![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 13 januari 2005 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() OK, wat is een Godsdienst en wat niet, eerlijkheidshalve heb ik het woordje religie opgezocht in Wikipedia, eenvoudigweg omdat die dat beter verwoorden dan ik dat kan. Waarschijnlijk zou jij mij anders toch weer opmerkzaam maken op een hiaatje in mijn 'definitie" ![]() religie volgens wikipedia Volgens mij wordt dat verder ook maatschappelijk bepaald. Als er genoeg draagkracht is dan wordt dat geaccepteerd. En nee, ik geef geen opening voor sektes hier, Baghwan had ook veel volgelingen, daar was sprake van hersenspoelingen, isolement en dwang. Ik kan je wikipedia aanraden om de definitie van sektes op te zoeken ![]() Mijn controleargument dient als antwoord op het VB, zij willen zo graag controleren, wel op deze manier kan dat alleen m.i.. Is dat een volledig correct manier? Neen, maar misschien wel de beste van 2 kwaden. Feit is dat moslims hier nu bijdragen, via hun belastingen, voor het onderhoud van de kerk edm. Het lijkt me dan ook niet meer dan fair dat zij dezelfde rechten krijgen. En voor mijn part alle andere erkende religies ![]() Citaat:
Was dat ook niet het lot van de eerste Christenen trouwens? ![]() Heel die verplaatsingstheorie van de moskeeën doet mij zo'n beetje aan het sluiten van discotheken denken. Nee, ik heb er niks op tegen dat mensen thuis feestjes bouwen. Ik denk echter wél dat er een probleem kan zijn als we de jeugd dwingen van privé-afterparties te houden net omdát ze nergens meer terecht kunnen. De sociale controle is zoek dan. Ik heb meer zoiets van leven en laten leven en stop het betuttelen. Neemt niet weg dat, als we subsidies geven aan moskeeën, we dus wel voorwaarden kunnen stellen zoals een zeker % moet gespendeerd worden aan het opleiden van Belgische Imans die de streektaal spreken. Dat is voor mij niet betuttelend maar gezond verstand ![]() Citaat:
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 13 januari 2005 om 21:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is altijd plaats voor verbetering, sommige, zelf SPa politici, hebben zich daar ook al over uitgesproken. Daar ben ik het wel mee eens.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel heel simpel; omdat België de uitvalbasis is waar men gerust gelaten wordt om zijn snode plannen te verwezelijken, en uit te broeien. Uw vergelijking gaat niet op. Of het nationalisten zijn, of niet. Het is alleen de moslim welke met zo een eenzijdige dodelijkheid opereert. De IRA , ebn zijn tegenhanger verwittigen nog op voorhand. Zelfs de ETA verwittigd. Deze nationalisten willen alleeen het systeem treffen. De moslim wil de ongelovige dood. Ga maar eens tussen die zakkewassers werken in hun land. U zal direct weten hoe ze denken over de ongelovige. En degen die hier geboren worden zitten tussen de 2 culturen, en zijn een gemakkelijke prooi voor het extremisme. Ze worden in de watte gelegd door de regering/ Dus zelfs de regering zegt dat ze anders zijn. Ze krijgen een speciale premie om een voetballub op te richten, alleen bestaand uit allochtonen: een speciale behandeling geeft speciale mensen! Bij de nieuwkomeres zijn ze geen echte gelovigen meer. En de nieuwkomers zijn bij de nieuwe belgen, maar boeren. Dus ze willen zich beiden bewijzen voor de andere broeders, en ga zo maar verder. Wanneer de immigatie niet stopt gaat het steeds van kwaad naar erger gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tuurlijk zijn alle moslims gelijk. Men zegt mij altijd maar dat alle mensen gelijk zijn dus, telt dit ook voor moslimmensen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk zijn mensen niet gelijk, maar als ik dat zeg dan valt men over mij heen en ben ik ne racist enzo...
Ik denk dat elke "goede" moslim wel een extremist is... Of moet ik zeggen elke diepgelovige moslim wel een extremist is...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar van deze mag U mij hele karrevrachten leveren. Deze extremisten die GRATIS in de hospitalen , de zieken verzorgden dag en nacht. Dat zijn Katholieke extremisten. Van die andere moslimextremisten heb ik alleen gehoort, terug 50 doden bij een zelfmoord. Teru 2000 doden bij de TWIN towers , enz. enz... Men moet stekeblind zijn, ofwel geheel achterlijk, om de MOGELIJK ook maar te creeëren van een uitbreiding van dit soort extremisme. O,kruid trekt men met wortel en al uit. ook al zijn de bloemen nog zo mooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn de geldwolven welke ten strijde zijn getrikken tegen de president die niet meer in de pas wilde lopen. Het is niet omdat men schreeuwt "God bless Amerika", dat dit de katholieken zijn. Hitler schreewde ook steeds "Gott Mit Uns", maar hij was zeker geen katholiek. ( en ik ook niet, moest u dat soms denken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Willekeur, willekeur als basis van het denken. Waarom haalt u geen negatieve katholieke extremen aan? Zoals bijvoorbeeld de aanslagen op abortusklinieken in de VS,
Ik kan dat niet vergeljken. Deze aanvallen, welke ik afkeur zijn gerichte aanvallen. Ze zijn doelgericht. De moslimtereur is daarintegen een willekeurig gericht proces. Waaraan men kan zien, dat de moslim, hoegenaamd geen enkel respect heeft voor gelijk welke mens. Ook niet voor hun eigen moslimbroeders. De tsunami, waar men dezer dagen met rond de oren wordt geslagen, heeft nog geen enkele gift van hun moslimbroeders mogen ontvangen. Alleen wij, de niet moslims trekken ons het lot aan van de MENSEN, moslims of niet. Maar heden ten dage wordt de moslim op alles voorgetrokken. 170.000 doden. Een ramp! Inderdaad een ramp! Men is aan het geld inzamelen langs alle kanten. Maar de ramp in Bangladesch, 300.000 doden. 1 dag op Tv geweest, en ze konden hun misserie zelf oplossen. Maar ja natuurlijk, dat waren maar hindoe's he! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |