![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom moet ik ook nog eens dat van tante nonneke en nonkel pastoor mee onderhouden?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede; ik dacht dat een forum dient om discussies te voeren en van gedachten te wisselen met gelijkgezinden of andersdenkenden. Hier wordt het forum gebruikt om politieke redenen. Heel het gedeelte dat ik in de quote onderlijnd heb is een handleiding om Mr. Verreycken's actie te steunen, terwijl ik in zijn post eigenlijk geen enkele verantwoording vind waarom hij in feite tegen de subsidiëring is. Kortom; volgens mij is dit misbruik van het forum. Het minste wat Mr. Verreycken had kunnen doen was even trachtten te duidden waarom hij een probleem ziet in het subsidiëren van de Islam (maar zwijgt over de subsidie aan de katholieke kerk), maar dat is blijkbaar te veel gevraagd...
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar podiummasturberen en vlaamsevlagverbranders moeten wel susidies krijgen ofwat... Als ik naar a'pen of gent , mechelen ga dan vind ik het aangenaam en gezellig om in de schaduw van die historische gebouwen iets te nuttigen en dat heeft helemaal niets met religie te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u aanstaat, esthetisch lijkt, of in uw politieke kraampje past, mag poen van de gemeenschap ontvangen. Wat uw petje te boven gaat, buiten uw interessesfeer ligt, of andere dan uw politieke doeleinden dient, zou het zonder staatssteun moeten rooien. Wees liever konsekwent en stel voor om b.v. met een bonnensysteem ieder te laten opdraaien voor wat hij interessant vindt. Koop jij dan bonnen om uit te geven aan een firma van restauratiewerken om de schaduw van uw historische kerktoren te vrijwaren. Ik zal dan betalen voor een mooi défilee van onze koning en zijn lieftallige schoondochters.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Het cultureel erfgoed neemt verschillende vormen aan, zowel tastbare (monumenten, landschappen, objecten, enz) als niet-tastbare (talen, knowhow, podiumkunsten, muziek, enz) en is van onschatbare waarde voor de culturele verscheidenheid. Het is een bron van waaruit creativiteit en welvaart ontspringen. Volkeren ontlenen een gevoel van identiteit en samenhorigheid aan hun erfgoed. De oorsprong van het erfgoed is divers en de ontwikkeling ervan is gekleurd door een veelheid aan invloeden. Denk jij dat de horeca en al wie leeft van city trips blij zal zijn als je die stille getuigen laat rkommeren of in de plaats ervan hoge flatgebouwen neerpoot. Uw redenering is de totale doortrekking van de weg met ons mentaliteit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Identiteitsgevoel heeft geen zak te maken met wat onze voorgangers die hier toevallig ook verbleven, hebben verwezenlijkt. Ik zie geen enkele reden om op andermans prestaties fier te lopen en mijzelf eraan op te geilen, zonder dat ik er enige verdienste aan heb. Andermans realisaties bepalen of reflecteren enkel de identiteit van die bewuste mensen zelf. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De titel kan beter veranderd worden in: uw belastingsgeld voor een vrouwenmishandelaar? Zeg nee aan het VB!
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() @ rob klop: kunt u geen foto in uw avatar zetten? ik vind uw smoel echt gieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
‘ Mijnheer, ik verneem dat de VLD haar medewerking verleent aan het plan om 200 moskeeën in Vlaanderen te erkennen en vervolgens te voorzien van 6 miljoen euro per jaar aan belastinggeld, waaronder dus ook mijn belastinggeld. Ik laat u graag weten dat ik VOOR dit plan ben en ik verzoek u om rekening te houden met de mening van de burger en dit ZEKER te doen. Ikzelf zal in het kieshokje alleszins rekening houden met uw beslissing. Hoogachtend, ‘ Want wat Rob zegt, is toch sowieso verkeerd. Ik heb ook een email gestuurd naar ongeveer 50 contactpersonen. Zij zullen deze mails ook rondsturen.
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Yann, La principessa en ......
Al eens de moeite genomen om het verslag en uitspraak van de rechtbank te lezen. Nee, fijn hé zo lopen schelden. Typisch.....
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |