bijna een kloon zou ik durven zeggen en bij een kind van een ander kan dat niet. Het zijn niet die nieuwe mooie kleren die tellen of die spaarboek of een warm huis en school. Het is dat gevoel!
Trouwens dat moet wederzijds zijn hé, die kleine moet datzelfde voelen en die stamp je dat niet in zijn hoofdje hoor.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2005, 23:39   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heeft hij niet gezegd. Het is toch ook niet dat als ik iemand lief heb dat hij of zij dan plots in een betere situatie verkeert. Nogal egoistisch ben je dan...
Ja, dat is nu PRECIES wat hij zegt.

Citaat:
Ik kom niet in de Key West, niet voor m'n zogezegde lusten bot te vieren, noch een gesprek aan te knopen, dat doe ik wel met andere mensen, een café vind ik dan ook niet bepaald de plek om een zinnig gesprek te voeren met een vreemde.
Van je "look'n'meet"-site:
Citaat:
Ik ga uit naar: La Demence-Discotheek(Brussel), Red & Blue-Discotheek(Antwerpen), Reflex-Discotheek(Westerlo), Silo-Discotheek(Leuven), Versuz-Discotheek(Hasselt), Atmoz-Discotheek(Turnhout), Key West-Bar / Cafe(Leuven)
http://www.looknmeet.com/stephen

Heb je op je site gelogen, of ben je hier aan het liegen? Ik gok op het laatste...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 13 januari 2005, 23:41   #47
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ik begrijp best dat jij niet blij bent met die zaken, blijkbaar heb jij een wens een droom en die wil je vervullen. Kan best zijn dat jij die uitzondering op de regel zal zijn ook. Maar wat met je partner?
Er is een groot verschil tussen "zorgen" voor een kind waar je van houdt en hebben van een kind waar je voor zorgt. Je kan dat niet uitleggen eigenlijk. Ik ben nu zelfs al grootvader en weet stilletjes aan waarover ik bezig ben. Je eigen kind dat is een stuk van jezelf dat je ziet. Je ziet werkelijk je eigen jeugd opnieuw, bijna een kloon zou ik durven zeggen en bij een kind van een ander kan dat niet. Het zijn niet die nieuwe mooie kleren die tellen of die spaarboek of een warm huis en school. Het is dat gevoel!
Trouwens dat moet wederzijds zijn hé, die kleine moet datzelfde voelen en die stamp je dat niet in zijn hoofdje hoor.
En dat geldt alleen voor kinderen die door homoseksuelen geadopteerd worden? Niet voor kinderen die door een heteroseksueel koppel geadopteerd worden? Zie je zelf niet dat je onzin vertelt?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 13 januari 2005 om 23:42.
Oud 13 januari 2005, 23:48   #48
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben tegen die adoptie van hetero ook als je tussen de lijntjes gelezen hebt.
Oud 13 januari 2005, 23:49   #49
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je komt ooit nog wel tot een andere mening, dat staat vast!
Oud 13 januari 2005, 23:49   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben tegen die adoptie van hetero ook als je tussen de lijntjes gelezen hebt.
Oké, dan is je houding tenminste consequent. Onbegrijpelijk, maar consequent...

Citaat:
Oud 13 januari 2005, 23:49   #51
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je komt ooit nog wel tot een andere mening, dat staat vast!
Dat zou me ten zeerste betwijfelen. Ik ben te oud geworden om nog vaak te laten ompraten

Citaat:
Oud 13 januari 2005, 23:52   #52
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het probleem is dat de kinderen het laatste kiezen en meestal eerst verhaaltjes en fantasietjes moeten horen hebben van hoe mooi en hoe goed het zal worden. jammer genoeg zit in weeskinderen een dikke commerce. In een weeshuis laten is natuurlijk ook niet zo leuk en toch als je later aan die kinderen daar iets over vraagt vonden ze dat nog zo slecht niet.
Oud 14 januari 2005, 09:54   #53
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja, dat is nu PRECIES wat hij zegt.

Van je "look'n'meet"-site:

http://www.looknmeet.com/stephen

Heb je op je site gelogen, of ben je hier aan het liegen? Ik gok op het laatste...
Hmz, ook al eens gekeken van wanneer die site is? 2000 als ik me niet vergis. Dat is 5 jaar geleden dat ik dat erop gezet heb, geloof me maar, ik kom niet in de KW.
Wat zou ik daar trouwens moeten doen? Ik heb al bijna 4 jaar een relatie... En dan nog, de KW zou wel de laatste plek zijn waar ik een lief ga zoeken, zo zielig ben ik niet.
Oud 14 januari 2005, 10:04   #54
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

ben je eigenlijk nog van zin van op de on topic argumenten te reageren? jouw uitgaansleven interesseert mijn namelijk totaal niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2005, 10:06   #55
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

mijn vraag is eigenlijk of de problematiek rond homo/lesbo adoptie zich wel stelt....

hetero koppels hebben het nu al zeer moeilijk om een kind te kunnen adopteren, je moet kunnen bewijzen dat je een goed huwelijk hebt, dat je financieel voldoende kunt instaan voor het kind....
het is zelfs zo dat vele hetero koppels die aan die voorwaarden voldoen nog jaren moeten wachten voor ze een kind kunnen adopteren omdat er gewoon te weinig adoptiekinderen zijn.....

waarom zou men dan dingen gaan uittesten door kinderen in onnatuurlijke omgevingen te plaatsen terwijl er voldoende natuurlijke omgevingen zijn die perfect kunnen instaan voor het welzijn van het kind.
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2005, 10:13   #56
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ben je eigenlijk nog van zin van op de on topic argumenten te reageren? jouw uitgaansleven interesseert mijn namelijk totaal niet.
Heb ik geprobeerd tot ik die dingen rond m'n hoofd geslingerd kreeg... Kzou ook liever OnT reageren.
Oud 14 januari 2005, 10:22   #57
ingenious

Standaard

Citaat:
Heb ik geprobeerd tot ik die dingen rond m'n hoofd geslingerd kreeg... Kzou ook liever OnT reageren.
wie houd je tegen? op de eerste anderhalve bladzijden staan genoeg redenen en argumenten pro homo-adoptie. jij hebt onze punten nog niet echt weerglegd, ik zou bijna beginnen denken dat je het niet kan.

Citaat:
Oud 14 januari 2005, 10:41   #58
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
wie houd je tegen? op de eerste anderhalve bladzijden staan genoeg redenen en argumenten pro homo-adoptie. jij hebt onze punten nog niet echt weerglegd, ik zou bijna beginnen denken dat je het niet kan.
Ik heb misschien niet op alles gereageerd, dit forum is dan ook geen full-time job voor mij ofzo. Er zijn nog wel mensen die anti homo-adoptie zijn, en de belangrijkste reden is dat het onnatuurlijk is. Het is een door de mens gecreëerde situatie waar je maar van kan hopen dat het allemaal goed loopt. Maar het gaat hier om een kind hé, niet over een auto of een kat die je koopt...
Als je een kind adopteert is dat omdat je dat kind gelukkig wilt maken en niet jezelf door jezelf een kind te 'schenken'. Met een auto of een kat doe je dat wel. Daar wordt je zelf gelukkig van en who cares dat die kat niet gelukkig is en die auto kan al helemaal niet denken.
Oud 14 januari 2005, 10:54   #59
ingenious

Standaard

Citaat:
Ik heb misschien niet op alles gereageerd, dit forum is dan ook geen full-time job voor mij ofzo. Er zijn nog wel mensen die anti homo-adoptie zijn, en de belangrijkste reden is dat het onnatuurlijk is. Het is een door de mens gecreëerde situatie waar je maar van kan hopen dat het allemaal goed loopt. Maar het gaat hier om een kind hé, niet over een auto of een kat die je koopt...
Als je een kind adopteert is dat omdat je dat kind gelukkig wilt maken en niet jezelf door jezelf een kind te 'schenken'. Met een auto of een kat doe je dat wel. Daar wordt je zelf gelukkig van en who cares dat die kat niet gelukkig is en die auto kan al helemaal niet denken.
waarom is dat onnatuurlijk? kan je dat even uitleggen voor mij?

verder rammelt je redenering langs alle kanten. je moet helemaal niet hopen dat het goed afloopt, er werden namelijk al heel wat kinderen in een holebigezin te zijn groot gebracht, en die blijken daar geen hinder van te ondervinden, zolang ze maar door goede ouders zijn opgevoed.

zoals je zegt gaat het inderdaad om het kind. en wat blijkt nu, er worden heel wat kinderen door holebi's opgevoed, maar hun situatie is niet wettelijk geregeld. indien de wettelijke ouder bv overlijdt, kunnen die kinderen niet bij de andere ouder blijven. het kind wordt op deze manier, op de moment dat het zijn familie het hardste nodig heeft, aan zijn omgeving ontrokken. en dat allemaal omdat mensen als jij denken dat adoptie onnatuurlijk is. proper!

en mag ik uit bovenstaande opmaken dat volgens jouw hetero's kinderen adopteren om ze gelukkig te maken, terwijl homo's dit doen om zichzelf 'een kind te schenken'? het is niet omdat jij niet voor kinderen wil zorgen, dat er daarom geen homoparen zijn die dat wel willen.

Citaat:
Oud 14 januari 2005, 11:13   #60
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hehe, zoals je ziet stephen heb je hier een dikke steen in de linkse kikkerpoel gesmeten! Homoadoptie is zo één van de nieuwe dogma's van politiek-correct links! Ik heb hier al talloze keren met argumenten en feiten aangetoond dat homo-adoptie nefast is voor kinderen, maar zoals je ziet negeren ze je dan en beginnen ze gewoon enkele maanden opnieuw! Veel moed, maar ik voorspel dat je geen van deze gescleroceerde hokjesdenkers zal overtuigen zelf al ben je zelf homo (integendeel ze zullen alles doen om je hier weg te jagen om zo het beeld te bewaren dat perverten *knip* de enige woordvoerders zijn van de hele holebi-gemeenschap!)

Geen persoonlijke aanvallen aub.

Arnold.

Laatst gewijzigd door Arnold : 14 januari 2005 om 11:49.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be