![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
|
"Pete Hine" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Je schrijft dat jouw kleur is niet van belang; natuurlijk is het héél > belangrijk; zonder kleuren is er geen racisme, maar zeker wel afgunst en > haat. De inhoud van mijn berichten is niet afhankelijk van mijn kleur. Gelukkig niet. Racisme is ook niet afhankelijk van kleuren maar van geestelijke krankzinnigheid van mensen die denken dat kleur belangrijk is. De heersende cultuur in Nederland is de heersende cultuur in de > wereld, en heeft duidelijke racistische kenmerken. Als jij denkt dat racsitendom gelijkwaardig is aan de wereld heb jij naar alle waarschijnlijkheid gelijk. |
|
|
#42 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 4 Jul 2005 06:15:27 +0200, R.Wereldsman wrote: >> Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. > > Blanken zijn verdacht, maar zwarten die zeggen dat er maar 1 kleur zou > mogen bestaan, die zijn dus automatisch GEEN racist? Hoe noem je die > zwarte dan? Ik noem hem ook een racist, en jij? > Ik noem dat een zeer verstandige zwarte omdat racisme het ergste is wat de mensheid ooit is overkomen. Als een blanke zegt dat het goed zou zijn dat er alleen blanken bestaat, heeft dat totaal niets met racisme te maken. Het zelfde geld als een zwarte of een bruine dat zegt. Racisme is zeer specifiek gedrag dat gebaseerd is op verzinsels waarbij de ene mens de andere mens problematiseert, criminaliseert ter rechtvaardiging van eigen slecht gedrag en notabene zich verbeeldt superieur te zijn. Hier de definitie van racisme! Racisme: Gestoordheid die bij "sommige blanken met een bepaalde waanzin" voorkomt met de bedoeling haat te kweken t.o.v. andere groepen die er biologisch anders uitzien om uiteindelijk de slachtoffers te kunnen uitbuiten, beroven en zelfs eventueel te mogen vermoorden. Racisme is een gevaarlijke ziekte die helaas nog niet leidt tot automatische opsluiting en behandeling in een psychiatrische inrichting. Racisme wordt anno 2005 door de opvoeding nog steeds doorgegeven door mensen met een kolonialistische bewustzijn dat vanaf 1550 is ontstaan. Hier beschrijf ik de verschijningsvormen van racisme die afhankelijk zijn van de fase waarin deze ziekte zich bevindt.. fase 1: De persoon met een kolonialistisch bewustzijn ziet veel groepen van mensen die er anders uitzien dan hijzelf. In zijn bewustzijn zijn deze mensen ondergeschikt en horen uitgebuit te worden. Als de ondergeschiktheid en uitbuiting niet kunnen worden vergolden zal fasen 2 in werking treden. fase 2: De racist gaat haat en nijd kweken door de andere groepen negatief te stigmatiseren. Dan komen de volgende zaken aan de orde: "het zich ergeren aan vreemde en onverstaanbare talen, afwijkende religie en kleding, vermeend inpikken van banen, vermeend misbruik van uitkeringen, angst voor overbevolking, en nog veel meer." fase 3: De fase van de rechtvaardiging van de negatieve gevoelens. Dus: "het derde stadium worden aan de vreemdeling andere biologische eigenschappen toegedicht; racistische media, wetenschappers politici en burgers die niks van genetica afweten maar 'allochtonen' minder intelligentie luiheid, crimineelkarakter toedichten zijn daarvan een goed voorbeeld. fase 4: De toepassing van de waanideeën op individuele personen van de andere groepen alsof de eigen verzinsels werkelijkheid zijn.. Fase 5: De meest gewelddadige fase: geweldstoepassing: fascisme, nazisme en genocide. Jij en vele anderen proberen racistisch gedrag te ontkennen door continu gedrag dat totaal geen racisme is dan wel als racisme voor te stellen. Jouw streken zijn typische rioolratten streken. >> Niet-blanken kunnen namelijk niet lijden aan racisme. > > Ja, zo red je natuurlijk je eigen vel. Gelukkig wist je waar ik naartoe > wou met mijn uitspraak. > Ik red mijn eigen vel niet. Het is heel logisch dat niet-blanken niet aan racisme kunnen lijden. >> Voor racisme is er een rassenleer nodig. > > Dat blijft onzin, die je nog steeds niet kon aantonen. > Ik heb nooit geleerd om racist te zijn, maar toch zijn er veel die denken > dat ik een racist ben, enkel omdat ik tegen het criminele gedrag van > bepaalde personen ben. (En toevallig zijn die meestal gekleurd) > Tegen het criminele gedrag van bepaalde personen zijn is in principe goed. Iedereen is tegen crimineel gedrag. Crimineel gedrag van geen enkele persoon is goed. Dat is geen punt. Jij maakt je zelf weer wijs dat ik bijvoorbeeld vind dat je racistisch bent omdat je crimineel gedrag afkeurt. Dat is jezelf voor de gek houden. Ik vind dat je racistisch bent vanwege de ideeen die je hier etaleert, je standpunten die je hier inneemt en vooral met name dat je niet instaat bent onderscheid te maken tussen wat racistisch gedrag is en wat niet. Racisten zijn niet meer instaat racisme te herkennen. Voor de rest ken ik je niet. >> En er bestaat maar een rassenleer en die is van de >> blanken. > > Er bestaat enkel rassenleer in je hoofd. > Er zijn boeken vol hierover geschreven. De eerste racisistische geschriften zijn in 1550 gepubliceerd van de hand van Supelveda die aan je voorouders leerde dat de blanken superieur zijn aan de Indianen en dat Indianen dieren zijn. En dat ze rustig vermoord mogen worden indien zij zich verzetten. Anno 2005 leert de media in racistendom jou nu dat moslims terroristen zijn en dat zij gewoon uitgeroeid moeten worden. In 1550 wilden jouw voorouders de Indianen beroven van hun goud en anno 205 probeert het leiderschap van racistendom het hedendaagse goed van de Irakezen te beroven. Ter rechtvaardiging van deze rooftochten zijn de Indianen toen gecriminaliseerd en nu 455 jaar later doen mensen zoals jij hetzelfde. Jij bent dus net als je moeder en vader blijkbaar en net als je voorouders niet meer instaat om in de gaten te hebben dat racisten zeer gevaarlijke criminelen zijn die roven en moorden en nog denken dat ze superieur zijn. Ik denk dat indien wij het hebben over rassenleer van de blanken in racistendom ik je niet ver hoeft te sturen. Ik hoef je niet naar de bibliotheken of naar de boekhandel te sturen. Ik zou zeggen lees maar de krant of luister naar de radio of kijk naar de tv. > "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 De mooiste uitspraak die ik ooit deed volgens mij. |
|
|
#43 |
|
|
"PietHein" <[email protected]> schreef in bericht news:frjwtf7xsod2q1v38hcdleatxt3cgyqmfz@hein... > "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht > <[email protected]>: > >>Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de > > <knip> > > Aanzetten tot haat tegen blanken. Anti racisten hebben niets tegen blanken. Anti racisten hebben niet eens iets tegen racisten. Anti racisten maken duidelijk dat racisme een zeer gevaarlijke vorm van krankzinngheid is en dat het nog steeds ontkend wordt. Dat racisten blank zijn, betekent niet alle blanken racisten zijn en het betekent niet dat blanken zich moeten schamen voor zich zelf omdat racisten altijd blank zijn. Integendeel mag een blanke die niet lijdt aan racisme trots zijn dat hij/zij zich niet geidentificeerd heeft met de krankzinnige rassenleer die door sommige blanken is bedacht. Racisten proberen zich altijd te verschuilen achter de groep blanken. Dat ze blank zijn is een feit maar dat geeft ze niet het recht zich te verschuilen achter personen die uiterlijk op ze lijken want dat is de enige gelijkenis en onbelangrijk ook. Het is niet de kleur die ze tot racist maakt. Het is hun opvoeding. Innerlijk zijn racisten levensgevaarlijke menselijke idioten die met blank zijn niets te maken heeft maar alles met ziek zijn. Het zijn getiktelingen met een zieke geest die geholpen moeten worden. > Ook het Slavernijmonument, ware dit gezien als symbool van barbarij > door blanke Nederlanders, is een staaltje van aanzetten tot haat. > Zwarteslavenhandel was heel gewoon, ook voor zwarte handelaars/despoten. Onzin! Hetgeen hier uit je koker komt laat zien dat je een rioolrat moet zijn. Ik vind ook dat minister Verdonk racistische politiek bedrijft. Nederland krijgt weer de politieke trekken van voor de 2-de wereldoorlog. Nederland loopt weer hard voorop als rioolrattenstaat. |
|
|
#44 |
|
|
In article <[email protected]>,
R.Wereldsman <[email protected]> wrote: >De inhoud van mijn berichten is niet afhankelijk van mijn kleur. Strictly speaking is zwart geen kleur. Kees (De nikker kleurige toe doeth Holsteins also know its proper geevalueerd, tot nul dus.) |
|
|
#45 |
|
|
R.Wereldsman schreef: > Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de > theorie dat alle blanken racistisch zijn. Hiervan bestaan twee varianten. > De principiële versie stelt dat alle blanken racistisch zijn. > De opportunistische versie stelt dat alle blanken in principe racistisch > zijn. Dat is dan juist weer racistisch, van die mensen die dat zeggen. |
|
|
#46 |
|
|
Op 05 Jul 2005 07:18:32 GMT kwam uit het klavier van Kees van den Doel
onderstaande in (onder andere) de groep nl.politiek terecht: > In article <[email protected]>, > R.Wereldsman <[email protected]> wrote: > >>De inhoud van mijn berichten is niet afhankelijk van mijn kleur. > > Strictly speaking is zwart geen kleur. > Wereldsman kraamt wel eens vaker onzin uit. Kijk maar op http://tinyurl.com/7gku3 > > Kees (De nikker kleurige toe doeth Holsteins also know its proper > geevalueerd, tot nul dus.) -- NH. *homepage http://www.nholtz.dds.nl *blog http://blogger.xs4all.nl/nholtz * "Alles zit verborgen in Hoempapa en de smurf die smurf smurft. Je moet iedereen omturnen, tot ze het zien. Dan zal Klaas komen."(R.J. Grootveld) |
|
|
#47 |
|
|
"R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ... > > "PietHein" <[email protected]> schreef in bericht > news:frjwtf7xsod2q1v38hcdleatxt3cgyqmfz@hein... >> "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht >> <[email protected]>: >> >>>Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de >> >> <knip> >> >> Aanzetten tot haat tegen blanken. > > Dat racisten blank zijn, betekent niet alle blanken racisten zijn en > het betekent niet dat blanken zich moeten schamen voor zich zelf omdat > racisten altijd blank zijn. Integendeel mag een blanke die niet lijdt aan > racisme trots zijn dat hij/zij zich niet geidentificeerd heeft met de > krankzinnige rassenleer die door sommige blanken is bedacht. En wéér ga je de fout in... Racisten zijn niet per definitie blank; dat weet jij ook wel. > Racisten proberen zich altijd te verschuilen achter de groep > blanken. Dat ze blank zijn is een feit maar dat geeft ze niet het recht > zich te verschuilen achter personen die uiterlijk op ze lijken want dat is > de enige gelijkenis en onbelangrijk ook. Het is niet de kleur die ze tot > racist maakt. Zie hierboven... > Het zijn getiktelingen met een zieke geest die geholpen moeten worden. Er is in deze discussie telkens maar een getikteling met een zieke geest die geholpen moet worden Zijn naam: R. Wereldsman. |
|
|
#48 |
|
|
On Tue, 5 Jul 2005 07:51:01 +0200, R.Wereldsman wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Mon, 4 Jul 2005 06:15:27 +0200, R.Wereldsman wrote: > >>> Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. >> >> Blanken zijn verdacht, maar zwarten die zeggen dat er maar 1 kleur zou >> mogen bestaan, die zijn dus automatisch GEEN racist? Hoe noem je die >> zwarte dan? Ik noem hem ook een racist, en jij? >> > > Ik noem dat een zeer verstandige zwarte omdat racisme > het ergste is wat de mensheid ooit is overkomen. Jij kan inderdaad niet zeggen dat je zelf racist bent. Een blanke die zegt dat er geen zwarten mogen zijn, of omgekeerd, BEIDE zijn racistisch. > > Als een blanke zegt dat het goed zou zijn dat er alleen > blanken bestaat, heeft dat totaal niets met racisme > te maken. Het zelfde geld als een zwarte of een bruine dat zegt. Weet je zelf nog wat je schrijft? /quote Het hangt er vanaf wie dat zegt. (...) Blanken die dat zeggen, zijn nu eenmaal verdacht. (...) Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. /unquote > > Racisme is zeer specifiek gedrag dat gebaseerd is > op verzinsels waarbij de ene mens de andere mens > problematiseert, criminaliseert ter rechtvaardiging > van eigen slecht gedrag en notabene zich verbeeldt > superieur te zijn. Zoals zeggen dat blanken fouten zijn van de natuur! <knip bepaalde waanzin> > >> "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 > > De mooiste uitspraak die ik ooit deed volgens mij. Inderdaad... het toont aan dat je een onverdraagzame geloofsfreak zijt. Maar je hebt wel meerdere mooie uitspraken die aantonen dat je een racist bent ook.... -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#49 |
|
|
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP............... "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > > "PietHein" <[email protected]> schreef in bericht > news:frjwtf7xsod2q1v38hcdleatxt3cgyqmfz@hein... > > "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht > > <[email protected]>: > > > >>Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de > > > > <knip> > > > > Aanzetten tot haat tegen blanken. > > Anti racisten hebben niets tegen blanken. > Anti racisten hebben niet eens iets tegen racisten. > Anti racisten maken duidelijk dat racisme een zeer gevaarlijke vorm > van krankzinngheid is en dat het nog steeds ontkend wordt. > Dat racisten blank zijn, betekent niet alle blanken racisten zijn en > het betekent niet dat blanken zich moeten schamen voor zich zelf omdat > racisten altijd blank zijn. Integendeel mag een blanke die niet lijdt aan > racisme trots zijn dat hij/zij zich niet geidentificeerd heeft met de > krankzinnige rassenleer die door sommige blanken is bedacht. > > Racisten proberen zich altijd te verschuilen achter de groep > blanken. Dat ze blank zijn is een feit maar dat geeft ze niet het recht > zich te verschuilen achter personen die uiterlijk op ze lijken want dat is > de enige gelijkenis en onbelangrijk ook. Het is niet de kleur die ze tot > racist maakt. > Het is hun opvoeding. > Innerlijk zijn racisten levensgevaarlijke menselijke idioten die met blank > zijn niets te maken heeft maar alles met ziek zijn. > Het zijn getiktelingen met een zieke geest die geholpen moeten worden. > > > Ook het Slavernijmonument, ware dit gezien als symbool van barbarij > > door blanke Nederlanders, is een staaltje van aanzetten tot haat. > > Zwarteslavenhandel was heel gewoon, ook voor zwarte handelaars/despoten. > > Onzin! Hetgeen hier uit je koker komt laat zien dat je een > rioolrat moet zijn. > Ik vind ook dat minister Verdonk racistische politiek bedrijft. > Nederland krijgt weer de politieke trekken van voor de 2-de > wereldoorlog. Nederland loopt weer hard voorop als rioolrattenstaat. > > |
|
|
#50 |
|
|
"R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ... > Bla, bla, bla, Ja hoor! Racisten kunnen genezen van hun criminele inslag voorzover er überhaupt van criminaliteit gesproken kan worden. Criminelen als jij maken geen schijn van kans om ooit nog normaal te worden! Donder nou gewoon eens op halve gare! Kaaiman |
|
|
#51 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... >>>> Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. >>> >>> Blanken zijn verdacht, maar zwarten die zeggen dat er maar 1 kleur zou >>> mogen bestaan, die zijn dus automatisch GEEN racist? Hoe noem je die >>> zwarte dan? Ik noem hem ook een racist, en jij? >>> >> >> Ik noem dat een zeer verstandige zwarte omdat racisme >> het ergste is wat de mensheid ooit is overkomen. > > Jij kan inderdaad niet zeggen dat je zelf racist bent. > Een blanke die zegt dat er geen zwarten mogen zijn, of omgekeerd, BEIDE > zijn racistisch. > Zo iets zeggen heeft in principe niets met racisme te maken. Maar voor racisten is dat moeilijk te bepalen. Zal je een ezeltjesbruggetje leren. Neem de definitie van racisme en toets hetggen je als racisme ziet aan die definitie. Lukt je zeker wel. Een zwarte die zegt dat de wereld beter zouden zijn indien alle mensen 1 kleur hadden is natuurlijk geen racisme en gezien de ervaring die hij met het racisme van de blanken nog begrijpelijk ook. Maar zwarten kunnen niet aan racisme lijden. Voor racisme is er een racistische leer nodig en alleen blanken hebben een racistische leer. Kijk als een blanke zoiets zegt kan het wel uit racisme voortkomen. Het hoeft natuurlijk geen racisme te zijn maar het kan. Het gedrag zelf is geen racistisch gedrag! Maar een racist ( 30% van de blanken in Nederland lijden aan racisme) die dat zegt, kan het nooit zeggen met andere bedoelingen en uit andere overwegingen. Een racist is en blijft altijd een getikteling. >> Als een blanke zegt dat het goed zou zijn dat er alleen >> blanken bestaat, heeft dat totaal niets met racisme >> te maken. Het zelfde geld als een zwarte of een bruine dat zegt. > > Weet je zelf nog wat je schrijft? > /quote > Het hangt er vanaf wie dat zegt. > (...) > Blanken die dat zeggen, zijn nu eenmaal verdacht. > (...) > Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. > /unquote > Natuurlijk weet ik wat ik zeg. Ik zeg hetzelfde maar misschien met andere woorden. Ik probeer elke keer je op een andere manier uit te leggen. Ik weet dat het verdomd moeilijk is voor mensen met een racistisch bewustzijn of kolonialistisch bewustzijn om racistisch gedrag te identificeren bij zichzelf en bij anderen. Daarom heb ik ook alle geduld met je. >> Racisme is zeer specifiek gedrag dat gebaseerd is >> op verzinsels waarbij de ene mens de andere mens >> problematiseert, criminaliseert ter rechtvaardiging >> van eigen slecht gedrag en notabene zich verbeeldt >> superieur te zijn. > > Zoals zeggen dat blanken fouten zijn van de natuur! > En blanke is een geevolutioneerde albino. Als de eerste mensen zwart waren en dat zegt ook de wetenschap en eigenlijk zegt de Bijbel dat ook. Ik zie een albino als iets uniek. Maar dat unieke is wel een weeffout. Zwarte mensen krijgen normaal zwarte baby's en als er plotseling albino's worden geboren ben ik van mening dat albino's wel uniek zijn net als iedere mens maar een weeffout zijn van de natuur. Sommige weeffouten kunnen soms attractiever zijn dan de oorspronkelijke schepping. Andere minder attractief (overleven meestal dan ook niet). Anderen zijn even attractief als de oorspronkelijke schepping. Gelukkig maakt de natuur weeffouten anders zou er geen evolutie zijn en geen variatie. Maar het is niet de bedoeling van de schepping geweest om racisten van sommige blanken maken. Dat is eigen mensen werk. Maar superieure blanken ( de racistische leer heeft je geindoctrineerd met deze onzin) zoals jij in je bewustzijn hebt opgeslagen verzetten zich tegen een dergelijk idee, toch? Een blanke die een geevolutioneerde albino is uit een neger. Dat kan je natuurlijk wel bevatten maar niet accepteren en dan ontken je het gewoon. Dat is racisten eigen. Racisme: Gestoordheid die bij "sommige blanken met een bepaalde waanzin" voorkomt met de bedoeling haat te kweken t.o.v. andere groepen die er biologisch anders uitzien om uiteindelijk de slachtoffers te kunnen uitbuiten, beroven en zelfs eventueel te mogen vermoorden. Racisme is een gevaarlijke ziekte die helaas nog niet leidt tot automatische opsluiting en behandeling in een psychiatrische inrichting. Racisme wordt anno 2005 door de opvoeding nog steeds doorgegeven door mensen met een kolonialistische bewustzijn dat vanaf 1550 is ontstaan. Hier beschrijf ik de verschijningsvormen van racisme die afhankelijk zijn van de fase waarin deze ziekte zich bevindt.. fase 1: De persoon met een kolonialistisch bewustzijn ziet veel groepen van mensen die er anders uitzien dan hijzelf. In zijn bewustzijn zijn deze mensen ondergeschikt en horen uitgebuit te worden. Als de ondergeschiktheid en uitbuiting niet kunnen worden vergolden zal fasen 2 in werking treden. fase 2: De racist gaat haat en nijd kweken door de andere groepen negatief te stigmatiseren. Dan komen de volgende zaken aan de orde: "het zich ergeren aan vreemde en onverstaanbare talen, afwijkende religie en kleding, vermeend inpikken van banen, vermeend misbruik van uitkeringen, angst voor overbevolking, en nog veel meer." fase 3: De fase van de rechtvaardiging van de negatieve gevoelens. Dus: "het derde stadium worden aan de vreemdeling andere biologische eigenschappen toegedicht; racistische media, wetenschappers politici en burgers die niks van genetica afweten maar 'allochtonen' minder intelligentie luiheid, crimineelkarakter toedichten zijn daarvan een goed voorbeeld. fase 4: De toepassing van de waanideeën op individuele personen van de andere groepen alsof de eigen verzinsels werkelijkheid zijn.. Fase 5: De meest gewelddadige fase: geweldstoepassing: fascisme, nazisme en genocide. |
|
|
#52 |
|
|
"R.Wereldsman" de weeffout, is nog altijd druk bezig in deze groep. Ik was heel lang op vakantie, dus heb je kolder gemist. > En blanke is een geevolutioneerde albino. Weet je nog oudje wat je altijd schreef? Ik knip en plak het even voor je > Blank is door biologische weeffouten ontstaan. > Blanken zijn door evolutie ontstaan uit Albino´s > Albino´s zijn weer door een biologische weeffout ontstaan. Om je te helpen, maakte ik toen het volgende couplet voor je carnavalskraker: Zwart is door biologische weeffouten ontstaan. Zwarten zijn door evolutie ontstaan uit apen. Apen zijn weer door een biologische weeffout ontstaan. De rest van je kolderverhaal geknipt als vanouds. Tot ziens malle babbe. P.S. Ben je al gedichtjes aan het voorbereiden voor 5 december als de lieve Sint komt? |
|
|
#53 |
|
|
On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, "R.Wereldsman"
<[email protected]> wrote: >Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de >theorie dat alle blanken racistisch zijn. Vraagje: waarom is dit het enige onderwerp waar je over post? Schuldgevoel? Hans ***I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather. Not screaming and in terror, like his passengers.*** |
|
|
#54 |
|
|
On Wed, 6 Jul 2005 08:34:37 +0200, R.Wereldsman wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>>>> Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. >>>> >>>> Blanken zijn verdacht, maar zwarten die zeggen dat er maar 1 kleur zou >>>> mogen bestaan, die zijn dus automatisch GEEN racist? Hoe noem je die >>>> zwarte dan? Ik noem hem ook een racist, en jij? >>>> >>> >>> Ik noem dat een zeer verstandige zwarte omdat racisme >>> het ergste is wat de mensheid ooit is overkomen. >> >> Jij kan inderdaad niet zeggen dat je zelf racist bent. >> Een blanke die zegt dat er geen zwarten mogen zijn, of omgekeerd, BEIDE >> zijn racistisch. >> > > Zo iets zeggen heeft in principe niets met racisme te maken. Waarom noem je dan eerder een blanke verdacht en een niet-blanke automatisch geen racist? > Maar voor racisten is dat moeilijk te bepalen. Je hebt er idd moeilijkheden mee. <knip gelul van een getikteling> >>> Als een blanke zegt dat het goed zou zijn dat er alleen >>> blanken bestaat, heeft dat totaal niets met racisme >>> te maken. Het zelfde geld als een zwarte of een bruine dat zegt. >> >> Weet je zelf nog wat je schrijft? >> /quote >> Het hangt er vanaf wie dat zegt. >> (...) >> Blanken die dat zeggen, zijn nu eenmaal verdacht. >> (...) >> Als een niet-blanke dat zegt, is het bij voorbaat geen racisme. >> /unquote >> > > Natuurlijk weet ik wat ik zeg. > > Ik zeg hetzelfde maar misschien met andere woorden. > Ik probeer elke keer je op een andere manier uit te leggen. Niets van, je tracht jezelf niet in je eigen val te laten lopen. > Ik weet dat het verdomd moeilijk is voor mensen met > een racistisch bewustzijn of kolonialistisch bewustzijn > om racistisch gedrag te identificeren bij zichzelf en > bij anderen. > > Daarom heb ik ook alle geduld met je. Alsof je enige invloed op mij hebt. > >>> Racisme is zeer specifiek gedrag dat gebaseerd is >>> op verzinsels waarbij de ene mens de andere mens >>> problematiseert, criminaliseert ter rechtvaardiging >>> van eigen slecht gedrag en notabene zich verbeeldt >>> superieur te zijn. >> >> Zoals zeggen dat blanken fouten zijn van de natuur! >> > > En blanke is een geevolutioneerde albino. Grote zever.... Toon mij eens wetenschappelijk aan dat een blanke een geëvolueerde albino is. Ik zou je een nieuwsgroep willen aanraden, maar dan ga je ginder ook je waanzin verkondigen. > Als de eerste mensen zwart waren en dat zegt ook > de wetenschap en eigenlijk zegt de Bijbel dat ook. Akkoord > Ik zie een albino als iets uniek. Maar dat unieke > is wel een weeffout. Akkoord > Zwarte mensen krijgen normaal zwarte baby's en als > er plotseling albino's worden geboren ben ik van mening > dat albino's wel uniek zijn net als iedere mens maar > een weeffout zijn van de natuur. Albino's zijn iets helemaal anders dan blanken. Iemand die blank is, zwart haar en bruine ogen heeft, die heeft niets met een albino vandoen. <knip steeds sterker wordende waanzin> -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#55 |
|
|
On Wed, 6 Jul 2005 12:14:03 +0200, Dennis VG / WarlocK wrote
(in article <[email protected]>): > <knip steeds sterker wordende waanzin> Waarom blijf je die zwaar gestoorde troll voeden Dennis? Daniel Louis |
|
|
#56 |
|
|
On Wed, 6 Jul 2005 12:59:24 +0200, Daniel Louis wrote:
> On Wed, 6 Jul 2005 12:14:03 +0200, Dennis VG / WarlocK wrote > (in article <[email protected]>): > >> <knip steeds sterker wordende waanzin> > > Waarom blijf je die zwaar gestoorde troll voeden Dennis? > > Daniel Louis Yep ik weet het :( Hij zit ondertussen weer in de KF tot de Sinterklaas-periode :) Een troll zou ik hem niet noemen, zwaar gestoord wel :) -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#57 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... knip (geen nieuwe feiten) >>> Zoals zeggen dat blanken fouten zijn van de natuur! >>> >> >> En blanke is een geevolutioneerde albino. > > Grote zever.... Toon mij eens wetenschappelijk aan dat een blanke een > geëvolueerde albino is. > Ik zou je een nieuwsgroep willen aanraden, maar dan ga je ginder ook je > waanzin verkondigen. > Je zegt, toon mij eens wetenschappelijk aan dat een blanke een geëvolueerde albino is.? Wat dom zeg? De evolutietheorie moet ik wetenschappelijk aantonen, vraag je. Straks vraag je om je aan te tonen dat volgens de evolutie theorie de mens uit de aap voorkwam. Man als de evolutietheorie dan een keertje duidelijk is, dan is het zo dat het overduidelijk is dat de blanke een geevolutioneerde albino is. Het is duidelijk dat er tussen de albino en de blanke sprake is van een directe link tussen wat we nu de blanke wordt genoemd en de albino. De natuur is toch zo mooi zou ik zeggen. Geestelijk gezien zijn de racisten bezig door hun hebzucht de natuur te misvormen. Zij hebben het gedrag van een rioolrat. Daarover moet je je druk maken. Als racisten zich langdurig geestelijk als rioolrat gedragen moet je de natuur niet verwijten dat ze een lange kale staart krijgen en misschien nog 2 poten erbij. Een racist is dus een kruising tussen een geevolutioneerde albino en een procesmatige geestelijke evolutie naar een rioolrat. Een gedrocht dus. >> Als de eerste mensen zwart waren en dat zegt ook >> de wetenschap en eigenlijk zegt de Bijbel dat ook. > > Akkoord > >> Ik zie een albino als iets uniek. Maar dat unieke >> is wel een weeffout. > > Akkoord > >> Zwarte mensen krijgen normaal zwarte baby's en als >> er plotseling albino's worden geboren ben ik van mening >> dat albino's wel