Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2003, 19:50   #41
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moi
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Mijn voorstel om de moslimwereld op de knieën te krijgen:

Eerst

1. Alle moslims in Europa die zich niet willen assimileren terugdrijven naar hun landen van herkomst.

Vervolgens

2. Cordon sanitaire rond de moslimwereld:

a. geen personenvervoer via vliegtuigen/schepen/andere voertuigen van en naar moslimlanden;
b. volledige economische boycot van ALLE producten uit moslimlanden;
c. volledig exportverbod naar moslimlanden;
d. verzekering van a,b,c door landen die het cordon doorbreken met militaire middelen tot de orde te roepen.

Tenslotte

3. Wachten tot een Arabische Gorbatschov opstaat.

Volgens mij kunnen we enkel op deze manier het islamprobleem in de 21ste eeuw en later het hoofd bieden.
Wat ik niet begrijp:

U wil landen die het cordon zouden doorbreken militair tot de orde dwingen, zou het niet logischer zijn geen cordon uit te vinden en gewoon de Arabische wereld zélf militair tot de orde dwingen?
Als bvb de Amerikanen zoiets zouden willen proberen, zou ik daar vroeger niet veel tegen ingebracht hebben. Maar na de blunderingen in Irak zeg ik tegen dat nachtmerriescenario "Neen Bedankt"!

Stel je voor dat de Amerikanen de Egyptenaren gaan aansporen om alle tempels en pyramides met de grond gelijk te maken en het museum van Caïro te brandschatten.

Ik moet er liefst niet aan denken.

Het westen moet vooral laten zien dat het haar menens is met het veroordelen van de islam. De islam moet door een soort internationaal UNO-tribunaal officieel veroordeeld en de beoefening en verspreiding ervan moet door de internationale gemeenschap verboden worden.

Pas dan zullen de moslims in de wereld beginnen nadenken. Zie wat in Irak gebeurt. Daar hebben de meutes nu lot in eigen handen. toch kiest de overgrote meerderheid voor de geïnstitutionaliseerde achterlijkheid.

Het westen moet tegen de islam dezelfde houding aannemen als destijds tegen het nazisme en het communisme. Vervolgens DE VIJS EROP. En dan afwachten tot de moslims in hun eigen rottigheid stikken.

De bevrijding van de moslims moet van binnenuit komen. Maar wij kunnen - door een consequente houding - daar wel een klein handje bij helpen.

Als iemand met een zwaar psychologisch probleem zit moet hij eerst beseffen dat hij ernstig ziek is. Zolang hij dat zelf niet wil zien is het zinloos om hem te trachten te genezen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 19:53   #42
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
In om het even welk moslimland zal er een democratie bestaan als de olifanten kunnen vliegen...
Oud 1 mei 2003, 19:56   #43
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
In om het even welk moslimland zal er een democratie bestaan als de olifanten kunnen vliegen...
Is Disneyland ook al een moslimland?
Oud 1 mei 2003, 20:06   #44
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Ook hier is de invasie blijkbaar begonnen!

7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 21:31   #45
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
M

1. Alle moslims in Europa die zich niet willen assimileren terugdrijven naar hun landen van herkomst.
2. Cordon sanitaire rond de moslimwereld
.
Zuiver racistische praat. Ik stuur het door naar het Centrum Leman. Sorry.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2003, 21:40   #46
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
M

.
Centrum Leman, is dat de SS van de anti-racisten?
Oud 1 mei 2003, 21:40   #47
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Doomy schreef:
Citaat:
Geloof het of geloof het niet, maar er werden al eksperimenten gedaan met auto's die op slaolie of frietvet reden. Naar het schijnt hadden die auto's een frietluchtje. Maar als je die Arabieren en hun olie zo verafschuwt moet je die nadelen er maar bijnemen.
O ik geloof je, maar waar ga je voldoende planten kweken om alle auto”s op slaolie te laten rijden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2003, 07:38   #48
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
M

.
Belachelijk.
Kraak dat gewoon zelf af.
Trouwens wat is er racistisch aan een cordon sanitaire?
Dat is net als voor het VB een afspraak vooraf waaraan jij en/of je gelijkgestemden zich al dan niet aan houden.
Voorzichtig zijn en niet in eigen vinger snijden.................
Oud 2 mei 2003, 07:55   #49
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
M

.
En ik die dacht dat iedereen in België die in politiek geïnteresseerd was dit forum volgde.

