![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: HOEVEEL KINDJES..... | |||
ZOVEEL ZE ZELF WILLEN, als ze er zelf voor zorgen |
![]() ![]() ![]() |
23 | 88,46% |
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
GEEN KINDEREN gezien systeem te duur is voor klein landje. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nageltjes vijlen aan 100€ per handje of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, zelfhaat, langs geen meter. Ik heb verdomt veel plezier in het leven.
Mijn ouders haten. Zeker niet, de wetenschap om te achterhalen wat wel of niet gezond nageslacht verzekerd is nog maar in zijn kinderschoenen. Ze hebben roulette gespeeld met veel plezier en genot(hoop ik). En het balletje is niet perfect gerold. Met mijn broer hebben ze jackpot gehaald qua lichaam. Die kerel is gezond en voorzien van een lichaam waar weinig breezah grietjes neen kunnen tegenzeggen. En daar laat ik het bij. En mijn zus is een prachtexemplaar. Je zou kunnen zeggen dat ik een prototype was,als oudste. Maar ik verbied niemand het hebben van kinderen, ik vind het alleen goed idee eens wat logica in zaak te bregen. En er zelf voor opdraaien vind ik ook goeie zaak.
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Ik stel een geboortepremie van 100.000 € voor. Te betalen door de ouders zodat de opvoeding door de overheid gewaarborgd kan worden.
![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() Als jij voor alles zelf wilt opdraaien,als je niets wil delen, dan doe je maar. Ik heb daar geen probleem mee.
Maar dan moet je alleen op een eiland gaan wonen want dan ben jij geen samenleving waardig. Aan een betere toekomst werken dat doe je samen. Want als individu zijn we een onbeduidend stofje ergens in de tijd en ruimte. Het paradijs ligt ergens ver in de toekomst,ver van onze tijd,.... Ons leven is kort,heel kort.Wij zullen vlug vergeten zijn. Met wat geluk brengt de tijd een zeer klein deeltje van mijn DNA mee naar het paradijs.... Maar dat hoeft niet, want ik heb hier al een stukje paradijs gehad, ik had mijn kinderen en een doel. Ik ben niet nutteloos geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U heeft alles zelf gedaan en moet tegen niemand "dank u wel "zeggen. Maar u heeft gelijk,als u 49 bent zou ik ook niet voor u willen bijdragen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[font='Van Dijk'][font=Times New Roman][font='Van Dijk'][font='Van Dijk'][/font][/font][/font][/font] [font='Van Dijk'][font=Times New Roman][font='Van Dijk'][font='Van Dijk']zou tante F.... er meer van weten ????[/font][/font][/font][/font] [font='Van Dijk'][font=Times New Roman][font='Van Dijk'][font='Van Dijk'][/font][/font][/font][/font] [font='Van Dijk'][font=Times New Roman][font='Van Dijk'][font='Van Dijk']straffe toeren !!!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als linkse sarcast heb ik een groot probleem. De sarcasten begrijpen mijn linkse trekjes niet en de linksen begrijpen mijn sarcasme niet. Indien u rechts bent: de rechtsen begrijpen eigenlijk niks. |
|
![]() |
![]() |