uniek zijn net als iedere mens maar >> een weeffout zijn van de natuur. > > Albino's zijn iets helemaal anders dan blanken. Iemand die blank is, zwart > haar en bruine ogen heeft, die heeft niets met een albino vandoen. > Straks bestrijd je de evolutietheorie dat de mens voortgekomen is uit de aap. De blanke is een geevolutioneerde albino van de eerste soort, een directe link maar is natuurlijk geen albino meer. Zo is een mens ook geen aap meer. Albino blank= blanken ook blank met geevolutioneerde pigment variaties. Albino haar blondachtig: haar blanken ook blondachtig met kleur diversiteiten. Albino haar kroes": blanken geevolueerd naar glad in koude streken voor betere bescherming. De evolutie van albino naar blank is maar een hele kleine stap voor de natuur. De natuur zou zeggen: dat is een makkie! De wetenschappers hebben nergens in de evolutie theorie zo'n mooi voorbeeld voor hun theorie. > "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 |
|
|
#58 |
|
|
"Eline" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "R.Wereldsman" de weeffout, is nog altijd druk bezig in deze groep. > Ik was heel lang op vakantie, dus heb je kolder gemist. > >> En blanke is een geevolutioneerde albino. > > Weet je nog oudje wat je altijd schreef? Ik knip en plak het even voor je > Hallo Eline welkom als mijn trouwste lezer. Ik je gemist. >> Blank is door biologische weeffouten ontstaan. >> Blanken zijn door evolutie ontstaan uit Albino´s >> Albino´s zijn weer door een biologische weeffout ontstaan. > > Om je te helpen, maakte ik toen het volgende couplet voor je > carnavalskraker: > > Zwart is door biologische weeffouten ontstaan. > Zwarten zijn door evolutie ontstaan uit apen. > Apen zijn weer door een biologische weeffout ontstaan. > Als de evolutie theorie klopt is een mens ook door evolutie ontstaan. Evolutie bestaat vanwege weeffouten van de natuur. Een "zwarte" is daarom dus ook door evolutie ontstaan en dus ook een weeffout. Je moet respect hebben voor de weeffouten van de natuur Eline. Voor de rest moet je respect hebben voor Gods werk. God schiep de mens naar zijn beeld en gelijkenis. De eerste mens is zwart en dus betekent dat dat God ook zwart is. God is een neger. God de almachtige zal wel in zijn almachtigheid een reden gehad hebben om het uiterlijk van een neger te hebben. Maar wat zegt het uiterlijk? Niks toch. Het gaat om het innerlijke. > De rest van je kolderverhaal geknipt als vanouds. > Tot ziens malle babbe. > P.S. Ben je al gedichtjes aan het voorbereiden voor 5 december als de > lieve Sint komt? Je bent een beetje in de war Eline. Geloof me maar het is echt geen schande om een albino te zijn of een weeffoutje. Weeffoutjes van de natuur zijn altijd prima. Het is wel een schande als je racist bent. Daarvoor moet je je schamen. |
|
|
#59 |
|
|
"Kaaiman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ja hoor! Racisten kunnen genezen van hun criminele inslag voorzover er > überhaupt van criminaliteit gesproken kan worden. Alles wat door opvoeding ontstaat, kan door opvoeding weer gecorrigeerd worden. Een racist hoeft niet als racist dood te gaan. > Criminelen als jij maken geen schijn van kans om ooit nog normaal te > worden! > Donder nou gewoon eens op halve gare! Ben ik een crimineel? Zo.... en wat heb ik misdaan? |
|
|
#60 |
|
|
"Hans @home.nl>" <dekkie <hatesspam> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 3 Jul 2005 16:24:25 +0200, "R.Wereldsman" > <[email protected]> wrote: > >>Sommige antiracisten, met name de niet-blanken verkondigen de >>theorie dat alle blanken racistisch zijn. > > Vraagje: waarom is dit het enige onderwerp waar je over post? > Schuldgevoel? Ik heb het nog nooit volgens mij in de nieuwsgroepen over schuldgevoel gehad. Ik geef aan de ratten in de nieuwsgroepen informatie over racisme en racisten. Meer niet. Racisten hebben niets aan schuldgevoel. Mensen hebben schuldgevoel. Beesten niet. |