![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Wij zijn hier op het grondgebied van de ongelovigen en het is onze heilige plicht het enige ware geloof te laten overwinnen, zoals dat werd geopenbaard door onze profeet. (...) Wij zijn op weg naar de overwinning en de moslims zullen binnenkort de meerderheid in dit land zijn. Dan zullen wij de sharia opleggen en zal heel België deel uitmaken van de islamitische gemeenschap. De overwinning is binnen bereik. (...) Dan zullen zij ons dienen ; zij die de heerschappij van onze Profeet niet erkennen zullen ons dienen. Bereid U voor, want de overwinning is nabij." |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor een definitie van het Vlaams Belang moeten we bij de NSDAP zijn denk ik.
#45 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 9 juli 2005 om 11:26. |
|||||
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het VB met zijn 15 procent van de stemmen in België kan dat ook niet. Die iman heeft te veel koffie gedronken en de pedalen verloren. De uitspraak van deze man aanhalen om te bewijzen dat "DE islam" een wereldverovernde godsdienst is getuigt van weinig inzicht. Indien het criteria "wereldveroveren" belangrijk is om bepaalde culturen te veroordelen dan moet onze westerse beschaving eens onder de loupe worden genomen. WIj hebben hier het patent op. Niet? |
|
![]() |
![]() |
#47 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 9 juli 2005 om 14:58. |
|||||
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 9 juli 2005 om 16:26. |
||||||
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |||
Banneling
|
![]() Bron is de heer Desmedt, woordvoerder van de Staatsveiligheid.
Een langer citaat vindt U in document DOC (50) 1718/001 van de Kamer van Volksvertegenwoordigers.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PAJOT : 9 juli 2005 om 18:19. |
|||
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In 2015 zullen dat er al 60 % zijn ... Wat Antwerpen betreft : 58 % van de lagere schoolkinderen zijn allochtoon. In 2020-2025 zal de meerderheid van de Antwerpse bevolking van allochtone afkomst zijn ... In 2045 zal de meerderheid van de Vlaamse bevolking van allochtone afkomst zijn ... geruststellend, niet ?... Citaat:
![]() enfin, het staat allemaal geschreven in de Koran. Ik hoef uw belachelijke stellingen niet te bewijzen. |
||
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() En nu weet ik nog altijd niet wie die imam is en waar die nu zit.
|
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() ![]() [size=2]Philip Dewinter ENKELE VAN ZIJN UITSPRAKEN : [/size] - In het Vlaamse parlement in 1988 : "De grootste veldslagen in de geschiedenis zijn deze van Poitiers, De Slag der Gulden Sporen en van het Vlaamse Legioen aan het Oostfront." - In "De Morgen" van 31 augustus 1994 : "Onafhankelijkheid regel je niet in het parlement. Het wordt een soort katarsis, een omwenteling, een openbaring. Alles zal snel in een stroomversnelling komen". "Brussel moet de hoofdstad van Vlaanderen worden met faciliteiten voor de Franstaligen. Ik hoop dat Brussel ooit vernederlands kan worden". - In de "Volkskrant" 1995 : "Indien wij de onafhankelijkheid willen van Vlaanderen moeten wij de Belgische wetten verwaarlozen. De democratie is enkel mogelijk in het kader van homogenische ethnische gemeenschappen. Er is geen democratie in België" - Conferentie in Leuven in 1991. "Indien men ons uitscheldt voor racist omdat wij voorstander zijn van "Eigen Volk Eerst" dan beschouwen we "racist" als een eretitel !" - De "7de dag van 14 juni 1992 : - Het Verdrag van de Rechten van de Mens is ondergeschikt aan het principe van het "Eigen Volk Eerst". - In het Vrt journaal van 25 november 1997 .op het VB congres maakt hij Elio Di Rupo uit voor "pedofiel" . - "Het Laatste Nieuws" van 3 april 1999 : "Als ik burgemeester van deze stad (Antwerpen) zou zijn, lopen er hier na tien uur geen jongeren van onder de zestien meer op straat". - In "Humo" van 2 november 2004 : Peter Boeckx heeft een reportage gemaakt over het dagelijks leven van Philip Dewinter die door geen enkel TV station wordt uitgezonden. Daarin zegt P.D onder andere : " We gaan het 70-puntenplan bewaren voor de toekomst" |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Hij is alleszins stukken verdraagzamer dan jij.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ps: ik heb het je al eerder gevraagd: 1) Wat is de definitie van allochtoon en 2) Hoeveel generaties blijf je mensen als 'van allochtone origine' bestempelen? Want in 2045 spreken we voor sommige bevolkingsgroepen al over 7de en 8ste generatie migranten. Die kan je toch moeilijk als 'allochtoon' blijven kapittelen. Want als je dat doet kan je beter eens 7 of 8 generaties achterom kijken en vaststellen dat je zelf ook van 'allochtone origine' bent.
![]() |
#59 | ||||||
|
![]() Citaat:
Zeg nu eens precies wat allochtonen zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Kan je me eens citeren wat je daar zo allemaal in gevonden hebt? Mijn stellingen bewijzen hoef je niet. Die bewijzen zichzelf wel. |
||||||
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geprobeerd het VB, of toch op zijn minst één aspect ervan te definiëren. Fijn, nu zou ik toch wel verwachten dat de vele VB'ers die deze forum rijk is, krachtig en in blok hun partij zouden verdedigen...je weet wel, zinnen typen en dan op verstuur knop klikken. Maar dit gebeurt dus niet. Hier wordt geen partij verdedigd!!! Buiten dan die enkele sloganeske tekstballonnen die ze van buiten geleerd hebben, komt verder geen reactie. Welke conclusie moet ik hieruit trekken? Spijtig genoeg is deze topic niet gelukt in zijn bedoeling: discussie blijft uit! Ik post een betoog, in plaats van een tegenbetoog komen alleen maar slogans, verder niks. Eigenlijk ben ik niet verbaast: discussie uit de weg gaan is typisch VB. Waarom? Waarom vrezen VB'ers discussies aan te gaan met hun politieke tegenstanders? Eer iemand aan een discussie toe is, moet het veel nagedacht hebben. En als er iets is dat slogans aan diggelen kan slaan, lege tekstballonnen kan doorprikken, dan is dat wel 'nadenken'. Nadenken zet aan tot diversiviëren van gedachten, immers oneliners kunnen niet alles vatten en zijn dus een slechte houvast voor een uitgebreide gedachtegang. Iemand die nadenkt gaat, net zoals een overvolle stroom uit zijn oevers treedt, de noodzaak voelen zich te bevrijden van bovenhand opgelegde denkpistes. Als hij bemerkt dat een slogan een bepaalde waarheid niet dekt, valt die enge slogan aan diggelen, en gaat de nadenker opzoek naar een breder-omvattende kader waarin hij zijn eerder opgedane bemerkingen wel kan plaatsen. Hij heeft dus zijn gedachten in zijn hoofd gediversiviëerd en enig diepgang gegeven. een klein voorbeeldje: de slogan: van alle marokkaanse jongeren krijgt ge last. de bemerking: hé, die ene van bij mij op school lijkt me wel een goeie. conflict: de slogan dekt mijn bevinding niet. resultaat: slogan ligt aan diggelen. De persoon moet nu zijn gedachten diversiviëren: er zullen wel kutmarokkaantjes zijn, maar niet die éne van bij mij op school. Iemand die dus breder denkt, gaat automatisch analytisch denken en leugens en halve waarheden ontdekken en verbeteren. Ook gaat hij inzien dat hij slogans moet gaan relativeren. Nadenken is dus de eerste stap om het VB, dat niet meer is dan een aaneenschakeling van slogans en lege en halfvolle tekstballonnen, te ontmantelen. Vb'ers moeten dus vooral niet nadenken en zeker discussies uit de weg gaan want moesten ze nu eens bemerken dat ze geen houvast hebben... |
|
![]() |