![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou u stemmen op? | |||
CD&V N-VA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 18,18% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
71 | 49,65% |
VLD Vivant |
![]() ![]() ![]() |
12 | 8,39% |
sp.a-spirit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,20% |
GROEN! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,29% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,19% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,10% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik heb respect voor mensen die in mijn ogen respect verdienen, meningen die in mijn ogen respect verdienen en partijen die in mijn ogen respect verdienen. Het is niet omdat u in een grotere partij zit als de mijne, dat u per definitie slimmer bent, dat uw mening superieur is aan de mijne, of dat u meer recht van spreken zou hebben. Ik kan morgen immers ook een partijkaart kopen van de VLD, op federaal vlak de grootste, en dan eisen dat u respect voor mij heeft - wat mijn mening dan ook is. Wel, mijn beste, mijn respect kan je NIET krijgen door uzelf proberen boven mij te plaatsen omdat ge in een grotere partij zit. Mijn respect kunt ge krijgen, en voor sommige VB'ers heb ik inderdaad respect, maar zij voelen zich niet beter omdat zij een lidkaart kochten van een grote partij, maar omdat zij eerlijk debatteren, intelligent zijn, hard werken, en het persoonlijke van het politieke scheiden. Het is niet omdat de BUB kleiner is als het VB dat onze militanten er niet met hart en ziel enorm hard voor werken. Mijn militanten van Forza Belgica, de jongerenbeweging van de BUB waarvan ik voorzitter ben, staan elke dag weer aan mijn zijde omdat we geloven in onze idealen. Dáár heb ik respect voor, en niet voor overgemediatiseerde verkiezingsshows die gedomineerd worden door een paar politieke partijen, waardoor de rest uit de boot valt. Gelieve dat te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Die Iranezen die door Lufthansa worden gedagvaard? Leg eens uit.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() We want to remove islam out of iran
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Niet wij zijn belangrijk, wel de mening van minstens 2,5 miljoen Belgen die wij verdedigen.
|
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Afin, toch nog altijd genoeg om na de verkiezingen in 2007 incontournable te zijn. Hans1, opvolger van Verhofstadt... ![]()
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bovendien vinden die 2,5 miljoen jullie blijkbaar niet goed genoeg om jullie mening te verdedigen, gezien jullie barslechte verkiezingsresultaten. Maar in je wereldje heb je daar wel een excuus voor, niet?
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() LSP natuurlijk!
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zoek de inconsequentie |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door instromaniac : 14 maart 2005 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Woeha. Hoor het belgicistisch geteisem eens roepen en tieren dat de wereld ervan vergaat. En kijk dan eens naar de score van het VB in deze poll. De zoveelste afgang voor die zelfhulpgroep van filofaschisten. Nogmaals duidelijk dat daden luider spreken dan woorden, zelfs wanneer die woorden op een afgrijselijke manier erin worden gestampt zoals hier door de BUB'ers. Triestige mensen.
De BUB die 2,5 miljoen mensen vertegenwoordigt? ![]() |
![]() |