Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou u stemmen op?
CD&V N-VA 26 18,18%
VLAAMS BELANG 71 49,65%
VLD Vivant 12 8,39%
sp.a-spirit 6 4,20%
GROEN! 9 6,29%
Andere 16 11,19%
Ongeldig 3 2,10%
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 13 maart 2005, 14:57   #41
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinooke
Nu gaat u de officiële resultaten nog tegenspreken of wat?
http://verkiezingen2004.belgium.be/n...raph_etop.html

Dus als we deze uitslag doortrekken naar dit forum met zijn 5831 leden, zou dat betekenen dat procentueel gezien hier 2 bubbels aanwezig zouden zijn. Dit zou de werkelijke verhouding moeten zijn. Maar wat zien we hier! 8 bubbels die hier het forum verzuren en doen alsof ZIJ de verkiezingen gewonnen hebben. Mensen weet jullie plaats zou ik zo zeggen en kom terug met jullie 2 voeten op aarde. Als jullie enig respect willen wat ik bereid ben te geven, kom dan af met onderbouwde en waarheidsgetrouwe bijdrages. Het enigste wat ik jullie zie doen, is met haat in de ogen op alles en iedereen schieten wat met heb VB te maken heeft. Accepteer dat nu eens dat deze partij 25% van de vlaamse bevolking vertegenwoordigt. Ik vraag u niet om te knielen, maar gewoon wat respect zou wel op zijn plaats zijn. Ik dank u...
1. Gelieve te lezen. Tel de resultaten van Belg.Unie-BUB en BUB op, 't is dezelfde partij.
2. Ik heb respect voor mensen die in mijn ogen respect verdienen, meningen die in mijn ogen respect verdienen en partijen die in mijn ogen respect verdienen. Het is niet omdat u in een grotere partij zit als de mijne, dat u per definitie slimmer bent, dat uw mening superieur is aan de mijne, of dat u meer recht van spreken zou hebben. Ik kan morgen immers ook een partijkaart kopen van de VLD, op federaal vlak de grootste, en dan eisen dat u respect voor mij heeft - wat mijn mening dan ook is. Wel, mijn beste, mijn respect kan je NIET krijgen door uzelf proberen boven mij te plaatsen omdat ge in een grotere partij zit. Mijn respect kunt ge krijgen, en voor sommige VB'ers heb ik inderdaad respect, maar zij voelen zich niet beter omdat zij een lidkaart kochten van een grote partij, maar omdat zij eerlijk debatteren, intelligent zijn, hard werken, en het persoonlijke van het politieke scheiden. Het is niet omdat de BUB kleiner is als het VB dat onze militanten er niet met hart en ziel enorm hard voor werken. Mijn militanten van Forza Belgica, de jongerenbeweging van de BUB waarvan ik voorzitter ben, staan elke dag weer aan mijn zijde omdat we geloven in onze idealen. Dáár heb ik respect voor, en niet voor overgemediatiseerde verkiezingsshows die gedomineerd worden door een paar politieke partijen, waardoor de rest uit de boot valt. Gelieve dat te begrijpen.
Patriot! is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:01   #42
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voor wat ijvert u dan wel, MVB? Voor een Europa zonder moslims? Lijkt me erg voorbijgestreefd sinds zowat 1000 jaar.
Ik ijver voor hetzelfde als die iranezen die op dat vliegtuig zaten in zaventem.
.
M.V.B. is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:28   #43
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Die Iranezen die door Lufthansa worden gedagvaard? Leg eens uit.
Hans1 is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:29   #44
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
1. Gelieve te lezen. Tel de resultaten van Belg.Unie-BUB en BUB op, 't is dezelfde partij.
2. Ik heb respect voor mensen die in mijn ogen respect verdienen, meningen die in mijn ogen respect verdienen en partijen die in mijn ogen respect verdienen. Het is niet omdat u in een grotere partij zit als de mijne, dat u per definitie slimmer bent, dat uw mening superieur is aan de mijne, of dat u meer recht van spreken zou hebben. Ik kan morgen immers ook een partijkaart kopen van de VLD, op federaal vlak de grootste, en dan eisen dat u respect voor mij heeft - wat mijn mening dan ook is. Wel, mijn beste, mijn respect kan je NIET krijgen door uzelf proberen boven mij te plaatsen omdat ge in een grotere partij zit. Mijn respect kunt ge krijgen, en voor sommige VB'ers heb ik inderdaad respect, maar zij voelen zich niet beter omdat zij een lidkaart kochten van een grote partij, maar omdat zij eerlijk debatteren, intelligent zijn, hard werken, en het persoonlijke van het politieke scheiden. Het is niet omdat de BUB kleiner is als het VB dat onze militanten er niet met hart en ziel enorm hard voor werken. Mijn militanten van Forza Belgica, de jongerenbeweging van de BUB waarvan ik voorzitter ben, staan elke dag weer aan mijn zijde omdat we geloven in onze idealen. Dáár heb ik respect voor, en niet voor overgemediatiseerde verkiezingsshows die gedomineerd worden door een paar politieke partijen, waardoor de rest uit de boot valt. Gelieve dat te begrijpen.
Heel goed gezegd !
Hans1 is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:34   #45
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door België-mijn-land
De Koning is niet lui en zeker ook de Kroonprins niet. Alleen mogen ze van de corrupte particratie niets doen voor het volk ! Ik pleit al langer voor een ruimere bevoegdheid van het Koningshuis, gecombineerd met een 10 jaarlijks referendum waar het volk dan op een directe wijze de Koning kan evalueren ! De Koning zal er zijn voor ALLE 10 MILJOEN BELGEN en zal boven de partijpolitiek staan ! Dit betekent goed bestuur, meer directe democratie (volksreferenda) en vooral minder corrupte particratie !

U noemt het geloof in God zever, feit is dat een enorme meerderheid op deze planeet in God geloofd, alleen een aantal marginale ketters geloven alleen in zichzelf en zijn egoïstisch ! Voor mij mag overigens de Heilige Kerk van de Heer Jezus Christus ook vertegenwoordigd zijn in het parlement ! Weg met die scheiding tussen Kerk en Staat ! Hoe durft de mens die aan God zoveel te danken heeft, de Heilige Kerk van Hem en zijn Zoon Jezus Christus uit te sluiten in het bestuur ! Bisschoppen en Kardinalen in het parlement zullen samen met de leden van het Koninklijk Huis een stem van wijsheid, goedheid en verdraagzaamheid vormen in het parlement en zal in het parlement een tegengewicht vormen tegen de eindeloze politieke spelletjes, wanbestuur en gefilibuster die de huidige particratie zo kenmerkt !
Was het niet in zo een goed Nederlands geschreven, ik zou zowaar gaan denken dat ik met Monseigneur Flup de Taaie zelf te maken had.
Oud 13 maart 2005, 15:51   #46
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
Ik ijver voor hetzelfde als die iranezen die op dat vliegtuig zaten in zaventem.
.
Een verenigd Koninkrijk, zonder Islam-dictatuur? Dan strijden we voor hetzelfde
Patriot! is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:56   #47
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

We want to remove islam out of iran t'zijn nie mijn woorden
M.V.B. is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:57   #48
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn militanten van Forza Belgica, de jongerenbeweging van de BUB waarvan ik voorzitter ben, staan elke dag weer aan mijn zijde omdat we geloven in onze idealen. Dáár heb ik respect voor, en niet voor overgemediatiseerde verkiezingsshows die gedomineerd worden door een paar politieke partijen, waardoor de rest uit de boot valt. Gelieve dat te begrijpen.
ziet'm zich opblazen ziet 'm belangrijk zijn.
driewerf is offline  
Oud 13 maart 2005, 15:59   #49
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Niet wij zijn belangrijk, wel de mening van minstens 2,5 miljoen Belgen die wij verdedigen.
Hans1 is offline  
Oud 13 maart 2005, 16:09   #50
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet wij zijn belangrijk, wel de mening van minstens 2,5 miljoen Belgen die wij verdedigen.
Slechts 2,5 miljoen? Ik dacht dat jullie 99% vd bevolking verdedigden.
Afin, toch nog altijd genoeg om na de verkiezingen in 2007 incontournable te zijn.
Hans1, opvolger van Verhofstadt...
Oud 13 maart 2005, 16:17   #51
Willem
Provinciaal Statenlid

Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou, waar is die 95% nou?

Bovendien vinden die 2,5 miljoen jullie blijkbaar niet goed genoeg om jullie mening te verdedigen, gezien jullie barslechte verkiezingsresultaten. Maar in je wereldje heb je daar wel een excuus voor, niet?
Oud 13 maart 2005, 17:13   #52
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
ziet'm zich opblazen ziet 'm belangrijk zijn.
Ik ben slechts de dienaar van ons België.
Patriot! is offline  
Oud 13 maart 2005, 17:15   #53
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben slechts de dienaar van ons België.
En wat brengt dat knechtenrolletje u op?
Oud 13 maart 2005, 17:30   #54
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

LSP natuurlijk!
Oud 13 maart 2005, 17:47   #55
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
En wat brengt dat knechtenrolletje u op?
Ik begrijp dat u als Vlaams-nationalist ook alleen maar aan geld denkt.
Hans1 is offline  
Oud 14 maart 2005, 08:54   #56
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp dat u als Vlaams-nationalist ook alleen maar aan geld denkt.
Het zou pas echt triestig worden als we geld voor een of andere solidariteitsactie in eigen zak zouden steken, niet?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 maart 2005, 09:04   #57
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

lol
StevenNr1 is offline  
Oud 14 maart 2005, 10:13   #58
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het zou pas echt triestig worden als we geld voor een of andere solidariteitsactie in eigen zak zouden steken, niet?
ik denk dat er bij de bub wel meer geld in eigen zak wordt gestoken, als je alles zo wat volgt kom je nogal snel tot de conclusie dat sommige dingen niet kunnen kloppen. op de weblog van bob vangeel staat bijvoorbeeld dat de bub reeds enige tijd de kaap van 1000 leden heeft overschreden, gecombineerd met de lidmaatschapstarieven die ze hanteren moet dat MINSTENS 10.000 euro aan lidgelden opbrengen. verleden jaar met de verkiezingen komt vangeel hier echter beweren dat ze slechts beschikken over een schamel budget van 1000 euro wat dan nog eens door de militanten werd bijeengelegd.

zoek de inconsequentie
muys is offline  
Oud 14 maart 2005, 11:41   #59
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Een verenigd Koninkrijk, zonder Islam-dictatuur? Dan strijden we voor hetzelfde
Ja, de aap komt weer uit de mouw. De Islam dictatuur vervangen door een sjah dictatuur waar andersdenkenden evenzeer vervolgd worden. Leuk dat je je met dat soort krapuul identificeert.

Laatst gewijzigd door instromaniac : 14 maart 2005 om 11:42.
instromaniac is offline  
Oud 16 maart 2005, 00:54   #60
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Woeha. Hoor het belgicistisch geteisem eens roepen en tieren dat de wereld ervan vergaat. En kijk dan eens naar de score van het VB in deze poll. De zoveelste afgang voor die zelfhulpgroep van filofaschisten. Nogmaals duidelijk dat daden luider spreken dan woorden, zelfs wanneer die woorden op een afgrijselijke manier erin worden gestampt zoals hier door de BUB'ers. Triestige mensen.

De BUB die 2,5 miljoen mensen vertegenwoordigt?

Stubaf. is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be