![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>> >>> Zielig ventje! En hier kom ik morgen niet op terug. >>> >>> >> >>Begin maar al aan je Iman opleiding. >> >>Heb je al een bijbel ? > > is de Koran niet beter? :-))) Daniël > > -- > Fusti |
![]() |
#42 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > Lesjkasjki, dat was erover. Yep, en redelijk ver. > Iemand die de moed heeft zich te verontschuldigen, ga je niet > natrappen. En als je Omarr IRL zou kennen, zou je nu door de grond > moeten zinken van schaamte. Denk niet dat Australiërs hem zouden willen. Daniël > > Fullator |
![]() |
#43 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> >>Mene, mene, tekel, pheres... >> >>(mina, mina, sheckel, farsi). > > Ti simèni afto, synadelfe mou ; > >>Fullator > > -- > Fusti Zeg mannen, kunde da nie een beetje Vlaams houden? Mijn kennis van het Engels is heel beperkt hoor;-) Daniël |
![]() |
#44 |
|
![]() "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit >> de hoek te komen >> >> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden > ,was >> er over. >> >> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >> woorden inslik >> >> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >> >> omarr > > Je ongelijk toegeven prijst je tot eer, Omarr Had omarr dan ongelijk? Je moest eens weten hoeveel er hier (van gelijk welke strekking) op mijn systeem werken:-) Daniël > > hedwig > > |
![]() |
#45 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>>> >>>> Zielig ventje! En hier kom ik morgen niet op terug. >>>> >>>> >>> >>>Begin maar al aan je Iman opleiding. >>> >>>Heb je al een bijbel ? >> >> is de Koran niet beter? > > :-))) > > Daniël >> >> -- >> Fusti > Koran les in de KUL, wat gaan ze doen met die mensen die van torens naar beneden moeten gegooid worden ? Voorleggen aan de rector ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#46 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005 > 10:26:58 GMT, in littera <[email protected]> > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> >>"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> omarr formuleerde op donderdag : >>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>> uit de hoek te komen >>>> >>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>>> ,was er over. >>>> >>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>>> woorden inslik >>>> >>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>> >>>> omarr >>> >>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>> .... >>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>> op >>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >> >>Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. > > Duidelijk. > > Maar denk niet dat je opponenten allemaal zó intelligent zijn, als ze de > illusie d'ervan lijken te geven. Ik ben oprecht fier dat ik nog altijd op je steun kan rekenen Fusti. omarr |
![]() |
#47 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> >> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. > > Niks van aantrekken van die VBrs omarr, die kunnen wel tegen een stootje > veronderstel ik. > Ik persoonlijk (geen VBr) trek mij ook niks aan van de sossen:-) en zeker > niet van de GROEN!en. > > Daniël Daniël, ik ging misschien wat kort door de bocht met mijn replay op u post Maar neem het au niet persoonlijk. Ik zou onze vriendschap niet op het spel willen zetten door een simpele post. omarm |
![]() |
#48 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>> uit >>> de hoek te komen >>> >>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >> ,was >>> er over. >>> >>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>> woorden inslik >>> >>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>> >>> omarr >> >> Je ongelijk toegeven prijst je tot eer, Omarr > > Had omarr dan ongelijk? > Je moest eens weten hoeveel er hier (van gelijk welke strekking) op mijn > systeem werken:-) > > Daniël zover had ik nog niet gedacht :-)) omarr |
![]() |
#49 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005 > 09:19:44 GMT, in littera <[email protected]> > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit >>de hoek te komen >> >>Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>,was >>er over. >> >>Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>woorden inslik >> >>Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u > > Deze post siert je! Thanx, Ik meende wat ik schreef Fust, alleen vind ik het spijtig dat de persoon aan wie het gericht was verkeerd reageerde. Ik ben toch al een tijdje in de groep. Het was de eerste maal dat ik meemaak dat iemand zich openlijk excuseert weggewuifd wordt. omarr |