Oud 2 mei 2003, 07:57   #50
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Ook hier is de invasie blijkbaar begonnen!

Ja, 40 jaar geleden om precies te zijn.

Oud 2 mei 2003, 10:34   #51
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is net als voor het VB een afspraak vooraf waaraan jij en/of je gelijkgestemden zich al dan niet aan houden.
a. Ik ben tegen het cordon sanitaire rond het VB. Het beste middel om ze in te dijken is hen mee aan de macht te laten komen. De proteststemmers zullen rap van kamp veranderen.

b. Een 'cordon sanitaire' is een mooie verbloeming van racisme : een groep medemensen wordt 'anders' bejegend. Meer bepaald denigrerend.

c. Als ik hier voorzichtig zou schrijven dat de Joden zelf misschien aanleiding zouden kunnen geweest zijn voor het anti-semitisme door zich doorheen de geschiedenis als 'uitverkoren volk' tamelijk superieur te gedragen, dan krijg ik ook een klacht van het centrum Leman in mijn bus. Nochtans doe ik niet meer dan Joodse schrijvers zelf citeren.

Maar wie de hele moslimwereld in het defensief wil drukken moet niet twijfelen aan een klacht vanuit de moslimwereld. Reken maar dat Abou-Jahjah dit meeleest. Hij zorgde al voor de sluiting van het GVA-forum in oktober vorig jaar. Op ongeveer dezelfde gronden.
Oud 2 mei 2003, 11:10   #52
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
a. Ik ben tegen het cordon sanitaire rond het VB. Het beste middel om ze in te dijken is hen mee aan de macht te laten komen. De proteststemmers zullen rap van kamp veranderen.

b. Een 'cordon sanitaire' is een mooie verbloeming van racisme : een groep medemensen wordt 'anders' bejegend. Meer bepaald denigrerend.

c. Als ik hier voorzichtig zou schrijven dat de Joden zelf misschien aanleiding zouden kunnen geweest zijn voor het anti-semitisme door zich doorheen de geschiedenis als 'uitverkoren volk' tamelijk superieur te gedragen, dan krijg ik ook een klacht van het centrum Leman in mijn bus. Nochtans doe ik niet meer dan Joodse schrijvers zelf citeren.

Maar wie de hele moslimwereld in het defensief wil drukken moet niet twijfelen aan een klacht vanuit de moslimwereld. Reken maar dat Abou-Jahjah dit meeleest. Hij zorgde al voor de sluiting van het GVA-forum in oktober vorig jaar. Op ongeveer dezelfde gronden.
[size=6]Al wat de joden is overkomen is grotendeels hun eigen schuld.[/size]

Oud 2 mei 2003, 16:09   #53
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

[size=6]Al wat de joden is overkomen is grotendeels hun eigen schuld.[/size]

Hehe, stoker.
Oud 2 mei 2003, 18:34   #54
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Zoals ik al schreef.

Darwin is een oproerkraaier. Een mediageile raddraaier.

Shame on you.
Oud 2 mei 2003, 19:21   #55
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het cordon sanitaire is enkel een PRE-electorale afspraak, een gentle-men's-agreement.
Bepaalde partijen beloven om niet te besturen met het blok, en dat is ieders goed recht.
Ben jij tegen dit 'programmapunt', dan staat er jou slechts één mogelijkheid open, zo dat de inzet van je stem is..........
Het heeft niks met racisme te maken, daar er niemand op raciaal criterium benadeeld wordt.
Oud 3 mei 2003, 04:40   #56
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al schreef.

