![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "nieuwslezer" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On 11 Jun 2005 10:02:24 -0700, [email protected] wrote: > >>Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams >>Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente >>idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar >>op zgn. "extreme" partijen stemmen. > > dat heeft niks maar dan ook niks met verzuring te maken.. > We zijn gewoon overspoeld door vreemdelingen en de mensen hebben > geziend at de gevestigde politiek geen bal uitsteekt om dit te > stroomlijnen of te managen. > > stel je voor 2005 en nu hoor ik eindelijk iemand als Vogels op de > zevende dag een pleidooi houden voor een europees imigratiebeleid met > quota. > > Sorry mieke maar dat wist ik 10 jaar geleden al en ik verdien mijn > geld niet met aan politiek te doen :-) > > totaaal mismanagement...er is geen andere reden... > toch wel: idealisme. Dat later uitmondt in pragmatisme. En die is soms wel héél erg bezijden die idealen. Max -- http://maximiliaanderawijde.blogspot.com 07/06: "berceuse" en "tattoo or not tattoo" Amor Fati - Wees gelukkig met je lot |
![]() |
#42 |
|
![]() Vitae forma vocatur, [email protected], die 11 Jun 2005 10:14:22
-0700, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Maximiliaan Derawijde schreef: > >> ah! het gaat toch niet over mij! Ik héb nl. een weblog :) > >Jij bent dan ook niet verzuurd, maar lucied. Een verzuurde is een >coach-potato die bij het zappen tussen de Brabanconne en de Internale >door, en in zatte tranen uitbarstend over "globalisme" (na een zwelg >glas goedkope Aldi-wijn), nog net in staat is om wat gal in deze >nieuwsgroepen te lozen. Hony soit qui beau y pense. > >Fust, wordt het geen tijd om je Azijnspissers wat te reactiveren? ;-) Goed idee. Ik ga mij weerom tot mijn <partner in pH metingen> wenden om te zien hoe we dat kunnen actualiseren. Stuur je me je voorkeurlijst van kandidaten? Liefst met een woordje pittige beoordeling over iedere aciede urinateur > >mvg, VH >http://vh.skynetblogs.be -- Fusti |
![]() |
#43 |
|
![]() "deekodiver" <[email protected]> wrote in message
news:4eSqe.118559 > Blijkbaar niet veel respons van die echt verzuurden. Zijn z'al weg ?? > Niet zolang jij ons je onderwaterparels offreert, Colorado. Wij kijken alleen maar sprakeloos toe terwijl jullie ons hier een geniale socio-economische, politieke en culturele exegese doceren. Klasse. Sommigen wanen zich zelfs even poëten - hoewel ze geen jota kennen van literatuur. Noch van economie en politiek trouwens. U's |
![]() |
#44 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Natuurlijk VH, jij mag van mij alles doen wat je hartje belieft ;-) > (met vreugde stel ik vast dat alles toch nog goed gaat met je) > Jij wordt met de dag cynischer, Ghingis. U's |
![]() |
#45 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "deekodiver" <[email protected]> wrote in message > news:4eSqe.118559 > > > Blijkbaar niet veel respons van die echt verzuurden. Zijn z'al weg ?? > > > > Niet zolang jij ons je onderwaterparels offreert, Colorado. > Wij kijken alleen maar sprakeloos toe terwijl jullie ons hier een geniale > socio-economische, politieke en culturele exegese doceren. > Klasse. > Sommigen wanen zich zelfs even poëten - hoewel ze geen jota kennen van > literatuur. > Noch van economie en politiek trouwens. > > U's > > > Mijn onderwaterparels borrelen naar de oppervlakte dat het een lieve lust is, mijn beste Uncle Ben Wij duikers gaan in gevaarlijke waters met een buddyline duiken. Vertel eens wat zal jij doen ? Je duikmaat komt in zodanig ernstige problemen, zodat je beiden in een levensbedreigend parket beland. ( bv een wrakduik, je buddy zit om één of andere reden reeds zonder lucht, samen veilig en wel op één fles terug is ondenkbaar vanwege te weinig lucht ) Zal je eigenbelang primeren, en zal je de buddyline lossnijden zodat je levend terug de oppervlakte bereikt. Zal je moreel aspekt de bovenhand halen, en blijf je samen met je buddy. Je doet vervolgens een noodstijging, je verwaarloost de decompressiestops ( deko-stops) waarbij je 100% zeker de caissonziekte krijgt, waardoor je in het beste geval voor de rest van je leven in een rolstoel zit. ---Bekijk het eens in het kader van de transfers tussen Vlaanderen en Wallonië of ga gewoon wat gaan wandelen met je Mechelaar. deekodiver |
![]() |
#46 |
|
![]() On 11 Jun 2005 10:02:24 -0700, [email protected] wrote:
>Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams >Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente >idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar >op zgn. "extreme" partijen stemmen. > >Helaas, die "verzuring" is besmettelijk gebleken. Twee weken geleden >hebben de Fransen en de Hollanders "Nee" gestemd over een proeve van >Europese Grondwet die de verlichte niet-extreme politici in hun >splendid isolation hadden bijeen geschreven. Een splendid isolation >waarin ze ook euforisch een niet-Europese Islam-staat (Turkije) en >enkele Slavische boerengehuchten vol roversrapalje (Albanie, Roemenie) >tot de rijke Brusselse dis hadden uitgenodigd. > >"'t Kan verkeren", zei Bredero al, maar die was waarschijnlijk vast ook >"verzuurd". Enkele maanden Azie en het observeren van deze >nieuwsgroepen vanuit de coulissen geven me de stellige indruk dat de >echte "verzuurden" aan de extreemlinkse en/of politiek-correcte kant >zitten. > >Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit >"Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. >Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te vervuilen >met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, Hier se, daar se, den Hugo se:-) Wat ist jong? Geen geld meer om nog wat extra ladyboys te betalen:-)), dat je ons hier weer moet vergassen op je diepste zieleroerselen? Het methaangas barst bijna uit mijn pc als ik je postjeeuuhs lees. De voeding nog altijd niet gewoon? Hij kan het toch zo schoon zeggen he, dien Hugo, en schone foto's trekken: jawaade.. En dan toch verbannen van het naaktstrand van Bredene. t zijn toeren, inderdaad. Ik vond het ook niet schoon dat je aan de ingang je Robert Plant-pruik moest achterlaten, maar de ladyboys in de filippijnen vallen daar niet over zeker? Als de economische vluchteling maar betaalt, slikken ze alles zeker? Enfin, ik sta er wel van te kijken dat zijne eerwaarde doorluchtigheid zich verwaardigd heeft om me in het lijstje verzuurde coryfeeën op te nemen. Terwijl ik toch telkens weer gezegd heb dat ik hier slechts af en toe eens langskom om een knuppeltjeeuuh in het hoenderhokjeeuuh te gooieeeuuh en wat lol te trappeeuuh met al die grapjassen hier? Vind je dat niet grappig? Blijkbaar niet. Verder spijt het me echter ten zeerste: ik val niet op ouder wordende strandjeanetten! Bovendien heb ik een mooi inkomen, zodat ik me ook niet hoef te verkopen voor geld. Sorry Hugo, even proberen bij je andere fans misschien? En ergens snap ik ook niet hoe je zo op je pik kunt getrapt zijn? Bij ladyboys moet je doorgaans toch goed zoeken om die te vinden? En denk er nu vooral aan: niet met de computer gooien! Het is de jouwe niet! en wat zouden we dan in het vervolg zonder je spitse en goedgevonden stukjes doen? Verweesd achterblijven, angstvallig wachtend tot je weer een pareltje post op je o zo fraaie weblog? De wereld zit te wachten, toe Hugo, shake that ass one more time, en ga ervoor! Je kan het! Zeker weten! >of trap het gewoon af, zoals jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt gespreid. >Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zie je wel dat je het kan! (trouwens: ik stap het hier regelmatig af, maar bij die beslissing laat ik me slechts op de 747 plaats leiden door de vriendelijke opmerkingen van het rechts geteisem hier op deze wereldschokkende nieuwsgroep) >Zelden een meer verzuurde >chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te starten ROTFL! Toch wel een beetje ijdel he, Hugo.. Een heel klein beetje wellicht maar, net zoals Kurt Van eeghem, nog zo'n ouder wordende strandjeanet.. Jij denkt de geschiedenis in te gaan met je weblog:-)) ROTFL (X 25) Ach jongen toch: think again:-) Om je helemaal door het lint te jagen: hier nog een stukje van een vriend van vroeger (pdw) De tweede soort mensen die het verdienen om door een dronken en geblinddoekte chirurg aan het oog te worden geopereerd zijn de zogenaamde 'mondige burgers', het slag volk dat op hoge poten lezersbrieven naar de kranten schrijft en internetforums - of moet dat fora zijn? - vol kwakt met knullig geschreven proza waarbij de schrijver uitgebreid op zijn strepen gaat staan. Welke strepen? Wel, afwisselend maakt men zich druk vanuit de positie van 'belastingbetaler', 'trouwe lezer', 'trouwe luisteraar', 'trouwe kijker' of 'verontruste Vlaming'. Wat al die brief- en forumschrijvers schijnt te ontgaan, is dat we allem�*�*l trouwe, verontruste Vlaamse lezers, luisteraars en kijkers zijn die belastingen betalen. En dat er een tijd en een plaats is voor volstrekt irrelevante en krakkemikig geformuleerde meninkjes en dat is het café, zo rond sluitingstijd of hoogstens: op een eigen weblog. Want vergis u niet, o Uwe Mondigheid, dat uw bijdrage aan het maatschappelijk debat op een internetforum wordt geplaatst of in een apart katern van de krant wordt gepubliceerd betekent immers niet, ik herhaal: NIET dat uw mening op enigerlei wijze van tel is. De rubriek lezersbrieven en al die openbare forums bestaan enkel en alleen om u de illusie te schenken dat uw mening interessant is. De advertenties voor massage door Filipijnse ladyboys staan ook in een apart katern van de krant. Denk daaraan vooraleer u nog eens uw mening over eender wat met de rest van de bevolking meent te moeten delen. En als u zich toch niet kunt inhouden, controleer dan alstublieft eerst of u wel over een gram talent beschikt om uw gedaas op zijn minst interessant te doen lijken. Word politicus, schrijver, commentator, journalist of desnoods stand up komiek, maar als het talent u daarvoor ontbreekt: trek uw conclusies en aanvaard het feit dat niemand een halve zak geeft om wat u denkt. |
![]() |
#47 |
|
![]() Vitae forma vocatur, [email protected], die 11 Jun 2005 10:02:24
-0700, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams >Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente >idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar >op zgn. "extreme" partijen stemmen. > >Helaas, die "verzuring" is besmettelijk gebleken. Twee weken geleden >hebben de Fransen en de Hollanders "Nee" gestemd over een proeve van >Europese Grondwet die de verlichte niet-extreme politici in hun >splendid isolation hadden bijeen geschreven. Een splendid isolation >waarin ze ook euforisch een niet-Europese Islam-staat (Turkije) en >enkele Slavische boerengehuchten vol roversrapalje (Albanie, Roemenie) >tot de rijke Brusselse dis hadden uitgenodigd. > >"'t Kan verkeren", zei Bredero al, maar die was waarschijnlijk vast ook >"verzuurd". Enkele maanden Azie en het observeren van deze >nieuwsgroepen vanuit de coulissen geven me de stellige indruk dat de >echte "verzuurden" aan de extreemlinkse en/of politiek-correcte kant >zitten. > >Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit >"Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. >Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te vervuilen >met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, of trap het gewoon af, zoals >jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt gespreid. >Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zelden een meer verzuurde >chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te starten als >de Westerse beschaving er toch van af hangt. Zure ouwe eikels. Ach laat ze verzuren, ze zullen zichzelf op termijn opvreten. -- Fusti |
![]() |
#48 |
|
![]() <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] ups.com... > > Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit > "Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. > Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te vervuilen > met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, of trap het gewoon af, zoals > jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt gespreid. > Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zelden een meer verzuurde > chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te starten als > de Westerse beschaving er toch van af hangt. Zure ouwe eikels. > Hoe aandoenlijck toch. Pas terug van het andere end van de wereld en al vol bekommernis om de ouwe eikels die hij node gemist heeft. Hier zijn we, jongen - en we zijn niet direct van plan om weg te gaan. Tot zeur binnenkort. U's |
![]() |
#49 |
|
![]() <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams > Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente > idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar > op zgn. "extreme" partijen stemmen. > > Helaas, die "verzuring" is besmettelijk gebleken. Twee weken geleden > hebben de Fransen en de Hollanders "Nee" gestemd over een proeve van > Europese Grondwet die de verlichte niet-extreme politici in hun > splendid isolation hadden bijeen geschreven. Een splendid isolation > waarin ze ook euforisch een niet-Europese Islam-staat (Turkije) en > enkele Slavische boerengehuchten vol roversrapalje (Albanie, Roemenie) > tot de rijke Brusselse dis hadden uitgenodigd. > > "'t Kan verkeren", zei Bredero al, maar die was waarschijnlijk vast ook > "verzuurd". Enkele maanden Azie en het observeren van deze > nieuwsgroepen vanuit de coulissen geven me de stellige indruk dat de > echte "verzuurden" aan de extreemlinkse en/of politiek-correcte kant > zitten. > > Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit > "Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. > Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te vervuilen > met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, of trap het gewoon af, zoals > jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt gespreid. > Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zelden een meer verzuurde > chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te starten als > de Westerse beschaving er toch van af hangt. Zure ouwe eikels. > > zvg, VH > http://vh.skynetblogs.be > Als politici je en bloc proberen iets door de strot te duwen dan kun je er donder op zeggen dat je gewoon belazerd wordt. Het "simpele" publiek voelt dat wel aan. |
![]() |
#50 |
|
![]() "Mirendes" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... > > Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams > > Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente > > idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar > > op zgn. "extreme" partijen stemmen. > > > > Helaas, die "verzuring" is besmettelijk gebleken. Twee weken geleden > > hebben de Fransen en de Hollanders "Nee" gestemd over een proeve van > > Europese Grondwet die de verlichte niet-extreme politici in hun > > splendid isolation hadden bijeen geschreven. Een splendid isolation > > waarin ze ook euforisch een niet-Europese Islam-staat (Turkije) en > > enkele Slavische boerengehuchten vol roversrapalje (Albanie, Roemenie) > > tot de rijke Brusselse dis hadden uitgenodigd. > > > > "'t Kan verkeren", zei Bredero al, maar die was waarschijnlijk vast ook > > "verzuurd". Enkele maanden Azie en het observeren van deze > > nieuwsgroepen vanuit de coulissen geven me de stellige indruk dat de > > echte "verzuurden" aan de extreemlinkse en/of politiek-correcte kant > > zitten. > > > > Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit > > "Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. > > Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te vervuilen > > met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, of trap het gewoon af, zoals > > jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt gespreid. > > Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zelden een meer verzuurde > > chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te starten als > > de Westerse beschaving er toch van af hangt. Zure ouwe eikels. > > > > zvg, VH > > http://vh.skynetblogs.be > > > Als politici je en bloc proberen iets door de strot te duwen dan kun je er > donder op zeggen dat je gewoon belazerd wordt. Het "simpele" publiek voelt > dat wel aan. > > Wat doet het huidig beleid anders dan mensen belazeren,maar wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil |
![]() |
#51 |
|
![]() " de boskabouter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Mirendes" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> >> <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] ups.com... >> > Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams >> > Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente >> > idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar >> > op zgn. "extreme" partijen stemmen. >> > >> > Helaas, die "verzuring" is besmettelijk gebleken. Twee weken geleden >> > hebben de Fransen en de Hollanders "Nee" gestemd over een proeve van >> > Europese Grondwet die de verlichte niet-extreme politici in hun >> > splendid isolation hadden bijeen geschreven. Een splendid isolation >> > waarin ze ook euforisch een niet-Europese Islam-staat (Turkije) en >> > enkele Slavische boerengehuchten vol roversrapalje (Albanie, Roemenie) >> > tot de rijke Brusselse dis hadden uitgenodigd. >> > >> > "'t Kan verkeren", zei Bredero al, maar die was waarschijnlijk vast ook >> > "verzuurd". Enkele maanden Azie en het observeren van deze >> > nieuwsgroepen vanuit de coulissen geven me de stellige indruk dat de >> > echte "verzuurden" aan de extreemlinkse en/of politiek-correcte kant >> > zitten. >> > >> > Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit >> > "Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. >> > Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te vervuilen >> > met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, of trap het gewoon af, zoals >> > jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt gespreid. >> > Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zelden een meer verzuurde >> > chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te starten als >> > de Westerse beschaving er toch van af hangt. Zure ouwe eikels. >> > >> > zvg, VH >> > http://vh.skynetblogs.be >> > >> Als politici je en bloc proberen iets door de strot te duwen dan kun je >> er >> donder op zeggen dat je gewoon belazerd wordt. Het "simpele" publiek >> voelt >> dat wel aan. >> >> > Wat doet het huidig beleid anders dan mensen belazeren,maar wat baten > kaars > en bril als den uil niet zien en wil > Heuuu ? *Wat baten kaarsen en brillen als de Vlaamse uilen niet zienen willen* |
![]() |
#52 |
|
![]() Mirendes wrote:
> <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... >> Al jaren schrijven Vlaamse politici de successen van het Vlaams >> Blok/Belang toe aan de "verzuring" van de kiezer. De malcontente >> idioten die ontevreden zijn over alles en nog wat, en daarom dan maar >> op zgn. "extreme" partijen stemmen. >> >> Helaas, die "verzuring" is besmettelijk gebleken. Twee weken geleden >> hebben de Fransen en de Hollanders "Nee" gestemd over een proeve van >> Europese Grondwet die de verlichte niet-extreme politici in hun >> splendid isolation hadden bijeen geschreven. Een splendid isolation >> waarin ze ook euforisch een niet-Europese Islam-staat (Turkije) en >> enkele Slavische boerengehuchten vol roversrapalje (Albanie, >> Roemenie) tot de rijke Brusselse dis hadden uitgenodigd. >> >> "'t Kan verkeren", zei Bredero al, maar die was waarschijnlijk vast >> ook "verzuurd". Enkele maanden Azie en het observeren van deze >> nieuwsgroepen vanuit de coulissen geven me de stellige indruk dat de >> echte "verzuurden" aan de extreemlinkse en/of politiek-correcte kant >> zitten. >> >> Aan slijmerige posters als "Uncle", "Luc vd", "B55", (waar zit >> "Wereldsman"?) en nog een paar anderen die steevast vernicken dit. >> Jongens (of ouw peekes), hou verdomme op deze nieuwsgroep te >> vervuilen met jullie ziekelijk verzuurd gezemel, of trap het gewoon >> af, zoals jullie al jaren aankondigen. De rode loper uitwaarts ligt >> gespreid. Bazuinen zullen uw uittocht opfleuren. Zelden een meer >> verzuurde chagrijniger bende gelezen. Nog te lam om een weblog op te >> starten als de Westerse beschaving er toch van af hangt. Zure ouwe >> eikels. zvg, VH >> http://vh.skynetblogs.be >> > Als politici je en bloc proberen iets door de strot te duwen dan kun > je er donder op zeggen dat je gewoon belazerd wordt. Het "simpele" > publiek voelt dat wel aan. De meesten voelen dat inderdaad wel aan. Maar er blijven nog steeds van die dikhuidigen die het niet voelen. Zij weigeren om zich te informeren bij andere dan hun eigen bronnen. Zij slikken de pap zonder te proeven. SS wist daar zeer handig op in te spelen. Gelukkig wordt die groep gemakkelijk beinvloedbare zuurderlingen steeds ouder, hun aantal slinkt met de dag. Stevaert voelde het met zijn ellebogen toen hij zich op een donkere avond liet ontvallen: "we moeten nu nog rap pakken wat we kunnen, voor we van de macht weg zijn" |
![]() |
#53 |
|
![]() "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] <snip> > Hier zijn we, jongen - en we zijn niet direct van plan om weg te gaan. Hoezo? Van gedacht veranderd? |