![]() |
#50 |
|
![]() "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >>> >>>Mene, mene, tekel, pheres... >>> >>>(mina, mina, sheckel, farsi). >> >> Ti simèni afto, synadelfe mou ; >> >>>Fullator >> >> -- >> Fusti > > Zeg mannen, kunde da nie een beetje Vlaams houden? Mijn kennis van het > Engels is heel beperkt hoor;-) > > Daniël Zijde wel zeker dat dit Engels is Daniël :-) ? Homarius |
![]() |
#51 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Fri, 11 Feb 2005
07:31:50 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005 >> 09:19:44 GMT, in littera <[email protected]> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard uit >>>de hoek te komen >>> >>>Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>>,was >>>er over. >>> >>>Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>>woorden inslik >>> >>>Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >> >> Deze post siert je! > >Thanx, Ik meende wat ik schreef Fust, alleen vind ik het spijtig dat de >persoon aan wie het gericht was verkeerd reageerde. Dar ben je niet verantwoordelijk voor! >Ik ben toch al een tijdje in de groep. Het was de eerste maal dat ik meemaak >dat iemand zich openlijk excuseert weggewuifd wordt. ik heb dat eerder in andere groepen ook al meegemaakt. Na haast 10 jaar posten, verschiet je niet gauw meer. -- Fusti |
![]() |
#52 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Daniël" <[email protected]>, die Thu, 10
Feb 2005 22:39:43 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>> >>>Mene, mene, tekel, pheres... >>> >>>(mina, mina, sheckel, farsi). >> >> Ti simèni afto, synadelfe mou ; >> >>>Fullator >> >> -- >> Fusti > >Zeg mannen, kunde da nie een beetje Vlaams houden? Mijn kennis van het Engels is heel beperkt hoor;-) Die van mijn Duits ook!:-) >Daniël > -- Fusti |
![]() |
#53 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Fri, 11 Feb 2005
07:14:59 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "omarr" <[email protected]>, die Thu, 10 Feb 2005 >> 10:26:58 GMT, in littera <[email protected]> >> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>> >>>"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>>> omarr formuleerde op donderdag : >>>>> Als ik eerlijk ben met mezelf, ben ik te zwak en te emotioneel om hard >>>>> uit de hoek te komen >>>>> >>>>> Ik bied mijn verontschuldigingen aan voor de uitval van gisteren. >>>>> Vooral " je begint sejeus op mijn systeem te werken" zonder echte reden >>>>> ,was er over. >>>>> >>>>> Velen zien dit niet graag, als iemand terug komt op zijn woorden. >>>>> Maar zo zit ik nu eenmaal ineen. Het is niet de eerste maal dat ik mijn >>>>> woorden inslik >>>>> >>>>> Dat belet niet dat ik ,het oneens ben met sommige posting van u >>>>> >>>>> omarr >>>> >>>> de heren zijn weinig origineel, maar verstand komt met de jaren zekers >>>> .... >>>> Als jullie onzin mogen posten , mag iemand anders dat ook >>>> misschien dat JVK voor jullie een trollenprog kan uitwerken. Eentje dat >>>> op >>>> je eigen systeem werkt zodat je mijn posts niet hoeft te lezen. >>>> Ben ik meteen ook van dat naïve postersvolkje af >>> >>>Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >> >> Duidelijk. >> >> Maar denk niet dat je opponenten allemaal zó intelligent zijn, als ze de >> illusie d'ervan lijken te geven. > >Ik ben oprecht fier dat ik nog altijd op je steun kan rekenen Fusti. jij verdient het. Punt uit. >omarr > -- Fusti |
![]() |
#54 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Daniël" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >> >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>> >>> >>> Blijkbaar weer niet begrepen, maar ik deed mijn best. >> >> Niks van aantrekken van die VBrs omarr, die kunnen wel tegen een stootje veronderstel ik. >> Ik persoonlijk (geen VBr) trek mij ook niks aan van de sossen:-) en zeker niet van de GROEN!en. >> >> Daniël > > Daniël, ik ging misschien wat kort door de bocht met mijn replay op u post > Maar neem het au niet persoonlijk. Ik zou onze vriendschap niet op het spel willen zetten > door een simpele post. Zoals ik reeds zei, niks van aantrekken, is niet belangrijk. Wel belangrijk is dat ik vandaag bevestiging van betaling van de tickets voor het optreden van John Foggerty in het sportpaleis op 17/03 heb gekregen, want dat wil ik nu eens niet missen zie. Daniël > > omarm > |