![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Neen, Clemens, u bent Clemens niet. Ondertussen hebben al drie mensen op dit forum u als dusdanig door uw stijl en woordkeuze al herkend... Veel geluk ermee, Clemens! |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn. Dan moet je gevolg niet verwachten dat de boemerang niet hard in jullie gezicht weer terechtkomt! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 12 mei 2005 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blokbashing-kampioen, u overtreft de piano subiet nog. Maar goed, u verweet mensen tweedracht te zaaien? Lees uw eigen berichten eens wil je? |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het VB staat altijd klaar met postjes om mensen trachten te overhalen om over te stappen. Na de federale verkiezing stond het blok onmiddellijk klaar met de postjes van gecoöpteerde senators voor Bart De Wever en Marie-Rose Morel, toen kon Marie-Rose nog aan de verleiding weerstaan. Nu tegen de gemeenteraadsverkiezingen zwaait het VB met mogelijke burgemeestersjerpjes om mensen om te kopen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wakker worden, Clemens! |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet zich nog inleven in de rol van Johanna. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Lees jij maar eens goed de PM's van het VB, dat is nu eens echt N-VA-bashing. Blok is daar superkampioen in! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Om nu nog in paars te geloven moet je wel heel naïef zijn. Paars is de kleur van de dood en deze regering moet begraven worden.
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ocharme jouw leerlingen! Ik zal eens werken met kleurtjes, dat helpt misschien om het beter te begrijpen. In de school doen ze dat ook! Dit was mijn posting: Na de federale verkiezing stond het blok onmiddellijk klaar met de postjes van gecoöpteerde senators voor Bart De Wever en Marie-Rose Morel, [SIZE=4]toen kon Marie-Rose nog aan de verleiding weerstaan. [/SIZE] Dus, toen heeft Marie-Rose niet toegehapt! Nadien is ze echter bezweken voor een goede plaats op de lijst van het blok en is ze overgestapt. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik 'bash' helemaal niet tegen de NVA, ik zal de laatste zijn om dat te doen zolang de partij de Vlaamse onafhankelijkheid nastreeft. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus ik herhaal: Jan, jongen toch. Kan jij zo slecht lezen of ben jij zo'n slecht verstaander??? Ocharme jouw leerlingen! Ik zal nu werken met een groen kleurtje, dat helpt misschien nog beter om het te begrijpen. Dit was mijn posting: Na de federale verkiezing stond het blok onmiddellijk klaar met de postjes van gecoöpteerde senators voor Bart De Wever en Marie-Rose Morel, [SIZE=3]toen kon Marie-Rose nog aan de verleiding weerstaan.[/SIZE] Dus, toen heeft Marie-Rose niet toegehapt! [SIZE=3]Nadien is ze echter bezweken voor een goede plaats op de lijst van het blok en is ze overgestapt.[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nog maar pas op het forum te zijn kent u Jan blijkbaar al goed aangezien u weet dat hij leraar is. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 12 mei 2005 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar het is wel het VB dat met zijn PM's aan N-VA-bashing doet. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geneigd te denken dat het u er enkel om te doen is om het VB en de N-VA tegen elkaar op te zetten Clemens. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |