![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik reageer in principe nooit op taalfouten, met als enige uitzondering voor studenten, als die taalfouten specifiek herhalen en herhalen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 1 mei 2005 om 16:03. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook zijn er nationalisten die menen dat de EU Turkije wil laten uitelkaarvallen. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gouverneur
|
Ja, dan is er leven op Venus hè ... maar ik ben nog steeds inwoner van planeet Aarde hè
:s wa's da nu voor een stelling :s
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Als iedereen in Turkije krijgt waar hij recht op heeft, dan ontploffen er geen bommen.
Hetzelfde geldt voor Spanje, en eigenlijk de rest van de wereld ook. Vanaf het moment dat iemand zich gediscrimineerd, achtergesteld, verdrukt, vernederd...voelt, en bovendien weet dat zijn probleem niet op een 'normale' manier opgelost kan worden, wel ja, zo mensen grijpen naar de wapens. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Komaan zeg, we praten op een heel andere niveau. Dutrouw had psychologische problemen. Voor de rest had hij niks te klagen! Dutroux is gewoon een crimineel, een zichzelf opblazende Palestijn niet. Een groot verschil. ( let wel op! Ik probeer hier niks goed te praten.) Laatst gewijzigd door styllo_ben : 1 mei 2005 om 21:46. |
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 1 mei 2005 om 21:49. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook is het zo dat veel turken die geen nieuwe bmw/mercedes kunnen kopen toch voor een status wagen kiezen, wel voor een oude.. Een oude versleten Mercedes (vaak een witte!!! waarom kizen ze vaak voor witte auto btw?) met een turk / marokkaan.. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Gouverneur
|
mjah, kijk, da's toch neit verboden in ne oude mercedes rond karren?
Ik vind het veel belachelijker dat die yuppies tegenwoordig met hun SUV door 't centrum van een drukke stad rijden ... je kent ze wel, de Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg, BMW X5, Mercedes ML, Jeep Grand Cherokee, ... da's totaaal onnodig om hun kinderen van school te halen of boodschappen te doen... en dat is dan weer wel ok voor iedereen... die wagens dienen enkel om hun status aan te tonen, aleja, da staat idd wel imposant en stoer, mjah, ze stoten 2 keer zoveel CO2 uit (minstens ne 3-liter wa derin ligt) en ze zijn log in't verkeer... en dan maar klagen da er allochtonen met een oude mercedes 300 rondrijden... enja, als ze 1 allochtoon in Antwerpen da zien doen, zo stoppen midden op de weg, dan zijn ineens alle allochtonen zo... Kijk, dutroux was een pedofiel, wil je nu zeggen dat alle Walen pedofielen zijn? Je argumentatie is waardeloos...
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
Ik denk dat de meeste 4x4 rijders het uit veiligheid kiezen...
Als je een ongeval krijgt dan ben je veiliger met zo een auto dan met een gewone ford focus.. |
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Daarom (mis)bruiken terroristen de gevoelens van de gewone man, het volk om de hierboven genoemde zaken te kunnen bewerkstelligen. Als nu éénmaal een volk zich onderdrukt voelt, zullen er altijd 'aasgieren' zijn die dat probleem zullen aangrijpen om hun 'strijd' te starten en te legitimiseren. Dus de gevoelens en de problemen zijn er wel, onder het volk dan. 'Enkele' terroristen kanaliseren deze volkse gevoelens in een politiek van haat en destructie. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 mei 2005 om 14:42. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ten eerste wordt terrorisme meestal niet gedragen door "brede lagen van de bevolking". Welke brede lagen van de bevolking vertegenwoordigde de RAF, de CCC, de Rode Brigades, enz? Ten tweede is het zo dat er nu eenmaal strijdpunten zijn waarrond er geen compromis mogelijk is tot één van beide partijen vernietigd, verslagen, of oorlogsmoe is. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Burger
|
Hier in Japan zijn er geen Turken...
Na wat ik allemaal hoorde denk ik: maar goed ook ^^ !
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is een turkse voetballer. Een Turk is met een bekende actrice daar getrouwd enz. enz. En volgens mij komen jouw vooroordelen niet door ''wat je hebt gehoord'' maar door andere dingen en je had die vooroordelen waarschijnlijk allang al. Laatst gewijzigd door sinan123 : 5 mei 2005 om 18:39. |
|
|
|
|