Shame on you.
Ach, maak je er niet al te druk over. Darwin zet graag een grote bek op vanachter zijne PC, maar als het op daden aankomt laat hij liever anderen het vuile werk doen. Ik heb hem als eens geschreven dat niemand hem belet om zelf een militaire training te gaan volgen en zelf te gaan vechten als hij zo graag oorlogje speelt. Maar meneer vindt supporteren vanaf de zijkant blijkbaar gemakkelijker. Zelf de handen uit de mouwen steken is blijkbaar te moeilijk voor hem.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 04:46   #57
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
Zoals ik al schreef.

Shame on you.
Ach, maak je er niet al te druk over. Darwin zet graag een grote bek op vanachter zijne PC, maar als het op daden aankomt laat hij liever anderen het vuile werk doen. Ik heb hem als eens geschreven dat niemand hem belet om zelf een militaire training te gaan volgen en zelf te gaan vechten als hij zo graag oorlogje speelt. Maar meneer vindt supporteren vanaf de zijkant blijkbaar gemakkelijker. Zelf de handen uit de mouwen steken is blijkbaar te moeilijk voor hem.
En groot gelijk heeft hij. Ik laat ook liever de anderen het vuil werk doen. Dat heeft niets met consequentie te maken, alles met intelligentie.
Oud 3 mei 2003, 04:50   #58
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
En groot gelijk heeft hij. Ik laat ook liever de anderen het vuil werk doen. Dat heeft niets met consequentie te maken, alles met intelligentie.
Ja, ja, ik ken dat argument: "Er zijn nu eenmaal mensen die denken en mensen die uitvoeren". En ook nog: "Wij mogen geen persoonlijke risiko's lopen, want daar zijn wij vééééél te belangrijk voor". Het zijn wel vaak zo'n mensen die verantwoordelijk zijn voor volkerenmoorden. Hitler heeft ook nooit eigenhandig joden vermoord.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2003, 07:24   #59
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Zo is het.

De titel van deze topic plaatst Darwin inderdaad in het hoekje van de Hitlers, de Saddam's, de Bush's, de Pinochet's, de Sharon's, .... mensen die zo nodig de 'wet van de sterkste' moesten uitproberen ten koste van het bloed van de verschoppelingen ...
Oud 3 mei 2003, 09:38   #60
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is het.

De titel van deze topic plaatst Darwin inderdaad in het hoekje van de Hitlers, de Saddam's, de Bush's, de Pinochet's, de Sharon's, .... mensen die zo nodig de 'wet van de sterkste' moesten uitproberen ten koste van het bloed van de verschoppelingen ...
Aan deze kerel zijne nick en zijn onderschrift zouden we kunnen uitmaken dat redding nog mogelijk is.

Hoewel, als we de inhoud en vormgeving van zijn postings bekijken, belooft dat niet veel goeds.

Een PC'ke eerste klas dezen Junior.

Ik dacht dat die soort al stilaan aan het uitsterven was, maar misschien zet die nu pas zijn eerste stapkes op de internetfora en is zo de (r)evolutie in de geesten van het afgelopen jaar volledig aan hem voorbijgegaan.

Zit hij nog naar Pater Leman te mailen over racisme, terwijl deze man op TV zelf komt te zeggen dat uit de Koran bepaalde verzen zouden moeten geschrapt worden. Terwijl diezelfde Leman ook nog eens de sluier wil verbieden en hiervoor door de moslims wordt uitgekreten (moest je indertijd maar eens op het AEL-forum horen wat ze daarover vonden).

En dan doet hij ook nog eens pogingen om anderen te muilkorven en vindt hij het doodnormaal dat de moslims niets durven uitbrengen tegen de islam. En vindt hij dat we daar bovendien niets mogen aan doen.

AAAAREG. IEEEL AAAAREG.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be